№ п/п |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Примітки |
1 |
04.05.2020 Понеділок |
1. Розміщення завдань для 6-10 класів для дистанційного навчання з інформатики на поточний тиждень |
9.00-10.00 |
Робота в Google Classroom |
2. Робота зі шкільним сайтом (додавання статей, новин, редагування наявного контенту) |
10.00–11.00
|
|
||
3. Перевірка надісланих учнями завдань, надання консультацій |
11.00-12.00
|
Робота в Google Classroom |
||
4. Проходження онлайн курсу «Основи програмування (мовою Python)» на платформі Рrometheus (перегляд відео матеріалів, виконання практичних завдань сьомого модуля) |
12.00-13.00
|
https://edx.prometheus.org.ua/courses/KPI/Programming101/2015_T1/course/ |
||
2 |
05.05.2020 Вівторок |
1. Складання інтерактивних завдань для учнів початкових класів на платформі learningapps.org |
9.00-10.00 |
|
2. Робота зі шкільним сайтом (додавання статей, новин, редагування наявного контенту) |
10.00–11.00 |
|
||
3. Перевірка надісланих учнями завдань, надання консультацій |
11.00-12.00 |
Робота в Google Classroom |
||
4. Проходження онлайн курсу «Основи програмування (мовою Python)» на платформі Рrometheus (перегляд відео матеріалів, виконання практичних завдань восьмого модуля) |
12.00-13.00 |
https://edx.prometheus.org.ua/courses/KPI/Programming101/2015_T1/course/ |
||
3 |
06.05.2020 Середа |
1. Створення тестів на платформі Освітнього проекту «На урок» |
9.00-10.00 |
|
2. Робота зі шкільним сайтом (додавання стетай, новин, редагування наявних) |
10.00–11.00 |
|
||
3. Перевірка надісланих учнями завдань, надання консультацій |
11.00-12.00 |
Робота в Google Classroom |
||
4. Проходження онлайн курсу «Основи програмування (мовою Python)» на платформі Рrometheus (проходження фінального іспиту та отримання сертифікату) |
12.00-13.00 |
https://edx.prometheus.org.ua/courses/KPI/Programming101/2015_T1/course/ |
||
4 |
07.05.2020 Четвер |
1. Перегляд відео уроків на youtube та збереження посилань для учнів. |
9.00-10.00 |
https://www.youtube.com/watch?v=igGxBZT4PDI&t=89s
|
2. Робота зі шкільним сайтом (додавання статей, новин, редагування наявного контенту) |
10.00-11.00 |
|
||
3. Перегляд вебінару від Всеосвіти на тему «Ігрові педагогічні прийоми: як пробудити в учнів інтерес до навчання» |
11.00-12.00 |
|||
4. Перевірка надісланих учнями завдань, надання консультацій |
12.00-13.00
|
Робота в Google Classroom |
||
5 |
08.05.2020 П’ятниця |
1. Підготовка матеріалів для дистанційного навчання учнів на слідуючий тиждень |
9.00-10.00 |
|
2. Робота зі шкільним сайтом (додавання статей, новин, редагування наявного контенту) |
10.00-11.00 |
|
||
3. Перегляд вебінару на платформі освітнього проекту «На урок» на тему «Особистий професійний блог вчителя: дизайн, контент, просування» |
11.00-12.00 |
https://naurok.com.ua/webinar/osobistiy-profesiyniy-blog-vchitelya-dizayn-kontent-prosuvannya |
||
4. Перевірка надісланих учнями завдань, надання консультацій |
12.00-13.00
|
Робота в Google Classroom |