Індивідуальний план роботи вчителя історії та географії на період карантину з 06 по 24 квітня

Про матеріал
Даний матеріал стане в нагоді вчителям історії та географії, які викладають у 5, 9, 10 класах.
Перегляд файлу

Індивідуальний план роботи

під час карантину

  (06.03.2020 – 24.04.2020)

вчителя історії та географії

п/п

Дата

Зміст роботи

Примітки

 

1.

06.04.2020

1.Розробка  і розміщення на  сайті школи завдань для учнів  на період карантину

 

2.Складання індивідуального плану роботи  на період карантину

 

3.Робота із шкільною документацією (шкільні журнали)

 

Viber, месендж, у телефонному режимі.

 

2.

07.04.2020

1. Перегляд відеофайлів,  знайомство з онлайн- уроками з історії: 5,10 класи  (історія України, всесвітня історія) та з географії 9 клас

 

Інтернет ресурси

3.

08.04.2020

1. Участь у вебінарі " Сторітелінг для навчання: комфортний, корисний і різний" робота за планом:

  • Сторітелінг та його різновиди.
  • Комфортний сторітелінг. Рекомендації психологів.
  • Алгоритми створення історій.
  • Кубики історій для сторітелінгу: методика підготовки, огляд наявних ідеї.
  • Сторітелінг для різних шкільних предметів: розгалуження історій та використання міждисциплінарних зв’язків.
  • After Zoo: що робити зі складеними історіями?
  • Сторітелінг у дистанційній роботі.

 

Інтернет ресурси, робота з сайтом «На урок»

4.

09.04.2020

1.  Розробка презентації для учнів 10 класу на тему «Українські землі у складі Другої Речі Посполитої»

 

2.Розробка нестандартних  уроків з географії у 9, 10 класі

 

3. Участь у вебінарі «Проєктна діяльність в освітньому процесі. З чого розпочати?»

 

 

Інтернет ресурси, робота з сайтом «На урок»,

 

Сайт «Всеосвіта»

 

5.

10.04.2020

1. Ознайомлення з новинками педагогічної літератури.  

 

2. Індивідуальні консультації для учнів   в онлайн – режимі.

 

Viber, месендж,

соціальні мережі,

 

6.

13.03.2020

1. Робота з методичною літературою.

 

2. Вебінар «Успішний досвід підготовки, організації та проведення STEM-тижня», робота за планом:

  • STEM(STREAM)-тиждень – інтеграція природничих наук з точними та гуманітарними.
  • STEM-заходи без гендерних стереотипів.
  • Соціально-емоційне навчання.
  • Лайфхаки та кейси щодо реалізації інтерактивних STREAM-заходів.

Інтернет ресурси, робота з сайтом «На урок»

 

7.

14.04.2020

1. Робота над завданнями з перевірки знань для учнів 5 класів з розділу «Дослідники історії».

 

2. Створення презентації для 10 класу на тему «Українські землі в складі Румунії»

 

3. Участь у вебінарі «Підліткова депресія. Причини виникнення та алгоритми подолання»

Інтернет ресурси

 

 

 

 

 

Робота з сайтом «Всеосвіта»

8.

15.04.2020

1. Створення презентації для 9 класу на тему «Виробництво тканин, одягу, взуття в Україні та світі»

 

2. Створення  бази  дат з предмета Всесвітня історія  для учнів 10 класу

 

Viber, месендж,

соціальні мережі

 

Інтернет ресурси, робота з сайтом «На урок»

 

9.

16.04.2020

1.Робота над  папкою фотографій персоналій з історії України (10 клас)

 

2.Онлайн-консультації для учнів, батьків, вчителів, класних керівників.

 

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

10.

17.04.2020

1. Виготовлення папки з таблицями для 9 класів з теми "Виробництво тканин, одягу, взуття в Україні та світі»

 

2.Підготовка до уроків, написання конспектів

з історії України, всесвітньої історії та географії

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

11.

20.04.2020

1. Підбір відеофайлів та докутентів з історії 5 клас до розділу «Усе має минуле»

 

2.Підготовка тестових завдань для 9 класу з географії

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

12.

21.04.2020

1.Знайомство з новинками педагогіки та методики на сайтах "Всеосвіта" та "На урок"

 

 

2.Створення презентації, підбір відео-матеріалів для 10 класу з розділу "Українські землі у міжвоєнний період"

 

Робота з сайтом «На урок» та «Всеосвіта»

 

Інтернет ресурси

13.

22.04.2020

1.Добірка джерел цікавої інформації для 5,9,10 класів з історії України, всесвітньої історії, географії.

 

2.Перегляд матеріалів на сайті "Всеосвіта"

з теми" Навчальні ігри: знахідка на будь-який урок"

 

Інтернет ресурси

 

 

Робота з сайтом «Всеосвіта»

 

14.

23.04.2020

1. Онлайн-консультації для учнів, батьків, вчителів, класних керівників.

 

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

15.

24.04.2020

1. Підготовка тестів з історії України для 10 класу.

 

 2. Підготовка до уроків: конспекти, відео,  презентації для 5,9,10, класів з історії України та всесвітньої історії, географії.

 

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

Інтернет ресурси

 

 

Завдання з історії для учнів на час карантину

 (період з 06.03.2020 по 24.04.2020 )

Клас

Тема уроку

Завдання

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

Прошу звернути увагу, що на телеканалах «ПлюсПлюс» та «112 Україна» о 9.30 будуть транслюватися онлайн-уроки. Також їх можна буде переглянути на YouTube-каналі МОН

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сторіччя ідей, або Хто заклав підвалини української історичної науки.

 

 

 

Підручник Вступ до історії, Власов 5 клас, 2018

Опрацювати параграф 23.

Виконати в рубриці «Оцініть себе» завдання №1, 2, 3,

 

І словом, і пензлем, або чим відрізняється наукове і мистецьке осмислення минулого.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Садок вишневий коло хати, або що визначало продовж історії заняття мешканців українських сіл.

 

Підручник Вступ до історії, Власов 5 клас, 2018

Опрацювати параграф 24.

Вправа «Картограф». Учням пропонується уявити себе мандрівниками, що подорожують від Києва до  Каїра, враховуючи, що за часів Лесі Українки ще не було авіасполучення. Завдання: прокласти морський та суходільний шляхи  від Києва до Каїру.

 

Підручник Вступ до історії, Власов 5 клас, 2018

Опрацювати параграф 25.

Виконати завдання «Прочитайте тексти та дайте відповіді на запитання» на с. 178, завдання 1

 

2.

10

 

Прошу звернути увагу, що на телеканалі «UA: Перший» о 9.30 будуть транслюватися онлайн-уроки. Також їх можна буде переглянути на YouTube-каналі МОН

 

Українські землі у складі Другої Речі Посполитої

 

 

Українські землі у складі Румунії

 

 

Українські землі у складі Чехословаччини. Карпатська Україна.

 

Культурне життя на західноукраїнських землях. Політичне і культурне життя української політичної еміграції.

 

 

Практичне заняття.

«Срібна земля». Третя спроба утвердити незалежність України у XX ст.

 

 

Підручник Історія України 10 клас, Гісем О. В., 2018

Опрацювати параграф 28

Виконати завдання 14

 

 

Підручник Історія України 10 клас, Гісем О. В., 2018

Опрацювати параграф 29-30

Виконати завдання 9

 

Підручник Історія України 10 клас, Гісем О. В., 2018

Опрацювати параграф 31

Виконати завдання 13

 

 

 

Підручник Історія України 10 клас, Гісем О. В., 2018

Опрацювати параграф 32

Виконати завдання 11

 

 

 

 

 

 

 

 

Підручник з Історії України (рівень стандарту). 10 клас. Струкевич - Нова програма

ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ 5 (виконати завдання у робочий зошит)

 

Посилання: https://history.vn.ua/pidruchniki/ukraine-history-10-class-2018-strykevich-standard-level/30.php

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання з географії для учнів під час карантину

на період з 06.04.2020 по 24.04.2020

Клас

Тема уроку

Завдання

1.

 

 

9

Прошу звернути увагу, що на телеканалах«UA: Культура» та «Рада» о 9.30 будуть транслюватися онлайн-уроки. Також їх можна буде переглянути на YouTube-каналі МОН

 

Виробництво тканин, одягу та взуття в Україні та світі.

Підручник Географія 9 клас, Довгань Г. Д., 2017

Опрацювати параграф 32.

Робота з конспектом, заповнити таблицю «Види тканин та географія ії виробництва в Україні»

 

Вид

тканин

Характеристика

Центри виробництва та назви підприємств

1.

Бавовняні

 

 

2.

Вовняні

 

 

3.

Шовкові

 

 

4.

Лляні

 

 

5.

Трикотажні

 

 

Народні промисли в Україні

Підручник Географія 9 клас, Довгань Г. Д., 2017

Опрацювати параграф 33.

Робота з конспектом, заповнити таблицю

«Види народних промислів в Україні»

 

Вид промислу

Характеристика

Центри виробництва

1

Гончарство

 

 

2

Малярство

 

 

3

Робота з металом

 

 

4

Ювелірне мистецтво

 

 

5

Обробка деревини

 

 

6

Писанкарство

 

 

7

Ткацтво та килимарство

 

 

Харчові продукти та їх виробництво в Україні

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виробництво харчових продуктів у світі.

 

 

Підручник Географія 9 клас, Довгань Г. Д., 2017

Опрацювати параграф 34.

Робота з конспектом, заповнити таблицю:

« Географія харчової промисловості України»

 

Вид

Чинники розміщення

Коротка

характерис-тика

Центри виробництва

1.

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підручник Географія 9 клас, Довгань Г. Д., 2017

Опрацювати параграф 35.

Робота з конспектом, у рубриці «Дослідження» виконати завдання 1 (записати в зошит)

Узагальнення з розділу: «Вторинний сектор економіки»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Роль транспорту та його види

 

Підручник Географія 9 клас, Довгань Г. Д., 2017

Повторити параграфи розділу:

«Вторинний сектор економіки»

 

Розвязати завдання відповідно варіанту

 

ВАРІАНТ І

Завдання 1-6. Виберіть одну правильну відповідь

1. Назвіть основний чинник, що визначає  розміщення ТЕС в Україні:
А трудових ресурсів   
Б сировинний
В оборони             
Г споживчий

2. Укажіть основний чинник, що визначає розміщення підприємства з виробництва глинозему в м. Миколаєві:
А сировинний            
Б трудовихресурсів
В транспортний          
Г споживчий

3. Назвіть основний чинник розміщення підприємств з виробництва металевого первинного титану:
А сировинний             
Б трудовихресурсів
В енергетичний           
Г споживчий

4. Назвіть країни з провідною роллю ГЕС у виробництві електроенергії
А Норвегія, Парагвай
Б Росія, Мексика
В Франція, Україна
Г Австралія, Єгипет

5. Провідною промисловістю кольорової металургії в Україні є:
А Мідна
Б Алюмінієва
В Свинцево-цинкова
Г Титано-магнієва

6. Які країни є найбільшими виробниками й постачальниками фармацевтичної продукції у світі
А Китай, Мекска
Б Німеччина, США
В Росія, Канада
Г Японія, Польща

 

 

 

Завдання 7-8. Виберіть три правильні відповіді

7. Оберіть причини розміщення у м. Черкасах  підприємства з виробництваазотних добрив:
А Через місто проходить трансконтинентальний газопровід
Б Місто стоїть на березі р. Дніпро
В Місто розташоване в центрі великого району товарного сільського господарства
Г У місті функціонує політехнічний інститут, що готує кадри для хімічної промисловості
Д Біля міста розробляють велике родовище апатитів
Е У місті розміщено ГЕС

 

Установіть відповідність

8. Установіть відповідність між чинниками розміщення та виробництвами, що від них залежать

1 сировинний          А   Виробництво кислот
2 споживчий            Б   Виробництво калійних добрив
3 енергетичний       В   Виробництво ліків                                                          
4 кваліфіковані        Г   Виробництво синтетичних волокон

трудові ресурси           
                                  Д   Виробництво азотних добрив

1_________   2_________     3_________     4________

9. Встановіть послідовність споживання первинної енергії у світі за видами джерел

А. Вугілля

Б. Гідроелектроенергія

В. Газ

Г. Нафта

1_________   2_________     3_________     4________

10. Продовжіть речення:

А) найбільша у світі за потужністю ГЕС це…

Б) Назвіть найбільшу ВЕС України …

В)Найбільша металургійна компанія світу …

 

 

ВАРІАНТ ІІ

Завдання 1-6. Виберіть одну правильну відповідь

1. Укажіть варіант відповіді, в якому правильно вказано тип електростанції, назва і район розміщення:
А ГЕС – Южно-Українська – м. Южноукраїнськ    (Миколаївська обл.)
Б АЕС – Рівненська – м. Рівне (Рівненська обл.)
В ТЕС – Вуглегірська –  м. Щастя (Донецька обл.)
Г ГЕС – Теребле-Ріцька – м. Світловодськ (Закарпатська обл.)

2. Найбільшим центром вітчизняної кольорової металургії є:
А Київ                
Б КривийРіг
ВЗапоріжжя      
Г Миколаїв

 

3. Укажіть центри чорної металургії України, що виникли завдяки вигідному географічному положенню між районами видобутку сировини і палива
А Кривий Ріг, Нікополь  
Б Алчевськ, Краматорськ
В Маріуполь, Донецьк             
Г Дніпро, Запоріжжя

4. Назвіть країни з провідною роллю АЕС у виробництві електроенергії
А Австралія, Польща
Б Франція, Україна
В Китай, Росія
Г Канада, Бразилія

5. Зазначте неправильне твердження: «До сприятливих  умов  розвитк ухімічної промисловості в Україні належать»:
А великі запаси хімічної сировини
Б наявність висококваліфікованих трудових ресурсів
В великі обсяги промислових відходів
Г значні водні ресурси

6. Укажіть підприємство кольорової металургії України, розміщення якого визначили поклади місцевої сировини
А Миколаївський глиноземний завод
Б Запорізький титано-магнієвий комбінат
В Побузький
Г Запорізький алюмінієвий завод

Завдання 7-8. Виберіть три правильні відповіді

7. Оберіть причини розміщення у м. Кропивницькому нового підприємства з виробництва ливарного чавуну у 2016 р.
А Підприємство постачає свою продукцію у рамках виробничої кооперації з машинобудівним заводом, що діє у цьому місті
Б У місті наявні достатні водні ресурси для виробництва
В У місті є кваліфіковані трудові ресурси
Г Місто є основним залізничним вузлом Півдня України
Д Більшість ливарного чавуну постачають за кордон
Е Поряд із містом видобувають кам’янев угілля
Є У місті є промислові поклади залізної руди

Установіть відповідність

8. Установіть відповідність між типами електростанцій і містами їх розташування

1 ВЕС                   А   Хмельницька
2 СЕС                   Б   Каховська
3 ГЕС                    В   Іванківська
4 АЕС                    Г   Ботієвська
                               Д   Вознесенська

1_________   2_________     3_________     4________

9. Встановіть послідовність у структурі виробництва електроенергії у світі типами електростанцій

А. Відновлювальні джерела

Б. ТЕС

В. АЕС

Г. ГЕС

1_________   2_________     3_________     4________

10. Продовжіть речення:

А) Назвіть найбільшу АЕС України …

Б) Перше місце з виробництва алюмінію посідає …

В) Один з найбільших глиноземних заводів Європи …

 

 

Підручник Географія 9 клас, Довгань Г. Д., 2017

Опрацювати параграф 36.

Робота з конспектом, виконати завдання у розділі «Практичне завдання»

 

2.

10

Прошу звернути увагу, що на телеканалі «UA: Перший» о 9.30 будуть транслюватися онлайн-уроки. Також їх можна буде переглянути на YouTube-каналі МОН

 

США

Підручник Географія 10 клас, Бойко В. М., 2018

Опрацювати параграф 35.

 

Виконати практичну роботу №5

Підготувати дослідження на тему:

1.«Бананові республіки»: типові ознаки та сучасний розвиток (Шевченко О., Бондаренко М., Литвиненко М.)

2. Панамериканське шосе — дорога через три Америки (Коваленко В., Чебан В.)

3. Туризм як чинник розвитку країн Карибського басейну (Юрченко Д., Сиротіна О.)

 

США(продовження)

Підручник Географія 10 клас, Бойко В. М., 2018

Опрацювати параграф 36.

 

Виконати практичну роботу №6

Підготувати дослідження на тему:

1. Форми територіальної організації новітніх видів промислового виробництва у США  (Смірнова А., Ямчинська Ю.)

2. Економічна взаємодія вздовж державного кордону між Мексикою і США  (Перерва А., Левчук А.)

3. Складники підприємницького успіху української діаспори в Канаді та США  (Рубан П., Велика К.)

 

Канада

Підручник Географія 10 клас, Бойко В. М., 2018

Опрацювати параграф 37.

Бразилія

 

 

 

Підручник Географія 10 клас, Бойко В. М., 2018

Опрацювати параграф 38.

Виконати завдання №9, заповнивши таблицю і записати висновок

Сектор економіки

США

Канада

Бразилія

1

Первинний

 

 

 

2

Вторинний

 

 

 

 

Третинний

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Коваленко Володимир Миколайович
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
До підручника
Історія України (рівень стандарту, академічний) 10 клас (Кульчицький С.В., Лебедєва Ю.Г.)
Додано
2 квітня 2020
Переглядів
1990
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку