Індивідуальний план роботи
(дистанційного навчання та професійного розвитку)
на період карантину
(13.03.2020-03.04.2020)
вчителя-логопеда Мамчур Наталії Анатоліївни
Дата |
Зміст роботи |
Години |
Примітки |
13.03 |
1. Розробка плану роботи на час карантину 2. Упорядкування документації 3. Інформування батьків про віддалену роботу логопеда |
9.00-11.00
11.00-12.00 12.00-13.00 |
Viber , ZOOM |
16.03 |
1 Розробка і розміщення на блозі завдань для учнів на період карантину 2. Створення груп у соціальній мережі Viber 3. Інформування учнів про правила поведінки та домашні завдання на період карантину 4. Ознайомлення з матеріалом «Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів» |
9.00-10.30
10.30-11.30
11.30-12.00
12.00-13.00 |
https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=6883436923542541765#allposts/src=sidebar
Viber
Освітня платформа «На урок»
|
17.03 |
1. Ознайомлення з матеріалом «Google Classroom» - ідеальний ресурс для дистанційної роботи з класом» 2. Пошук інформаційного матеріалу для дистанційного навчання та ознайомлення з ним учнів 3.Розробка та розсилка завдань учням 4.Індивідуальні консультації для учнів в онлайн – режимі |
9.00-11.00
11.00-12.00
12.00-13.00 |
Освітня платформа «На урок»
|
18.03 |
1. Опрацювання статті «Організація навчального процесу під час карантину. Дистанційне навчання». 2. Друкування дидактичного матеріалу. Тексти для читання з малюнками 3. Підготувати консультацію-презентацію для батьків: «Психологічні особливості дітей дошкільного віку» 4. Пошук літератури за темою самоосвіти |
9.00-10.00
10.00-11.30
11.30-12.30
12.30-13.00 |
https://nus.org.ua/news/shho-robyty-shkolam-pid-chas-karantynu-nakaz-mon/
https://www.facebook.com/groups/199614447364483/
|
19.03 |
1. Перегляд вебінару «Створення та застосування інтерактивних робочих аркушів: від ідеї до впровадження»
2. Друк та підготовка дидактичної гри «Де чиї курчата?»
|
9.00-11.00
11.00-13.00 |
|
20.03 |
1. Підбір завдань для виконання дітьми з батьками
2. Розміщення завдань для учнів
3.Індивідуальні консультації для батьків, які потребують допомоги у виконанні завдань з дітьми під час карантину |
9.00-11.00
11.00-12.00
12.00-13.00 |
Інтернет, література, план роботи соціальна мережа Viber, сайт закладу
Viber, телефон |
23.03 |
1.Добірка матеріалів до батьківських зборів 2.Перегляд онлайн-вебінару «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину» |
9.00-11.00
14.00-16.00 |
|
24.03 |
1.Друк та підготовка дидактичної гри «Синоніми - дієслова» 2.Перегляд інформаційно-методичної літератури «Сучасні підходи успішного розвитку мовлення дошкільнят» 3.Перегляд вебінару «Корекційні методики роботи з дітьми з розладами мовлення та порушеннями опорно-рухового апарату» |
9.00-10.00
10.00-11.00
11.00-13.00 |
https://www.facebook.com/groups/199614447364483/
|
25.03 |
1. Підготувати консультацію – презентацію для вихователів «Добірка логопедичних ігор у другій половині дня» 2. Перегляд вебінару «Розвиток мислення та мовлення як складова розвивальних занять для дошкільнят» |
9.00-11.00
11.00-13.00 |
|
26.03 |
1.Пошук та підбір матеріалів для підготовки навчального семінару з організації інклюзивної освіти в закладі 2.Підготовка презентації для навчального семінару |
9.00-11.00
11.00-13.00 |
Інтернет ресурси |
27.03 |
1. Перегляд вебінару «6 Платформи для дистанційного навчання під час карантину, репетиторства, курсів тощо» 2. Друк та підготовка лото «Розрізнення семантично близьких дієслів» |
9.00-10.00
10.00-12.30 |
https://www.youtube.com/watch?v=gTrcoSILpAI
|
30.03 |
1.Робота з блогом 2. Онлайн-заняття
|
9.00-10.00 10.00-13.00
|
Платформа для конференцій ZOOM |
31.03 |
1.Розробка дидактичного матеріалу 2.Онлайн-заняття
|
9.00-10.00 10.00-13.00 |
Платформа для конференцій ZOOM |
01.04 |
1.Перегляд вебінару «Корекційні методики роботи з дітьми з особливими освітніми потребами» 2. Онлайн заняття |
9.00-10.30
11.00-13.00 |
https://www.youtube.com/watch?v=7MO0KmPYRyM Платформа для конференцій ZOOM |
02.04 |
1.Розробка навчальних карток 1. Онлайн-заняття |
9.00-11.00 11.00-13.00 |
Платформа для конференцій ZOOM |
03.04 |
2. Онлайн- заняття 2. Робота за темою самоосвіти
|
9.00-11.00 11.00-13.00 |
Платформа для конференцій ZOOM |