Індивідуальний план роботи вчителя логопеда на період карантину

Про матеріал
Індивідуальний план роботи (дистанційного навчання та професійного розвитку) на період карантину (13.03.2020-03.04.2020) вчителя-логопеда Мамчур Наталії Анатоліївни
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Індивідуальний план роботи

(дистанційного навчання та професійного розвитку)

на  період  карантину

(13.03.2020-03.04.2020)

вчителя-логопеда Мамчур Наталії Анатоліївни


Дата

Зміст роботи

Години

Примітки

13.03

1. Розробка плану роботи на час карантину

2. Упорядкування документації

3. Інформування батьків про віддалену роботу логопеда

9.00-11.00

 

11.00-12.00

12.00-13.00

Viber , ZOOM

16.03

1  Розробка  і розміщення на  блозі завдань для учнів  на період карантину 

2. Створення груп у соціальній мережі Viber

3. Інформування учнів про правила поведінки та домашні завдання на період карантину

4. Ознайомлення з матеріалом  «Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів»

9.00-10.30

 

10.30-11.30

 

11.30-12.00

 

 

12.00-13.00

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=6883436923542541765#allposts/src=sidebar

 

Viber

 

 

Освітня платформа «На урок»

 

 

17.03

1. Ознайомлення з матеріалом «Google Classroom» - ідеальний ресурс для дистанційної роботи з класом»

2. Пошук інформаційного матеріалу для дистанційного навчання та ознайомлення з ним учнів

3.Розробка та розсилка завдань учням

4.Індивідуальні консультації для учнів   в онлайн – режимі

9.00-11.00

 

 

 

11.00-12.00

 

12.00-13.00

Освітня платформа «На урок»

 

 

 

 

18.03

1. Опрацювання статті «Організація навчального процесу під час карантину. Дистанційне навчання».

2.  Друкування  дидактичного матеріалу. Тексти для читання з малюнками

3.        Підготувати консультацію-презентацію  для батьків: «Психологічні особливості дітей дошкільного віку»

4. Пошук літератури за темою самоосвіти

9.00-10.00

 

 

10.00-11.30

 

11.30-12.30

 

 

12.30-13.00

https://nus.org.ua/news/shho-robyty-shkolam-pid-chas-karantynu-nakaz-mon/

 

https://www.facebook.com/groups/199614447364483/

 

https://komarchuknat.blogspot.com/

19.03

1.  Перегляд  вебінару «Створення та застосування інтерактивних робочих аркушів: від ідеї до впровадження»

 

2. Друк та підготовка дидактичної гри «Де чиї курчата?»

 

9.00-11.00

 

 

 

 

11.00-13.00

https://vseosvita.ua/webinar/stvorenna-ta-zastosuvanna-interaktivnih-robocih-arkusiv-vid-idei-do-vprovadzenna-130.html

 

https://www.facebook.com/groups/199614447364483/

20.03

1. Підбір завдань для виконання дітьми з батьками

 

2. Розміщення завдань для учнів

 

3.Індивідуальні консультації для батьків, які потребують допомоги у виконанні завдань з дітьми під час  карантину

9.00-11.00

 

 

11.00-12.00

 

12.00-13.00

Інтернет, література, план роботи

соціальна мережа

Viber, сайт закладу

 

Viber, телефон

23.03

1.Добірка матеріалів до батьківських зборів

2.Перегляд онлайн-вебінару «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину»

9.00-11.00

 

14.00-16.00

https://vseosvita.ua/webinar/prakticni-poradi-sodo-organizacii-distancijnogo-navcanna-pid-cas-karantinu-163.html

24.03

1.Друк та підготовка дидактичної гри «Синоніми - дієслова»

2.Перегляд інформаційно-методичної літератури «Сучасні підходи успішного розвитку мовлення дошкільнят»

3.Перегляд вебінару «Корекційні методики роботи з дітьми з розладами мовлення та порушеннями опорно-рухового апарату»

9.00-10.00

 

10.00-11.00

 

 

11.00-13.00

https://www.facebook.com/groups/199614447364483/

 

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=Nti89q_Y5XI

25.03

1. Підготувати  консультацію – презентацію  для вихователів «Добірка логопедичних ігор у другій половині дня»

2. Перегляд вебінару «Розвиток мислення та мовлення як складова розвивальних занять для дошкільнят»

9.00-11.00

 

 

 

11.00-13.00

 

 

 

https://vseosvita.ua/webinar/rozvitok-mislenna-ta-movlenna-ak-skladova-rozvivalnih-zanat-dla-doskilnat-107.html

26.03

1.Пошук та підбір матеріалів для підготовки навчального семінару з організації інклюзивної освіти в закладі

2.Підготовка презентації для навчального семінару

9.00-11.00

 

 

11.00-13.00

Інтернет ресурси

27.03

1. Перегляд вебінару  «6 Платформи для дистанційного навчання під час карантину, репетиторства, курсів тощо»

2. Друк та підготовка лото «Розрізнення семантично близьких дієслів»

9.00-10.00

 

 

10.00-12.30

https://www.youtube.com/watch?v=gTrcoSILpAI

 

https://www.facebook.com/groups/199614447364483/

30.03

1.Робота з блогом

2. Онлайн-заняття 

 

 

9.00-10.00

10.00-13.00

 

 

 

Платформа для конференцій ZOOM

https://us04web.zoom.us/j/711996149

31.03

1.Розробка дидактичного матеріалу

2.Онлайн-заняття

 

9.00-10.00

10.00-13.00

 

Платформа для конференцій ZOOM

https://us04web.zoom.us/j/482983770

01.04

1.Перегляд вебінару «Корекційні методики роботи з дітьми з особливими освітніми потребами»

2. Онлайн заняття

9.00-10.30

 

 

11.00-13.00

https://www.youtube.com/watch?v=7MO0KmPYRyM

Платформа для конференцій ZOOM

https://us04web.zoom.us/j/874115893

02.04

1.Розробка навчальних карток

1. Онлайн-заняття

9.00-11.00

11.00-13.00

Платформа для конференцій ZOOM

https://us04web.zoom.us/j/711996149

03.04

2. Онлайн- заняття

2. Робота за темою самоосвіти

 

9.00-11.00

11.00-13.00

Платформа для конференцій ZOOM

https://us04web.zoom.us/j/711996149

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Планування
Додано
8 лютого 2021
Переглядів
1500
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку