Тема: Диференціація звуків [п]-[б]
Мета: Диференціація вимови звуків [п]-[б], в складах, словах, реченнях; вчити придумувати слова із заданим звуком; продовжувати вчити правильно використовувати форми дієслів множини і однини; узгоджувати прикметники з іменниками; розвивати фонематичний бік мовлення; коригувати вимову звуків.
Обладнання:предметні малюнки, рахівні палички, м`яч, сюжетний малюнок.
Хід заняття
І.Організаційний момент.
Вчитель-логопед вітається з дітьми, налаштовує дітей на співпрацю
Артикуляційні вправи: «М`ячик», «Лакаємо молоко», «Почистимо зубки».
ІІ. Актуалізація опорних знань.
Гра «Що звучало?»
Відгадати голосні за артикуляцією.
ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
Сам круглий, червоний, а чуб зелений…(Буряк).
На кущі живе не сам – є у нього братики. Добрий у томати нам, у борщі, салатики…(Помідор)
Фізхвилинка
ІV. Узагальнення та систематизація знань.
Придумати слова, які починаються із заданого складу: па…, ба…, по…, бо…, пи…, би…,
Пригадати скоромовки, чітко повторити їх.