Індивідуальний план роботи вчителя математики на період карантину 12.03 – 03.04

Про матеріал
Індивідуальний план роботи вчителя математики та інформатики на період карантину (12.03 – 03.04)
Перегляд файлу

Індивідуальний план роботи вчителя математики та інформатики
Балманжі М.К.  в період карантину
12.03 – 03.04

Дата

Зміст роботи

Інтернет-ресурси

12.03

1. Перевірка самостійних, контрольних, практичних  робіт, робочих зошитів учнів, виставлення оцінок у журнал.

2. Робота зі шкільною документацією.

3. Ознайомлення з новими нормативними  документами: постанова «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» .

 

 

 

Посилання:
https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-zapobigannya-poshim110320rennyu-na-teritoriyi-ukrayini-koronavirusu-covid-19

13.03

1. Робота зі шкільною документацією.

2. Обслуговування комп'ютерів і оргтехніки кабінету.

3. Корегування календарно-тематичного планування уроків  ІІ семестра.

 

16.03

1. Опрацювання нормативної документації щодо організації дистанційного навчання учнів під час карантину.

2. Ознайомлення з Інтернет-ресурсами, освітніми платформами, які можна використати для дистанційного навчання.

3. Створення груп класів 7-А, 10-А, 11 в додатку-месенджер Viber.

4. Проведення дистанційних уроків  (Viber):

- Алгебра та початки аналізу 11 клас.
Повторення. Тема 11. РІВНЯННЯ, НЕРІВНОСТІ ТА ЇХ СИСТЕМИ.
1) Перевірка розв'язків попереднього тесту 10. Звірка відповідей, консультація.
2) Розробка теоретичних даних до теми 11. РІВНЯННЯ, НЕРІВНОСТІ ТА ЇХ СИСТЕМИ. Розробка та складання тесту 11.
3) Завдання учням: вивчити теорію до теми 11, розв'язати Тест 11 (диференційовані завдання у формі ЗНО).

- Геометрія 11 клас (за 13.03).
Повторення. Розв’язування задач в форматі ЗНО.
1) Перевірка розв'язків попереднього тесту 1 (18п), звірка відповідей, консультація.
2) Розробка та складання Тесту 18д.
3) Завдання учням: розв'язати Тест 18д (диференційовані завдання у формі ЗНО), скористатись посиланням для самостійної підготовки до ЗНО.

Посилання:
http://ru.osvita.ua/legislation/other/71755/
http://osvita.ua/news/71753/

 

 

 

 

 

 

Використані ресурси сайту: https://subject.com.ua/mathematics/zno_2017/index.html

 

 


 

 

 

Посилання для самостійної підготовки до ЗНО: https://www.youtube.com/watch?v=TS78d4WcZBg;
https://www.matematichka.com.ua/zno/360-probne-zno-2018-matematika-rozv-yazok-zadach-z-rozgornutoyu-v-dpov-ddyu.

17.03

1. Опрацювання нормативної документації щодо організації дистанційного навчання учнів під час карантину.

2. Складання плану роботи по організації дистанційного навчання учнів. Вирішення організаційних питань   дистанційного навчання учнів.

3. Проведення дистанційних уроків (Viber):

- Алгебра та початки аналізу 11 клас.
Повторення. Тема 12. ФУНКЦІЇ ТА ЇХ ОСНОВНІ ВЛАСТИВОСТІ.

1) Перевірка розв'язків попереднього тесту 11. Звірка відповідей, консультація.
2) Розробка теоретичних даних до теми 12. ФУНКЦІЇ ТА ЇХ ОСНОВНІ ВЛАСТИВОСТІ. Розробка та складання тесту 12.
3) Завдання учням: вивчити теорію до теми 12; розв'язати Тест 12 (диференційовані завдання у формі ЗНО).

- Алгебра 7-А клас (за 16.03).
Тема «Лінійне рівняння з однією змінною» .
1) Завдання учням: по підручнику - параграф 20 (стор. 195-197) прочитати, розібрати розв'язання задач у параграфі, відповісти на запитання до параграфа (стор. 198). Розв'язати № 1023, 1024 (стор. 199).
2) Консультації учнів, аналіз їх робіт, пояснення, робота над помилками.

- Алгебра та початки аналізу 10-А клас.
Тема «Задачі, що приводять до поняття похідної». 
1) Повторити поняття «приріст аргументу функції» і «приріст функції»: відео-урок (4,5 хв.).
2) Завдання за новою темою: відео-урок (6,4 хв.); розв'язати № 18.7, № 18.8.
3) Консультації учнів.

Посилання:
https://nus.org.ua/news/shho-robyty-shkolam-pid-chas-karantynu-nakaz-mon/

 

 

 

 

 

Використані ресурси сайту: https://subject.com.ua/mathematics/zno_2017/index.html

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторення: відео-урок https://www.youtube.com/watch?v=HgiQ4BfjFUY&t=4s

Нова тема: відео-урок https://www.youtube.com/watch?v=efHqzH6o1i8.

18.03

1. Проведення дистанційних уроків (Viber):

- Геометрія 7-А клас.
Тема «Нерівність трикутника. Співвідношення між сторонами і кутами трикутника».
1) Завдання учням: за підручником п. 16 (стор. 125-127), питання на стор. 127. Розв’язати № 368, 370, 373. На закріплення: відео-лекція  (19 хв.)
2) Консультації учнів, аналіз їх робіт, пояснення, робота над помилками.

- Геометрія 10-А клас.
Тема «Кут між площинами».
1) Повторити поняття двогранного кута: відео-урок (11,19 хв.).
2) Завдання учням з теми "Кут між площинами":  п. 37 продовження (стор. 200-202), питання на стор. 202. Розв'язати № 37.7, 37.9.  Для закріплення знань: відео-урок (2,33 хв.). Математичний диктант із подальшою самоперевіркою і самооцінюванням.
3) Консультації учнів.
 

- Алгебра та початки аналізу 11 клас.
Повторення. Тема 13. ЛІНІЙНА ФУНКЦІЯ, ЛІНІЙНІ РІВНЯННЯ, НЕРІВНОСТІ ТА ЇХ СИСТЕМИ.

1) Перевірка розв'язків попереднього тесту 12. Звірка відповідей, консультація.
2) Розробка теоретичних даних до теми 13. ФУНКЦІЇ ТА ЇХ ОСНОВНІ ВЛАСТИВОСТІ. Розробка та складання тесту 13.
3) Завдання учням: вивчити теорію до теми 13; розв'язати Тест 13 (диференційовані завдання у формі ЗНО). Скористатись посиланнями Міносвіти.

 

 

Відео-лекція  https://www.youtube.com/watch?v=01-TaK5aoaU

 

 

Повторення: відео-урок https://www.youtube.com/watch?v=d2AkY9fpycg.

Відео-урок https://www.youtube.com/watch?v=0mXwosa--kM

Використані ресурси сайту: https://subject.com.ua/lesson/mathematics/10klas_1/29.html).


Використані ресурси сайту: https://subject.com.ua/mathematics/zno_2017/index.html

Посилання Міносвіти – курси онлайн- підготовки до ЗНО: https://espreso.tv/news/2020/03/17/minosvity_zapustylo_kursy_onlayn_pidgotovky_do_zno

19.03

1. Проведення дистанційних уроків (Viber):

- Алгебра 7-А клас.
Тема «Розв’язування лінійних рівнянь».
1) Консультації учнів по попереднім завданням.
2) Завдання учням: робота в навчальній соціальній мережі «Новатіка» - онлайн-тренажер «Рівняння» .
3) Консультації учнів: робота в онлайн-тренажері.

- Алгебра та початки аналізу 10-А клас.
Тема «Похідні деяких елементарних функцій (таблиця похідних)».
1) Перевірка розв’язків попередніх завдань, консультації.
2) Завдання учням:
1. підручник п. 19 (стор. 108-112). Розібрати задачі, які розв’язані в параграфі, формули похідних вивчити;
2. Відео-урок на закріплення (4,11 хв.).
3. Опрацювати приклади знаходження похідних функцій (посилання).

- Інформатика 5 клас, 6 клас.
Завдання учням:
1) Онлайн-ігри з програмування;
2) Інтерактивні вправи в сервісі LearningApps.org.

 

 

Посилання:
https://novatika.org/uk/onlayn-trenazher-rivniannia/

 

 

 

Відео-урок https://www.youtube.com/watch?v=y6GCfpb0I5k

 

Приклади знаходження похідних функцій: https://subject.com.ua/mathematics/zno/305.html 

 

Посилання з програмування:
https://studio.code.org/s/artist/stage/1/puzzle/1
https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=home
Інтерактивні вправи:
https://learningapps.org/display?v=pnudg4wgc
https://learningapps.org/display?v=ppc5mn4ut

20.03

1. Проведення дистанційних уроків (Viber):

- Геометрія 7-А (за 16.03).
Тема «Розв’язування вправ».
1) Перевірка практичних завдань з геометрії: № 368, 370, 373. Аналіз, пояснення, робота над помилками.
2) Завдання учням:
1. Повторити теорію: п 16 (стор. 124-127) , питання (стор. 127).
2. Онлайн-тести в сервісі Online Test Pad.
3) Консультації учнів.

- Геометрія 10-А клас.
Тема «Перпендикулярність площин. Ознака перпендикулярності площин».
1) Пояснення розв'язків завдань, заданих на попередньому уроці.
2) Завдання учням:
1. Відео-уроки на одному сайті,
який має повторення знань, вивчення нових знань і розв'язки задач з теми в дуже доступній відео-формі.
2. Диференційований тест на закріплення теоретичних знань.
3) Консультації учнів.

- Геометрія 11 клас.
Повторення. Розв’язування задач в форматі ЗНО.
1) Перевірка розв'язків попереднього тесту 2 (18д), звірка відповідей, консультація.
2) Завдання учням:
1. Розв'язати Тест 17п (диференційовані завдання у формі ЗНО).
2. Скористатись посиланням для самостійної підготовки до ЗНО (відео-розв'язки завдань ЗНО з математики).

 

 

Онлайн-тести: https://onlinetestpad.com/ua/test/33828-geometr%D1%96ya-7-klas-tema-trikutnik
https://onlinetestpad.com/ua/test/33837-vlastivost%D1%96-kut%D1%96v-trikutnika-geometr%D1%96ya-7

 

 

 

Посилання:
https://bila.km.ua/uchnyam-v-dopomogu/10-klas/geometriya/perpendikulyarnist-ploschin/menu-id-763.html

 

 

 

 

 

 

 

 

Відео-розв'язки завдань ЗНО:
https://www.matematichka.com.ua/zno

23.03

1. Аналіз результатів першого тижня дистанційної навчальної діяльності учнів та педагогічної діяльності вчителя в умовах карантину.

2. Пошук та ознайомлення з додатками та платформами дистанційного навчання


3. Розробка тем, тестів для дистанційних уроків алгебри в 11 класі.

 

 

Використані ресурси сайту: https://nus.org.ua/articles/30-instrumentv-dlya-dystantsijnogo-navchannya-dobirka-nush/

Використані ресурси сайту: https://subject.com.ua/mathematics/zno_2017/index.html

24.03

1. Опрацювання рекомендацій КВВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради»: «На допомогу вчителям щодо організації освітнього процесу в закладах освіти на період карантину»

 2. Самоосвіта: проходження курсу «Наука про навчання: Що має знати кожен вчитель?» на платформі  Prometheus.

3. Самоосвіта: робота з матеріалами освітньої платформи Khan Academy

4. Розробка тем, тестів для дистанційних уроків геометрії в 11 класі.

Посилання:
http://ooiuv.odessaedu.net/

 

 

Посилання:
https://courses.prometheus.org.ua/

Посилання:
https://uk.khanacademy.org/

Використані ресурси сайту: https://zno.osvita.ua/mathematics/

25.03

1. Самоосвіта: проходження курсу «Наука про навчання: Що має знати кожен вчитель?» на платформі  Prometheus.

2. Самоосвіта: робота з матеріалами освітньої платформи Khan Academy

3. Підготовка матеріалу для дистанційних уроків математики в 10-А класі.

Посилання:
https://courses.prometheus.org.ua/

Посилання:
https://uk.khanacademy.org/

Використані ресурси сайту: https://subject.com.ua/lesson/mathematics/

26.03

1. Самоосвіта: проходження курсу «Наука про навчання: Що має знати кожен вчитель?» на платформі  Prometheus.

2. Самоосвіта: робота з матеріалами освітньої платформи Khan Academy

3. Підготовка матеріалу для дистанційних уроків математики в 7-А класі.

Посилання:
https://courses.prometheus.org.ua/

Посилання:
https://uk.khanacademy.org/

Посилання на сайти:
https://novatika.org/uk/ , https://learningapps.org/ , https://onlinetestpad.com/ua/test/33828-geometr%d1%96ya-7-klas-tema-trikutnik

27.03

1. Самоосвіта: проходження курсу «Наука про навчання: Що має знати кожен вчитель?» на платформі  Prometheus.

2. Самоосвіта: робота з матеріалами освітньої платформи Khan Academy

3. Підготовка матеріалу для дистанційних уроків інформатики в 5 та 6 класах.

4. Корекція календарно-тематичного планування уроків на карантийний період.

Посилання:
https://courses.prometheus.org.ua/

Посилання:
https://uk.khanacademy.org/

Посилання на сайт:
https://learningapps.org/

30.03

1. Проведення дистанційних уроків (Viber):

- Алгебра та початки аналізу 11 клас.
Повторення. Тема 14. КВАДРАТИЧНА ФУНКЦІЯ, КВАДРАТНІ РІВНЯННЯ, НЕРІВНОСТІ ТА ЇХ СИСТЕМИ

1) Перевірка розв'язків попереднього тесту 13. Звірка відповідей, консультація.
2) Розробка теоретичних даних до теми 14. КВАДРАТИЧНА ФУНКЦІЯ, КВАДРАТНІ РІВНЯННЯ, НЕРІВНОСТІ ТА ЇХ СИСТЕМИ

3) Завдання: розв'язати Тест 14 (диференційовані завдання у формі ЗНО).

- Алгебра 7-А клас.
Тема «Розв’язування задач за допомогою лінійних рівнянь»
1) Завдання на повторення теоретичних знань з теми «Лінійне рівняння з однією змінною»: (рівносильність рівнянь, лінійне рівняння з однією змінною, кросворд).
2) Завдання з теми «Розв’язування задач за допомогою лінійних рівнянь»: підручник - повторити п. 20, розібрати дуже уважно розв’язання задачі 2 (стор. 197), розв’язати № 1038 (стор.201), подивиться відео-урок (10,17 хв.).
3) Консультації учнів, аналіз їх робіт, пояснення, робота над помилками.

- Геометрія 7-А клас.
Тема «Прямокутний трикутник. Властивості прямокутного трикутника».
1) Перевірка виконання завдань онлайн-тестів, які було задано на минулому занятті. Аналіз, пояснення, робота над помилками.
2) Завдання з теми «Прямокутний трикутник і його властивості»: продивитись відео-урок (7,27 хв), потрібне записати в зошиті.
Практичне завдання – онлайн-тест.
3) Консультації учнів.

 

 

Використано ресурси сайту: https://subject.com.ua/mathematics/zno_2017/index.html

 

 


 

 

Повторення:
https://learningapps.org/4695974
https://learningapps.org/3699267
https://learningapps.org/4651601

Відео-урок:
https://www.youtube.com/watch?v=XB2db8-hbtw .

 

 

 


Відео-урок:
https://www.youtube.com/watch?v=IOhgLYyTgbc

Онлайн-тест: https://onlinetestpad.com/ua/test/37267-pryamokutnij-trikutnik-geometr%D1%96ya-7-klas

31.03

1. Проведення дистанційних уроків (Viber):

- Алгебра та початки аналізу 11 клас.
Повторення. Тема 15. РАЦІОНАЛЬНІ РІВНЯННЯ, НЕРІВНОСТІ ТА ЇХ СИСТЕМИ.
1) Перевірка розв'язків попереднього тесту 14. Звірка відповідей, консультація.
2) Розробка теоретичних даних до теми 15. РАЦІОНАЛЬНІ РІВНЯННЯ, НЕРІВНОСТІ ТА ЇХ СИСТЕМИ.
3) Завдання: розв'язати Тест 15 (диференційовані завдання у формі ЗНО).

- Алгебра та початки аналізу 10-А клас.
Тема «Похідні деяких елементарних функцій (таблиця похідних)».
1) Дати приклади розв’язання завдань з підручника № 19.1, № 19.2, № 19.4, № 19.6 з поясненнями та коментарями.
2) Завдання:
1. Повторити: властивості кореня n-го степеня; властивості степеня (форзац 2 підручника).
2. Вивчити таблицю похідних (п.19 (стор. 110-112), форзац 2 підручника).
3. Розв’язати № 19.3, № 19.5, № 19.7.
3) Консультації учнів.

- Геометрія 7-А клас.
Тема «Ознаки рівності прямокутних трикутників».
1) Перевірка виконання завдань онлайн-тесту, який було задано на минулому занятті. Аналіз, пояснення, робота над помилками.
2) Завдання з теми «Ознаки рівності прямокутних трикутників»: підручник п. 17 (ознаки вивчити!), опорний конспект 1; № 431, № 432.
3) Інтерактивні вправи в сервісі LearningApps.org.

- Інформатика 3 клас
Тема «Текст».
Інтерактивні вправи в сервісі LearningApps.org.

- Інформатика 4 клас
Тема «Алгоритми».
Інтерактивні вправи в сервісі LearningApps.org.
 

 

 

Використано ресурси сайту: https://subject.com.ua/mathematics/zno_2017/index.html

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інтерактивні вправи:
1. https://learningapps.org/2074987
2. https://learningapps.org/3771425


 

Інтерактивні вправи:
1. https://learningapps.org/4037561
2. https://learningapps.org/4090811

Інтерактивні вправи:
1. https://learningapps.org/3251527
2. https://learningapps.org/7095460
3. https://learningapps.org/9651687

01.04

1. Проведення дистанційних уроків (Viber):

- Алгебра та початки аналізу 11 клас.
Повторення. Тема 16. ЧИСЛОВІ ПОСЛІДОВНОСТІ. АРИФМЕТИЧНА І ГЕОМЕТРИЧНА ПОСЛІДОВНОСТІ.
1) Перевірка розв'язків попереднього тесту 15. Звірка відповідей, консультація.
2) Розробка теоретичних даних до теми 16. ЧИСЛОВІ ПОСЛІДОВНОСТІ. АРИФМЕТИЧНА І ГЕОМЕТРИЧНА ПОСЛІДОВНОСТІ.
3) Завдання: розв'язати Тест 16 (диференційовані завдання у формі ЗНО).

- Геометрія 7-А клас.
Тема «Ознаки рівності прямокутних трикутників. Розв’язування задач».
1) Перевірка практичних завдань з геометрії: № 431, № 432. Аналіз, пояснення, робота над помилками.
2) Повторити теоретичні знання (актуалізація знань): відео-урок.
3) Практичне завдання – онлайн-тест в сервісі Online Test Pad «Ознаки рівності прямокутних трикутників»; № 435 (стор. 138).
4) Консультації учнів.

- Геометрія 10-А клас.
Тема «Розв’язування задач».
1) Перевірка відповідей на тест «Перпендикулярність площин».
2) Завдання:
1. Повторити п. 37 (стор.198-202), питання на стор. 202; № 37.12, № 37.13.
2. Онлайн-тест в сервісі Online Test Pad з теми «Перпендикулярність прямих і площин».

 

 

Використано ресурси сайту https://subject.com.ua/mathematics/zno_2017/index.html

 

 

 

 

 

Відео-урок: https://www.youtube.com/watch?v=bSFq3EcvjCU .

Онлайн-тест:
https://onlinetestpad.com/ua/test/229670-oznaki-rivnosti-pryamokutnogo-trikutnika

 

 

 


Онлайн-тест:
https://onlinetestpad.com/ua/test/140143-22-perpendikulyarn%D1%96st-pryamikh-%D1%96-ploshhin-10-klas

 

02.04

1. Проведення дистанційних уроків (Viber):

- Алгебра та початки аналізу 10-А клас.
Тема «Правила диференціювання».
1) Перевірка розв’язків завдань № 19.3, № 19.5, № 19.7. Аналіз, пояснення, робота над помилками.
2) Завдання:
1. Підручник п. 20 (стор. 114-116), правила знаходження похідних вивчити. Відео-урок (10,26 хв.).
2. Онлайн-тест (освітній проект «На урок»).
3) Консультація учнів.

- Алгебра 7-А клас.
Тема «Розв’язування лінійних рівнянь з однією змінною»
1) Завдання: онлайн-тести (освітній проект «На урок»):
1. Лінійне рівняння з однією змінною;
2. Розв’язування задач за допомогою лінійних рівнянь.
2) Консультації учнів.

- Інформатика 5 клас.
Інтерактивні вправи в сервісі LearningApps.org:
1. Середовище Scratch (повторення).
2. Алгоритми з розгалуженням.

- Інформатика 6 клас.
Інтерактивні вправи в сервісі LearningApps.org:
1. Середовище Scratch (повторення).
2. Вкладені алгоритмічні структури розгалуження.

 

 

 

Відео-урок:
https://www.youtube.com/watch?v=6PRnax3EQps

Онлайн-тест:
https://naurok.com.ua/test/start/82441
 

 

 

Онлайн-тести:
1. https://naurok.com.ua/test/start/914
2. https://naurok.com.ua/test/start/84800

 

 

Інтерактивні вправи:
1. https://learningapps.org/4635282
2. https://learningapps.org/4912272
3. https://learningapps.org/7286919

Інтерактивні вправи:
1. https://learningapps.org/1129874
2. https://learningapps.org/7235044
3. https://learningapps.org/7235282

03.04

1. Проведення дистанційних уроків (Viber):

- Геометрія 11 клас.
Повторення. Розв’язування задач в форматі ЗНО.
1) Перевірка розв'язків попереднього тесту 17п, звірка відповідей, консультація.
2) Завдання учням:
1. Розв'язати Тест 17о (диференційовані завдання у формі ЗНО).
2. Скористатись посиланням для самостійної підготовки до ЗНО (відео-розв'язки завдань ЗНО з математики, тести ЗНО-онлайн).
3) Консультації учнів.

- Геометрія 10-А клас.
Тема «Розв’язування задач і вправ з теми «Перпендикулярність прямих і площин».
1) Консультації учнів стосовно розв’язку онлайн-тесту, який було задано на минулому уроці.
2) Завдання:
1. Онлайн-тест (освітній проект «На урок») на знання теорії з теми «Перпендикулярність прямих і площин».
2. Інтерактивний тест практичного змісту (видавництво «Ранок).
3) Консультації учнів.

 

 

- Інформатика 3 клас
Тема «Текст».
Інтерактивні вправи в сервісі LearningApps.org.

- Інформатика 4 клас
Тема «Алгоритми».
Інтерактивні вправи в сервісі LearningApps.org .

 

 

 

Відео-розв'язки завдань ЗНО:
https://www.matematichka.com.ua/zno

Тести ЗНО-онлайн:
https://zno.osvita.ua/mathematics/

 

 

 

Онлайн-тест (аналіз розв’язку):
https://onlinetestpad.com/ua/test/140143-22-perpendikulyarn%D1%96st-pryamikh-%D1%96-ploshhin-10-klas

Онлайн-тест:
https://naurok.com.ua/test/start/84731

Інтерактивний тест:
http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/pdrychniki/geometrya-proflniyi-rven-pdrychnik-dlya-10-klasy-zakladv-zagalno-seredno-osvti-rshova-a-p-ta-n/rozdl-perpendikylyarnst-pryamih-ploshcin-y-prostor/18973-test-3-perpendikylyarnst-pryamih-ploshcin-y-prostor

Інтерактивні вправи
1. https://learningapps.org/3216602
2. https://learningapps.org/5829332

Інтерактивні вправи
1. https://learningapps.org/7371158
2. https://learningapps.org/4590741

 

doc
Пов’язані теми
Математика, Планування
Додано
29 березня 2020
Переглядів
3763
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку