Завдання для опрацювання з учнями 3 класу під час карантину із 18.05 по 22.05.2020 р.

Про матеріал
Неочікуваний карантин збив з пантелику більшість педагогів, адже це непередбачуване явище великою мірою перебило цілісний освітній процес. Але, не зважаючи на труднощі, закріплювати здобуті знання можна і вдома самостійно, за допомогою опрацювання завдань із допомогою батьків, інтернету під дистанційним контролем вчителя. Пропоную учням 3 класу завдання з основних предметів для опрацювання під час карантину з 18.05. по 22.05.2020 р.
Перегляд файлу

Завдання для опрацювання з учнями 3 класу на час карантину

 

ПОНЕДІЛОК. 18 травня.

ЧИТАННЯ. «Мабуть, буде він поетом!?» Анатолій Костецький «Дивна звичка». Ст. 174-175 – виразно читати вірш (10 разів), спробувати скласти власні віршовані рядочки. (Переглянути урок можна за посиланням - https://youtu.be/o98AuNQC3oI).

МАТЕМАТИКА. «Повторення таблиць множення і ділення». Ст.166-167. Усно – 1095, 1096, 1099. Письмово виконати завдання 1097, 1098, 1101, 1102, 1106. Кому батьки можуть, хай пояснять як виконувати множення письмово і виконати вправу 1100, хто не розуміє – вправу виконати у рядок, розкладаючи перше число на суму і виконувати як множення суми на число. (На високу оцінку ще 1104, 1105). (Як виконувати письмове множення можна переглянути за посиланням - https://youtu.be/6UX5XKP75ic)

ОБРАЗОТВОРЧЕ. «Образи ляльок. Лялькові персонажі для вистави». Намалювати (можна виготовити з будь-яких матеріалів) улюблену ляльку або іграшку, чи домашню тваринку.

 

 

ВІВТОРОК. 19 травня.

ЧИТАННЯ. «Чи легко стати поетом?» Микола Носов «Як Незнайко складав вірші». Ст.175-177 – читати і переказувати першу частину казки (Переглянути урок можна за посиланням з початку відео до 10 хв 45 с - https://youtu.be/GmtFcbdiUNg)

МАТЕМАТИКА. «Повторення ділення з остачею». Ст. 167-168. Усно розглянути 1108. Письмово виконати 1107, 1009, 1110, 1111, 1113. (На вищий бал – 1114, 1112). (Переглянути, як виконувати множення письмово можна за посиланням - https://youtu.be/zX2WwMfbF8E).

УКР.МОВА. «Написання не з дієсловами. Розбір дієслова як частини мови». Ст. 176-177. Виконати вправи 441-444. (На вищу оцінку ще й 445). (Переглянути урок можна на відео - https://youtu.be/rsreR7pHrME).

ФІЗКУЛЬТУРА. Ранкова гімнастика. Стрибки на скакалці. Ігри з мячем: жонглювання, футбол. (Руханка - https://youtu.be/T7ofWPCl8-E)

 

СЕРЕДА. 20 травня.

УКР.МОВА. «Повторення про дієслово. Не з дієсловами». Ст.177-179. Вправи 446-448. (На вищу оцінку 449). Повторити все про дієслово (Коротко все про дієслово за посиланням - https://youtu.be/Eu37ZHuPoZg).

МАТЕМАТИКА. «Повторення нумерації чисел у межах 1000». Ст.168-169. Усно 1115,1116, 1117. Письмово виконати 1118 (у четвертому виразі помилка, правильно 61 помножити на 8), 1119, 1112, 1124, 1125. (На вищу оцінку 1120,1122).

ФІЗКУЛЬТУРА. Ранкова гімнастика. Віджимання. Підтягування. Рухливі ігри. (Фізкультхвилинка - https://youtu.be/V9plpdJqxNk).

 

 

ЧЕТВЕР. 21 травня.

УКР.МОВА. «Контрольна робота з мовної теми «Дієслово». (Остання контрольна у 3 класі!УРА!!!)  Візьміть чистий листочок, напишіть своє прізвище та ім’я, назву контрольної і виконайте її. 1,2,3 і 4 завдання тестові, необхідно просто вибрати одну з трьох великих букв і записати правильну відповідь А,Б або В (кожне з них по 1 балу). Щодо 5, 6,7 і 8 вправ, то їх необхідно виконати повністю (оцінюються по 2 бали). Старайтесь писати охайно і розбірливо. Успіхів!

 

Контрольна робота з мовної теми «Дієслово»

  1. На які питання відповідають дієслова?

А) Хто? Що?

Б) Що робити? Що зробити?

В) Який? Яка? Яке? Які?

  1. Обери дієслово, вимова якого відрізняється від написання (тобто чуємо по-одному, а пишемо по-іншому):

А) Сміявся.

Б) Сміється.

В) Буде сміятися.

  1. Вибери дієслово, що означає незавершену дію:

А) Пригріє.

Б) Зазеленів.

В) Цвіте.

  1. Прочитай речення: «Росте на ставку біла квітка». Обери рядок, у якому послідовно записані частини мови, що є в цьому реченні:

А) Дієслово, прикметник, іменник, прийменник, іменник.

Б) Дієслово, прийменник, іменник, прикметник, іменник.

В) Дієслово, сполучник, іменник, прикметник, прикметник.

  1. Добери й запиши до поданих слів дієслова-антоніми (по 2-3 до кожного) :

Відпочивати, …, …, … .

Говорити, …, …, … .

Сміятися, …, …., … .

Добери й запиши до поданих нижче дієслів синоніми (по 2-3 до кожного):

Міркувати, …, … , … .

Побачити, …, …, … .

Ходити, …, …, … .

  1. Розподілити подані дієслова, подані у дужках на три групи і записати до відповідних часів.

(світить, просили, пожнеш, розлив, боїться, принесла, погодують, читає, пригріє).

Минулий час - …, ...

Теперішній час - …, …

Майбутній час - …, … .

  1. Роз’єднай слова, подані нижче. Запиши утворене прислів’я:

Некажиневмію,акажинавчуся.

  1. Постав дієслова в дужках у потрібній часовій формі. Спиши, розкриваючи дужки. У кожному реченні олівцем підкресли підмет (одною рискою) і присудок (Двома рисками).

(Прийти) весна. (Дмухнути) теплий вітерець. (Дзюрчати) веселі струмочки. (Зеленіти) молоденька травичка. Скоро (прилетіти) з вирію пташки.

 

МАТЕМАТИКА. «Повторення множення і ділення. Частини числа». Ст. 169-170. Усно 1123, 1128. Письмово виконати 1127, 1129, 1130, 1131, 1132. (На високий бал – 1135,1136). (Повторити, що таке дроби можна за відео - https://youtu.be/oPXUQ8lx-T8).

ЧИТАННЯ. «Чи легко стати поетом?» Микола Носов «Як Незнайко складав вірші». Ст.178-179 – читати другу частину казки, відповісти на запитання після тексту. (Переглянути відео до уроку можна за посиланням з 10 хв 40 с і до кінця відео - https://youtu.be/GmtFcbdiUNg).

ТРУДОВЕ. Оригамі. Складання різних фігурок з паперу. (Попросіть батьків, рідних, щоб вони вам показали як складати кораблик, літачок) і спробуйте самі скласти.

МУЗИКА. Повторити співати пісню «Світ немов кольоровий друг»

1. Вітер хмаринки у небі несе

Там, там, там.

Дружба в житті пригодиться усім

Нам, нам, нам.

Приспів:

Світ немов кольоровий луг,

Коли поруч з тобою друг.

Наче сонячна вся земля –

Міцна дружба на все життя.

2. Музика друзів збирає усіх

В круг, в круг, в круг.

День буде сонячним, поруч коли

Друг, друг, друг.

Приспів:

Світ немов кольоровий луг,

Коли поруч з тобою друг.

Наче сонячна вся земля –

Міцна дружба на все життя.

3. Друг допоможе і буде завжди

Рад, рад, рад.

З другом і труднощі легше пройти –

Так, так, так!

Приспів:

Світ немов кольоровий луг,

Коли поруч з тобою друг.

Наче сонячна вся земля –

Міцна дружба на все життя.

(Пісеньку можна знайти за посиланням - https://youtu.be/RuqePaGMkhM)

 

П’ЯТНИЦЯ. 22 травня.

ФІЗКУЛЬТУРА. Ранкова гімнастика. Стрибки. Ігри з мячем. (Фізкультхвилинка - https://youtu.be/gsPyvMHPy8g).

ЧИТАННЯ. «Чи легко бути поетом?» Іван Світличний «Слухала Лисичка Соловя». Андрій Мястківський «Біла хмарка, біла». Ст. 180- виразно читати вірші (10 разів). Ст.181 – розглянути картину, відповідати на запитання. (Прослухати перший вірш можна за посиланням - https://youtu.be/EihaGotiSuw)

ОСНОВИ ЗДОРОВЯ. «Навчання – найголовніша справа. Вчимося та відпочиваємо». (Перегляньте  відео-мультик Учися учитися - https://youtu.be/4IAB2bkqLQs).

Яка справа для кожного учня є найголовнішою?

— Для чого потрібно вчитися?

— Від чого залежить успішність навчання?

— Що треба робити, щоб добре вчитися?

Гра «Будь уважним» (на відпочинок м'язів, шиї та очей)

— Сядьте рівно, руки покладіть на стіл, заплющіть очі і під повільну лічбу зробіть декілька обертів головою: на «раз» — підборіддя торкається грудей; на «два» — голова нахиляється праворуч; на «три» — потилиця провисає над спиною; на «чотири» — голова нахиляється ліворуч. (Вправу виконують 3—4 рази.)

— Розплющіть очі, подивіться на стіл і стелю, повільно погляд переведіть на стіну, потім — у вікно, подивіться якомога далі.

Робота над приказками

— Дитинчата багатьох тварин народжуються маленькими копіями дорослих. Вони вже вміють ходити, плавати, літати і добувати собі їжу. Люди — найрозумніші істоти на Землі, але їхні діти народжуються безпомічними і не здатними до самостійного життя. Однак у процесі навчання вони засвоюють досвід не лише своїх батьків, а й минулих поколінь людства.

У народі кажуть: «Вік живи — вік учись». Ця приказка є особливо актуальною у наш час, коли у світі щодня з’являється безліч нової інформації. Тому сучасній людині необхідно вчитися впродовж усього життя.

— Як ви розумієте прислів’я та приказки?

• Наука в ліс не веде, а з лісу виводить.

• Вчений іде, а неук слідом спотикається.

• Де більше науки, там менше муки.

• Здобудеш освіту — побачиш більше світу.

• Знання злодій не вкраде, в огні не згорить і у воді не втоне.

• За дурною головою ноги бідні.

продовжіть речення: «Я вчуся для...»

Запам’ятайте! Сучасній людині необхідно вчитися впродовж усього життя.

— Мозок людини — ідеальний інструмент для навчання. Він здатний обробляти величезну кількість інформації і запам’ятовувати практично все, що цікавить людину. Але в школі доводиться вчити не тільки те, що цікаво, а й те, що потрібно знати дітям вашого віку.

Кожна людина повинна відпочивати.

— Яким може бути відпочинок?

— Назвіть ознаки втоми.

Ознаки втоми:

• слабкість;

• сонливість;

• зниження працездатності;

• порушення пам’яті, уваги.

— Назвіть ознаки перевтоми.

Ознаки перевтоми:

• бліде обличчя;

• почервоніння очей;

• втрата апетиту;

• порушення сну;

• плаксивість;

• дратівливість;

• головний біль;

• часті застуди.

— Коли настає перевтома?

— До чого може призвести перевтома?

Запам’ятайте! Втомилися — відпочиньте! Перевтома небезпечна для здоров’я.

 

docx
Додано
17 травня 2020
Переглядів
459
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку