Індивідуальний план роботи вчителя української мови і літератури на період карантину

Про матеріал

Індивідуальний план передбачає погодинне розписання роботи вчителя української мови і літератури під час карантину. Зверніть увагу на другу частину індивідуального плану. У ній вказано засоби дистанційного навчання...

Перегляд файлу

Індивідуальний план роботи під час карантину

(06.03.2020 – 03.04.2020)

вчителя української мови і літератури Галюк Ілони Петрівни

 

№ п/п

Дата

Зміст роботи

Час роботи

  1.  

06.03

1. Перевірка учнівських зошитів, робота з класним журналом.

2. Оперативна нарада педагогічних працівників.

3. Підготовка домашніх завдань з української мови і літератури для учнів 5-В, 6-В, 9-Б кл.

4. Складання індивідуального плану роботи на період карантину.

9.00 – 10.00

 

10.00 – 11.00

11.00 – 11.30

11.30 – 13.00

 

  1.  

10.03

1. Робота з класними журналами.

2. Опрацювання інструктивно-методичних рекомендацій щодо навчання учнів у період карантину.

3. Підготовка домашніх завдань з української мови для учнів 5-В, 6-В класів.

4. Підготовка домашніх завдань з української літератури для учнів 5-В, 7-Б, 9-Б класів.

5. Підбір відеоуроків для перегляду учнями.

6. Перевірка робочих зошитів учнів 5-В класу

7. Індивідуальне консультування учнів щодо виконання д/з (в телефонному режимі, соціальній мережі Viber).

9.00 – 9.30

9.30 – 10.00

 

 

10.00 – 10.30

 

10.30 – 11.00

 

11.00 – 12.00

12.00 – 14.00

 

Протягом дня

  1.  

11.03

1. Перевірка робочих зошитів учнів 6-В класу.

2. Підготовка домашніх завдань з української мови для учнів 5-В, 6-В, 9-Б класів.

3. Перевірка навчального диктанту з української мови учнів 9-Б класу.

4. Консультування учнів, батьків у телефонному режимі.

9.00 – 10.30

10.30-11.00

 

11.00 – 12.00

 

Протягом дня

  1.  

12.03

1. Підготовка домашніх завдань із української мови та літератури для учнів 6-В, 7-Б і 9-Б кл.

2. Підбір відеоуроків для перегляду учнями.

3. Перевірка самостійної роботи з української літератури учнів 7-Б класу.

4. Робота із класним журналом.

9.00 – 10.00

 

10.00 – 10.30

10.30 – 11.30

 

11.30 – 12.00

  1.  

13.03

1. Перевірка самостійної роботи з української літератури учнів 9-Б  класу та виставлення оцінок у журнал.

2. Підготовка домашніх завдань з української мови і літератури для учнів 5-В, 6-В, 9-Б кл.

3. Читання творів із української літератури.

4. Консультування  учнів, батьків у телефонному режимі.

9.00 – 10.30

 

 

10.30 – 11.00

 

11.00 – 13.00

Протягом дня

  1.  

16.03

1.  Опрацювання джерел щодо організації дистанційного навчання у школі на період карантину.

2. Підготовка домашніх завдань із української мови та літератури для учнів 5-В і 6-В кл.

3. Підбір відеоуроків для перегляду з української мови для перегляду учнями.

3. Ознайомлення з різними онлайн-платформами для дистанційного навчання учнів.

9.00 – 10.00

 

10.00 – 10.30

 

10.30 – 11.00

 

11.00 – 12.00

  1.  

17.03

1. Підготовка домашніх завдань з української мови для учнів 5-В, 6-В класів.

2. Підготовка домашніх завдань з української літератури для учнів 5-В, 7-Б, 9-Б класів.

3. Реєстрація на платформі learningapps.org, створення класу, реєстрація учнів, розсилка даних для входу. Консультування учнів щодо роботи.

4. Опрацювання інтернет-джерел з метою підготовки завдань для дистанційного навчання учнів.

5. Створення інтерактивних завдань для виконання учнями.

9.00 – 9.30

 

9.30 – 10.00

 

10.00 – 12.00

 

 

12.00 – 13.00

 

13.00 – 14.00

  1.  

18.03

1. Підготовка та розміщення домашніх завдань з української мови для учнів 5-В, 6-В, 9-Б класів.

2. Консультування учнів щодо виконання домашнього завдання в онлайн-чаті.

3. Самоосвіта: перегляд вебінару «Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн-ресурсів» на сайті naurok.com.ua

9.00 – 9.30

 

9.30 – 10.30

 

12.00 – 13.30

  1.  

19.03

1. Підготовка й розміщення домашніх завдань із української мови та літератури для учнів 6-В, 7-Б і 9-Б кл.

2. Перегляд й аналіз статистики виконання учнями завдань на платформі learningapps.org

3. Створення й розміщення коротких конспектів з тем, інтерактивних вправ, консультування учнів в онлайн-режимі/

9.00 – 9.30

 

 

9.30 – 10.30

 

10.30 – 12.00

  1.  

20.03

1.Підготовка й розміщення домашніх завдань із української мови та літератури для учнів 5-В, 6-В і 9-Б кл.

2. Перевірка письмових вправ з української мови, надісланих учнями 5-В, 6-В і 9-Б класів.

3. Складання плану роботи на період весняних канікул.

9.00 – 9.30

 

 

9.30 – 11.30

 

11.30 – 13.00

  1.  

23.03

1. Ознайомлення з інструктивно-методичними рекомендаціями.

2. Пошукова робота в мережі Інтернет.

3. Перегляд вебінару «Технічні особливості організації дистанційного навчання».

9.00 – 9.30

 

9.30 – 10.30

14.00-15.30

  1.  

24.03

1. Опрацювання фахової літератури в мережі Інтернет.

2. Розробка та підбір завдань для дистанційного навчання.

3. Обмін досвідом з колегами щодо дистанційного навчання учнів в онлайн-чаті

9.00 – 10.00

 

10.00 – 12.30

 

13.00 – 14.00

  1.  

25.03

1. Читання творів за програмою з української літератури.

9.00 – 12.00

  1.  

26.03

1. Створення тестових завдань з української літератури для перевірки знань учнів.

2. Самоосвіта: участь у вебінарі «Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу» на сайті https://vseosvita.ua.

9.00 – 10.30

 

18.00 – 19.30

  1.  

27.03

1. Опрацювання фахової літератури в мережі Інтернет.

2. Розробка, підбір завдань для дистанційного навчання на платформі learningapps.org

9.00 – 10.30

 

10.30 – 13.00

  1.  

30.03

1. Підготовка домашніх завдань із української мови та літератури для учнів 5-В і 6-В кл.

2. Створення й розміщення коротких конспектів з нових тем, інтерактивних вправ

3. Самоосвіта: участь у вебінарі «Використання онлайн-тестів для організації дистанційного навчання в умовах карантину» на сайті https://vseosvita.ua

9.00 – 9.30

 

9.30 – 10.30

 

18.00 – 19.30

  1.  

31.03

1. Створення та розміщення коротких конспектів з української мови і літератури (відповідно до календарно-тематичного планування, розкладу), консультування учнів на платформі learningapps.org.

2. Розробка інтерактивних завдань для виконання учнями.

3. Підготовка домашніх завдань з української мови для учнів 5-В, 6-В класів.

4. Підготовка домашніх завдань з української літератури для учнів 5-В, 7-Б, 9-Б класів.

5. Перевірка й аналіз статистики виконання учнями завдань на платформі learningapps.org.

9.00 – 11.30

 

 

 

11.30 – 12.30

 

 

12.30 – 13.00

 

 

Протягом дня

  1.  

01.04

1. Перевірка письмових завдань, надісланих учнями.

2. Підготовка домашніх завдань з української мови для учнів 5-В, 6-В, 9-Б класів.

3. Розробка інтерактивних вправ для дистанційного навчання учнів.

9.00 – 10.00

10.00 – 10.30

 

10.30 – 12.00

  1.  

02.04

1. Розміщення коротких конспектів з нових тем з української мови (9-Б кл) і літератури (6-В, 7-Б кл.).

2. Підготовка та повідомлення домашніх завдань для учнів 6-В, 7-Б, 9-Б класів.

3. Опрацювання фахової літератури в мережі Інтернет.

9.00 – 10.30

 

10.30 – 11.00

 

11.00 – 12.00

  1.  

03.04

1. Підготовка та повідомлення домашніх завдань з української мови (5-В, 6-В кл.) та літератури (5-В, 9-Б кл), консультування у телефонному режимі.

2. Корекція календарно-тематичного планування.

3. Підготовка конспектів уроків.

9.00 – 10.00

 

 

10.00 – 11.00

11.00 – 13.00

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Дзисюк Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. лещенко любов
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
24 березня 2020
Переглядів
24319
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку