Індивідуальний план передбачає погодинне розписання роботи вчителя української мови і літератури під час карантину. Зверніть увагу на другу частину індивідуального плану. У ній вказано засоби дистанційного навчання...
Індивідуальний план роботи під час карантину
(06.03.2020 – 03.04.2020)
вчителя української мови і літератури Галюк Ілони Петрівни
№ п/п |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
|
06.03 |
1. Перевірка учнівських зошитів, робота з класним журналом. 2. Оперативна нарада педагогічних працівників. 3. Підготовка домашніх завдань з української мови і літератури для учнів 5-В, 6-В, 9-Б кл. 4. Складання індивідуального плану роботи на період карантину. |
9.00 – 10.00
10.00 – 11.00 11.00 – 11.30 11.30 – 13.00
|
|
10.03 |
1. Робота з класними журналами. 2. Опрацювання інструктивно-методичних рекомендацій щодо навчання учнів у період карантину. 3. Підготовка домашніх завдань з української мови для учнів 5-В, 6-В класів. 4. Підготовка домашніх завдань з української літератури для учнів 5-В, 7-Б, 9-Б класів. 5. Підбір відеоуроків для перегляду учнями. 6. Перевірка робочих зошитів учнів 5-В класу 7. Індивідуальне консультування учнів щодо виконання д/з (в телефонному режимі, соціальній мережі Viber). |
9.00 – 9.30 9.30 – 10.00
10.00 – 10.30
10.30 – 11.00
11.00 – 12.00 12.00 – 14.00
Протягом дня |
|
11.03 |
1. Перевірка робочих зошитів учнів 6-В класу. 2. Підготовка домашніх завдань з української мови для учнів 5-В, 6-В, 9-Б класів. 3. Перевірка навчального диктанту з української мови учнів 9-Б класу. 4. Консультування учнів, батьків у телефонному режимі. |
9.00 – 10.30 10.30-11.00
11.00 – 12.00
Протягом дня |
|
12.03 |
1. Підготовка домашніх завдань із української мови та літератури для учнів 6-В, 7-Б і 9-Б кл. 2. Підбір відеоуроків для перегляду учнями. 3. Перевірка самостійної роботи з української літератури учнів 7-Б класу. 4. Робота із класним журналом. |
9.00 – 10.00
10.00 – 10.30 10.30 – 11.30
11.30 – 12.00 |
|
13.03 |
1. Перевірка самостійної роботи з української літератури учнів 9-Б класу та виставлення оцінок у журнал. 2. Підготовка домашніх завдань з української мови і літератури для учнів 5-В, 6-В, 9-Б кл. 3. Читання творів із української літератури. 4. Консультування учнів, батьків у телефонному режимі. |
9.00 – 10.30
10.30 – 11.00
11.00 – 13.00 Протягом дня |
|
16.03 |
1. Опрацювання джерел щодо організації дистанційного навчання у школі на період карантину. 2. Підготовка домашніх завдань із української мови та літератури для учнів 5-В і 6-В кл. 3. Підбір відеоуроків для перегляду з української мови для перегляду учнями. 3. Ознайомлення з різними онлайн-платформами для дистанційного навчання учнів. |
9.00 – 10.00
10.00 – 10.30
10.30 – 11.00
11.00 – 12.00 |
|
17.03 |
1. Підготовка домашніх завдань з української мови для учнів 5-В, 6-В класів. 2. Підготовка домашніх завдань з української літератури для учнів 5-В, 7-Б, 9-Б класів. 3. Реєстрація на платформі learningapps.org, створення класу, реєстрація учнів, розсилка даних для входу. Консультування учнів щодо роботи. 4. Опрацювання інтернет-джерел з метою підготовки завдань для дистанційного навчання учнів. 5. Створення інтерактивних завдань для виконання учнями. |
9.00 – 9.30
9.30 – 10.00
10.00 – 12.00
12.00 – 13.00
13.00 – 14.00 |
|
18.03 |
1. Підготовка та розміщення домашніх завдань з української мови для учнів 5-В, 6-В, 9-Б класів. 2. Консультування учнів щодо виконання домашнього завдання в онлайн-чаті. 3. Самоосвіта: перегляд вебінару «Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн-ресурсів» на сайті naurok.com.ua |
9.00 – 9.30
9.30 – 10.30
12.00 – 13.30 |
|
19.03 |
1. Підготовка й розміщення домашніх завдань із української мови та літератури для учнів 6-В, 7-Б і 9-Б кл. 2. Перегляд й аналіз статистики виконання учнями завдань на платформі learningapps.org 3. Створення й розміщення коротких конспектів з тем, інтерактивних вправ, консультування учнів в онлайн-режимі/ |
9.00 – 9.30
9.30 – 10.30
10.30 – 12.00 |
|
20.03 |
1.Підготовка й розміщення домашніх завдань із української мови та літератури для учнів 5-В, 6-В і 9-Б кл. 2. Перевірка письмових вправ з української мови, надісланих учнями 5-В, 6-В і 9-Б класів. 3. Складання плану роботи на період весняних канікул. |
9.00 – 9.30
9.30 – 11.30
11.30 – 13.00 |
|
23.03 |
1. Ознайомлення з інструктивно-методичними рекомендаціями. 2. Пошукова робота в мережі Інтернет. 3. Перегляд вебінару «Технічні особливості організації дистанційного навчання». |
9.00 – 9.30
9.30 – 10.30 14.00-15.30 |
|
24.03 |
1. Опрацювання фахової літератури в мережі Інтернет. 2. Розробка та підбір завдань для дистанційного навчання. 3. Обмін досвідом з колегами щодо дистанційного навчання учнів в онлайн-чаті |
9.00 – 10.00
10.00 – 12.30
13.00 – 14.00 |
|
25.03 |
1. Читання творів за програмою з української літератури. |
9.00 – 12.00 |
|
26.03 |
1. Створення тестових завдань з української літератури для перевірки знань учнів. 2. Самоосвіта: участь у вебінарі «Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу» на сайті https://vseosvita.ua. |
9.00 – 10.30
18.00 – 19.30 |
|
27.03 |
1. Опрацювання фахової літератури в мережі Інтернет. 2. Розробка, підбір завдань для дистанційного навчання на платформі learningapps.org |
9.00 – 10.30
10.30 – 13.00 |
|
30.03 |
1. Підготовка домашніх завдань із української мови та літератури для учнів 5-В і 6-В кл. 2. Створення й розміщення коротких конспектів з нових тем, інтерактивних вправ 3. Самоосвіта: участь у вебінарі «Використання онлайн-тестів для організації дистанційного навчання в умовах карантину» на сайті https://vseosvita.ua |
9.00 – 9.30
9.30 – 10.30
18.00 – 19.30 |
|
31.03 |
1. Створення та розміщення коротких конспектів з української мови і літератури (відповідно до календарно-тематичного планування, розкладу), консультування учнів на платформі learningapps.org. 2. Розробка інтерактивних завдань для виконання учнями. 3. Підготовка домашніх завдань з української мови для учнів 5-В, 6-В класів. 4. Підготовка домашніх завдань з української літератури для учнів 5-В, 7-Б, 9-Б класів. 5. Перевірка й аналіз статистики виконання учнями завдань на платформі learningapps.org. |
9.00 – 11.30
11.30 – 12.30
12.30 – 13.00
Протягом дня |
|
01.04 |
1. Перевірка письмових завдань, надісланих учнями. 2. Підготовка домашніх завдань з української мови для учнів 5-В, 6-В, 9-Б класів. 3. Розробка інтерактивних вправ для дистанційного навчання учнів. |
9.00 – 10.00 10.00 – 10.30
10.30 – 12.00 |
|
02.04 |
1. Розміщення коротких конспектів з нових тем з української мови (9-Б кл) і літератури (6-В, 7-Б кл.). 2. Підготовка та повідомлення домашніх завдань для учнів 6-В, 7-Б, 9-Б класів. 3. Опрацювання фахової літератури в мережі Інтернет. |
9.00 – 10.30
10.30 – 11.00
11.00 – 12.00 |
|
03.04 |
1. Підготовка та повідомлення домашніх завдань з української мови (5-В, 6-В кл.) та літератури (5-В, 9-Б кл), консультування у телефонному режимі. 2. Корекція календарно-тематичного планування. 3. Підготовка конспектів уроків. |
9.00 – 10.00
10.00 – 11.00 11.00 – 13.00 |