План індивідуального професійного розвитку вчителя української мови та літератури

Про матеріал
План індивідуального професійного розвитку вчителя української мови та літератури на період карантину.
Перегляд файлу

 

План

індивідуального  професійного розвитку

вчителя української мови та літератури

Кузьминської Вікторії Василівни

на період  карантину (з 13 березня по 03 квітня 2020 року)

№ з/п

Дата

Зміст роботи

Примітка

1

13.03.2020

1.Участь у нараді при директорові. Ознайомлення з постановою Кабміну

№ 211 від 11.03.2020 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу  covid – 19». Колективне окреслення плану дій в умовах, що склалися.

2. Складання плану роботи на період карантину, коригування календарно-тематичного планування.

3. Створення контактних груп у соціальній мережі Viber.

4. Робота над складанням паспорта кабінету української мови та літератури: упорядкування картотеки довідкової літератури.

5. Консультація з батьками стосовно особливостей роботи в період дистанційного навчання, їхньої ролі у створенні безпечних умов, необхідних для здобуття дітьми знань.

 

2

16.03.2020

1. Опрацювання Концепції розвитку дистанційної освіти в Україні, Положення про дистанційне навчання.

2. Робота в мережі Інтернет. Ознайомлення з сервісами, призначеними для організації дистанційного навчання.

3. Підготовка завдань для учнів 9,7, 6, 8 класів. Добір відеоуроків (відповідно до календарно-тематичного плану), відеофайлів та онлайн-тестування (сервіси Ютуб, «На урок»).

4. Надсилання завдань та електронних посилань на них учням у мережі Viber.

5. Робота над складанням паспорта кабінету української мови та літератури: упорядкування картотеки методичної літератури

 

3

17.03.2020

 

  1. Опрацювання Методичних рекомендацій щодо вивчення української мови і літератури, зарубіжної літератури за дистанційною формою організації навчальної діяльності учнів у закладах загальної середньої освіти.
  2. Ознайомлення з наказом МОНУ

від 16 березня 2020 року 406 «Про організаційні заходи для запобігання поширенню коронавірусу COVID-19».

3. Підготовка завдань для учнів 9, 10 й 6 класів. Добір відеоуроків (відповідно до календарно-тематичного плану), відеофільму та аудіодиктанту для 9 класу (відеохостинговий сервіс Ютуб).

4. Надсилання завдань та електронних посилань на них учням у мережі Viber.

5. Робота над складанням паспорта кабінету української мови та літератури: упорядкування картотеки художньої літератури.

 

4

18.03.2004

1. Реєстрація на сайті «Інтерактивне навчання». Добір тестових завдань та електронних підручників.

2. Підготовка завдань для учнів 10 й 7 класів. Добір відеоуроків (відповідно до календарно-тематичного плану) та онлайн-тесту.

3. Надсилання завдань та електронних посилань на них учням у мережі Viber.

4. Самоосвітня робота на сайті «Сучасні технології в освіті».

 

5

 

19.03.2020

1. Підготовка завдань для учнів 10 й 8 класів. Добір відеоуроків (відповідно до календарно-тематичного плану).

2. Надсилання завдань та електронних посилань на них учням у мережі Viber.

3. Перегляд відеоконференції заступниці Міністра освіти і науки Любомири Мандзій «Про організацію роботи педагогів у період карантину», складання тез виступу.

4. Читання твору С. Процюка «Троянда ритуального болю. Роман про Василя Стефаника».

 

6

20.03.2020

1. Ознайомлення з онлайн-платформою «Дія. Цифрова освіта».

2. Підготовка завдань для учнів 10, 9, 8, 6 класів. Добір відеоуроків (відповідно до календарно-тематичного плану), тестових завдань (сервіси Ютуб, Learning Apps та «На урок»).

3. Надсилання завдань та електронних посилань на них учням у мережі Viber.

4. Робота в студії онлайн-освіти EdEra, добір матеріалів для подальшого використання в роботі.

 

7

23.03.2020

1. Індивідуальна онлайн-консультація з дітьми «Шкільні канікули чи карантин? Як провести час із користю?»

2. Перегляд вебінару від «Всеосвіти» на тему «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину».

3. Реєстрація на електронній освітній платформі «МійКлас». Здійснення реєстрації учнів.

4. Оформлення журналу фіксації оцінок учнів за виконані завдання.

 

8

24.03.2020

1. Ознайомлення з Листом МОН № 1/9-173 від 23.03.20 року «Щодо організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти під час карантину».

2. Робота на платформі Blogger. Упорядкування медіатеки персонального блогу.

3. Перегляд вебінару «Використання можливостей «На Урок» для дистанційного навчання».

4.Укладання добірки інформаційних матеріалів щодо профілактики коронавірусу COVID – 19. Надсилання в контактні групи для ознайомлення з ними.

 

9

25.03.2020

1. Реєстрація на онлайн-платформі «Дія. Цифрова освіта». Перегляд  оглядового освітнього серіалу «Карантин: онлайн-сервіси для вчителів».

2. Упорядкування завдань для складання ДПА з української мови учнями 9 класу.

3. Опрацювання навчально-методичного посібника «Методика реалізації Українського правопису в новій редакції у закладах загальної середньої освіти».

4. Запрошення учнів 9 класу до віртуальної екскурсії Національним музеєм  Тараса Шевченка (платформа museum - portal. сom) Зворотній зв'язок – написання відгуку про відвідування музею.

 

10

26.03.2020

1. Робота на онлайн-платформі «Дія. Цифрова освіта». Перегляд фільму «Карантин: онлайн-сервіси для вчителів». Серія 1. «Алгоритми та комунікація вчителів і учнів на період дистанційного навчання». Проходження онлайн-тестування.

2. Опрацювання навчально-методичного посібника «Методика реалізації Українського правопису в новій редакції у закладах загальної середньої освіти».

3. Добір цікавих матеріалів, приурочених Тижню дитячого читання. Надсилання учням.

 

11

27.03.2020

1. Робота на онлайн-платформі «Дія. Цифрова освіта». Перегляд фільму «Карантин: онлайн-сервіси для вчителів».  Серія 2. «Набір і специфіка використання сервісів для вчителів». Проходження онлайн-тестування.

2. Опрацювання навчально-методичного посібника «Методика реалізації Українського правопису в новій редакції у закладах загальної середньої освіти».

3. Виготовлення дидактичного матеріалу «Літературне лото».

 

12

30.03.2020

1. Робота на онлайн-платформі «Дія. Цифрова освіта». Перегляд фільму «Карантин: онлайн-сервіси для вчителів». Серія 3. «Дізнаємось більше про Class Dojo». Проходження онлайн-тестування.

2. Підготовка завдань для учнів 9,7, 6, 8 класів. Добір відеоуроків (відповідно до календарно-тематичного плану), відеофайлів  (сервіс Ютуб, матеріали Вікіпедії, освітня платформа «МійКлас» ).

3. Надсилання завдань та електронних посилань на них учням у мережі Viber.

4. Тиждень етикету в школі. Колективна робота  в мережі Facebook. Складання памятки «Культура електронного спілкування» (залучення до роботи охочих батьків, учнів та вчителів).

 

13

31.03.2020

1. Підготовка завдань для учнів 9, 10 й 6 класів. Добір відеоуроків (відповідно до календарно-тематичного плану),  онлайн-тестування (відеохостинговий сервіс Ютуб, сервіс Learning Apps, освітня платформа «МійКлас»).

2. Надсилання завдань та електронних посилань на них учням у мережі Viber.

3. Робота на онлайн-платформі «Дія. Цифрова освіта». Перегляд серії 4. «Google Classroom для організації дистанційного навчання». Проходження онлайн-тестування.

4. Опрацювання навчально-методичного посібника «Методика реалізації Українського правопису в новій редакції у закладах загальної середньої освіти».

 

14

 

01.04.2020

1. День сміхотерапії в мережі. Конкурс на найкумедніше фото «Мої карантинні будні». Переможцю надається право створити за матеріалами конкурсу відео та опублікувати його на своєму каналі в Ютубі. Також він стає володарем оцінки «12» з одного з предметів шкільного курсу (на вибір учня).

2. Робота на онлайн-платформі «Дія. Цифрова освіта». Перегляд фільму «Карантин: онлайн-сервіси для вчителів». Серія 5.  «Огляд інструментів Microsoft Teams». Проходження онлайн-тестування.

3. Підготовка завдань для учнів 10 й 7 класів. Добір відеоуроків (відповідно до календарно-тематичного плану).

4. Надсилання завдань та електронних посилань на них учням у мережі Viber.

 

15

02.04.2020

1. Підготовка завдань для учнів 10 й 8 класів. Добір відеоуроків (відповідно до календарно-тематичного плану).

2. Робота на онлайн-платформі «Дія. Цифрова освіта». Перегляд фільму «Карантин: онлайн-сервіси для вчителів». Серія 6. «Знайомимось із сервісами Cisco Webex. Вивчаємо можливості Classtime». Проходження фінального онлайн-тестування. Отримання електронного сертифіката.

3. Ознайомлення з сучасною українською літературою. Читання роману В. Шкляра «Характерник».

 

16

03.04.2020

1.Чергування в школі відповідно до графіка, затвердженого дирекцією школи.

2. Підготовка класної кімнати до прийому учнів.

3. Підготовка завдань для учнів 10, 9, 8, 6 класів. Добір відеоуроків (відповідно до календарно-тематичного плану).

4. Надсилання завдань та електронних посилань на них учням у мережі Viber.

5. Робота зі шкільною документацією.

 

 

doc
Пов’язані теми
Українська мова, Планування
Додано
24 березня 2020
Переглядів
1634
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку