Індивідуальний план самоосвіти під час дистанційного навчання
вчителя Криворізької загальноосвітньої школи 1-Б класу Джейлан І.В.
№п/п |
Зміст роботи |
терміни |
||||
I |
1. Робота з навчально – методичними журналами, газетами, професійною літературою. (Кірик Марія Юріївна, Данилова Людмила Іванівна 2. Участь у вебінарах – практикумах вчителів початкових класів, педагогічних радах, нарадах, педагогічних читаннях. ( Мініпроєкти як альтернатива звичайним домашнім завданням https://naurok.com.ua/webinar/miniproekti-yak-alternativa-zvichaynim-domashnim-zavdannyam) (Технології дистанційного навчання в початковій школі: рекомендації для профі і не тільки https://naurok.com.ua/webinar/tehnologi-distanciynogo-navchannya-v-pochatkoviy-shkoli-rekomendaci-dlya-profi-i-ne-tilkiхнології дистанційного навчання в |
13.03-20.03
|
||||
II |
початковій школі: рекомендації не 1. Підвищення фахового рівня. Вивчення та впровадження інноваційних технологій на уроках. (Нова українська школа: порадник для вчителя / За заг. редакцією Н.М. Бібік. – Київ: Літера ЛТД, 2019. – 208 с.) 2. Участь у вебінарах – практикумах вчителів початкових класів, педагогічних радах, нарадах, педагогічних читаннях. (Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять https://naurok.com.ua/webinar/vikoristannya-servisu-zoom-dlya-provedennya-distanciynih-zanyat) Розробка мобільних додатків у безкоштовних конструкторах https://naurok.com.ua/webinar/vikoristannya-servisu-zoom-dlya-provedennya-distanciynih-zanyat
-1- |
23.03-27.03 |
||||
№п/п |
Зміст роботи |
терміни |
||||
III |
1. Робота з фаховою літературою (Скворцова С.О. Нова українська школа: методика навчання математики у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах інтегрованого і компетентнісного підходів: навч.-метод. посібн. / С. Скворцова, О. Оноприєнко. – Х.: Ранок, 2019. – 352 с.)
Фідкевич О.Л. Навчально-методичний посібник «Нова українська школа: теорія і практика формувального оцінювання у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти» / О.Фідкевич, Н. Бакуліна. – К.: Генеза, 2019. – 64 с. 2. Участь у вебінарах – практикумах вчителів початкових класів, педагогічних радах, нарадах, педагогічних читаннях. (Як налагодити ефективне онлайн-навчання та покращити комунікацію з учнями в умовах карантину https://naurok.com.ua/webinar/yak-nalagoditi-efektivne-onlayn-navchannya-ta-pokraschiti-komunikaciyu-z-uchnyami-v-umovah-karantinu)
|
30.03-03.04 |
||||
IV |
1. Робота з навчально-методичною літературою. (Гільберг Т.Г. Навчально-методичний посібник. Нова українська школа: методика навчання інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу / Т. Гільберг, С. Тарнавська, Н. Павич. – К.: Генеза, 2019. – 256 с.) 2. Підготовка дидактичного матеріалу для роботи на уроках. 3. Участь у вебінарах – практикумах вчителів початкових класів, конференціях. (Мислення логічне, креативне, критичне https://naurok.com.ua/conference/thinking)
-2- |
06.04-10.04
|
||||
№п/п |
Зміст роботи |
терміни |
||||
V
|
1. Робота з професійною літературою. (Вашуленко М.С. Нова українська школа: методика навчання інтегрованого курсу «Українська мова» у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу: навч.-метод. посібн. / М.С. Вашуленко. – К.: Освіта, 2019. – 192 с.)
2. Науково-методична робота з предметів початкової школи. Іноваційні технології. Ознайомлення та опрацюв: 1.Методичні рекомендації щодо викладання предметів НУШ початкової школи у 2019 – 2020 навчальному році.
3. Участь у вебінарах-практикумах, конференціях вчителів початкових класів. (Природничі дисципліни: навчаємо дистанційно https://naurok.com.ua/conference/nature)
|
13.04-17.04
|
||||
VI
|
1. Опрацювати Державний стандарт початкової школи НУШ (https://nus.org.ua/news/uryad-opublikuvav-novyj-derzhstandart-pochatkovoyi-osvity-dokument/)
2. Ключові зміни до програми початкової школи. (http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/pochatkova-shkola.html)
3. Участь у вебінарах – практикумах вчителів початкових класів, педагогічних радах, нарадах, педагогічних читаннях. (Сторітелінг для навчання: комфортний, корисний і різний https://naurok.com.ua/webinar/storiteling-dlya-navchannya-komfortniy-korisniy-i-rizniy)
-3- |
20.04-24.04
|
||||
№п/п |
Зміст роботи |
терміни |
||||
VII
|
1. Інноваційні педагогічні технології: технології формування мотивації пізнавальної діяльності учнів; технології рівневої диференціації; проектні технології.(https://ukreligieznavstvo.wordpress.com/2019/01/18/itn/) 2. Робота за особистою науково-методичною проблемою. Опрацювання науково – методичної літератури з питань: «Формування позитивної мотивації учіння молодших школярів на основі використання проектних технологій». (http://ru.osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/33260/)
3. Участь у вебінарах – практикумах вчителів початкових класів, педагогічних радах, нарадах, педагогічних читаннях. (Скринька таємниць творчого вчителя початкової школи на уроках математики та природознавства https://naurok.com.ua/webinar/skrinka-taemnic-tvorchogo-vchitelya-pochatkovo-shkoli-na-urokah-matematiki-ta-prirodoznavstva)
|
27.04-01.05 |
||||
VIII |
1. Опрацювання матеріалів фахових журналів, газет та електронного видання
2. Створення дидактичних, демонстраційних, електронних матеріалів для 1 і 2 класів.
3. Участь у вебінарах-практикумах, конференціях вчителів початкових класів.( STEM із задньої кишені: експерименти і демонстрації у відеоуроках для «Я досліджую світ» https://naurok.com.ua/webinar/stem-iz-zadno-kisheni-eksperimenti-i-demonstraci-u-videourokah-dlya-ya-doslidzhuyu-svit
-4- |
04.05-08.05 |
||||
№п/п |
|
терміни |
||||
IX |
1. Розробки уроків і виховних заходів для реалізації науково-методичної проблеми. 2. Робота з державним стандартом України. (https://mon.gov.ua/ua/tag/zagalna-serednya-osvita) 3. Участь у вебінарах – практикумах вчителів початкових класів, педагогічних радах, нарадах, педагогічних читаннях. (Особливості дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами https://naurok.com.ua/webinar/osoblivosti-distanciynogo-navchannya-ditey-z-osoblivimi-osvitnimi-potrebami)
(Онлайн-тести: принципи успішної взаємодії під час дистанційного навчання https://naurok.com.ua/webinar/onlayn-testi-principi-uspishno-vzaemodi-pid-chas-distanciynogo-navchannya)
(Скринкасти, або форми і методи подачі навчального матеріалу під час дистанційного навчання
-5-
-
|
11.05-12.05 |
||||