Індивідуальний план самоосвіти під час дистанційного навчання вчителя 1-Б класу Криворізької загальноосвітньої школи № 123 Джейлан І.В.

Про матеріал
Індивідуальний план самоосвіти під час дистанційного навчання вчителя 1-Б класу Криворізької загальноосвітньої школи № 123 Джейлан І.В.
Перегляд файлу

Індивідуальний план самоосвіти під час дистанційного навчання

вчителя Криворізької загальноосвітньої школи 1-Б класу Джейлан І.В.

№п/п

Зміст роботи

терміни

 

I

 

 1. Робота з навчально – методичними журналами, газетами, професійною літературою. (Кірик Марія Юріївна, Данилова Людмила Іванівна
Нова українська школа: організація діяльності учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти. - Львів : Світ , 2019 . - 136 C)

2. Участь у вебінарах – практикумах вчителів початкових класів, педагогічних радах, нарадах, педагогічних читаннях.

( Мініпроєкти як альтернатива звичайним домашнім завданням

 https://naurok.com.ua/webinar/miniproekti-yak-alternativa-zvichaynim-domashnim-zavdannyam)

(Технології дистанційного навчання в початковій школі: рекомендації для профі і не тільки

https://naurok.com.ua/webinar/tehnologi-distanciynogo-navchannya-v-pochatkoviy-shkoli-rekomendaci-dlya-profi-i-ne-tilkiхнології дистанційного навчання в

 

 

 

 

 

 

 

13.03-20.03

 

 

II

 початковій школі: рекомендації не

1. Підвищення фахового рівня. Вивчення та впровадження інноваційних технологій на уроках. (Нова українська школа: порадник для вчителя / За заг. редакцією Н.М. Бібік. – Київ: Літера ЛТД, 2019. – 208 с.)

2. Участь у вебінарах – практикумах вчителів початкових класів, педагогічних радах, нарадах, педагогічних читаннях.

(Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять https://naurok.com.ua/webinar/vikoristannya-servisu-zoom-dlya-provedennya-distanciynih-zanyat)

Розробка мобільних додатків у безкоштовних конструкторах https://naurok.com.ua/webinar/vikoristannya-servisu-zoom-dlya-provedennya-distanciynih-zanyat

 

 

 

 

 

-1-

 

 

 

 

 

 

23.03-27.03

№п/п

Зміст роботи

терміни

III

1. Робота з фаховою літературою (Скворцова С.О. Нова українська школа: методика навчання математики у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах інтегрованого і компетентнісного підходів: навч.-метод. посібн. / С. Скворцова, О. Оноприєнко. – Х.: Ранок, 2019. – 352 с.)

 

Фідкевич О.Л. Навчально-методичний посібник «Нова українська школа: теорія і практика формувального оцінювання у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти» / О.Фідкевич, Н. Бакуліна. – К.: Генеза, 2019. – 64 с.

2. Участь у вебінарах – практикумах вчителів початкових класів, педагогічних радах, нарадах, педагогічних читаннях. (Як налагодити ефективне онлайн-навчання та покращити комунікацію з учнями в умовах карантину https://naurok.com.ua/webinar/yak-nalagoditi-efektivne-onlayn-navchannya-ta-pokraschiti-komunikaciyu-z-uchnyami-v-umovah-karantinu)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30.03-03.04

 

IV

 

1. Робота з навчально-методичною літературою.

(Гільберг Т.Г. Навчально-методичний посібник. Нова українська школа: методика навчання інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу / Т. Гільберг, С. Тарнавська, Н. Павич. – К.: Генеза, 2019. – 256 с.)

2. Підготовка дидактичного матеріалу для роботи на уроках.

3. Участь у вебінарах – практикумах вчителів початкових класів,

 конференціях. (Мислення логічне, креативне, критичне https://naurok.com.ua/conference/thinking)

 

 

 

-2-

 

 

 

 

 

 

 

06.04-10.04

 

 

№п/п

Зміст роботи

терміни

 

V

 

 

1. Робота з професійною літературою. (Вашуленко М.С. Нова українська школа: методика навчання інтегрованого курсу «Українська мова» у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу: навч.-метод. посібн. / М.С. Вашуленко. – К.: Освіта, 2019. – 192 с.)

 

2. Науково-методична робота з предметів початкової школи. Іноваційні технології. Ознайомлення та опрацюв:

1.Методичні рекомендації щодо викладання предметів НУШ початкової школи у 2019 – 2020 навчальному році.

(https://osvitoria.media/metodychni-rekomendatsiyi-shhodo-vykladannya-v-pochatkovij-shkoli-u-2019-2020-navchalnomu-rotsi/)

 

3. Участь у вебінарах-практикумах, конференціях вчителів початкових класів.

(Природничі дисципліни: навчаємо дистанційно

https://naurok.com.ua/conference/nature)

 

 

 

 

 

 

 

13.04-17.04

 

 

VI

 

 

1. Опрацювати Державний стандарт початкової школи НУШ

(https://nus.org.ua/news/uryad-opublikuvav-novyj-derzhstandart-pochatkovoyi-osvity-dokument/)

 

2. Ключові зміни до програми початкової школи.

(http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/pochatkova-shkola.html)

 

3. Участь у вебінарах – практикумах вчителів початкових класів, педагогічних радах, нарадах, педагогічних читаннях.

(Сторітелінг для навчання: комфортний, корисний і різний

https://naurok.com.ua/webinar/storiteling-dlya-navchannya-komfortniy-korisniy-i-rizniy)

 

 

 

 

 

-3-

 

 

 

 

 

 

20.04-24.04

 

 

№п/п

Зміст роботи

терміни

 

VII

 

 

1. Інноваційні педагогічні технології: технології формування мотивації пізнавальної діяльності учнів; технології рівневої диференціації; проектні технології.(https://ukreligieznavstvo.wordpress.com/2019/01/18/itn/)

2. Робота за особистою науково-методичною проблемою.

 Опрацювання науково – методичної літератури з питань: «Формування позитивної мотивації учіння молодших школярів на основі використання проектних технологій».

(http://ru.osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/33260/)

 

3. Участь у вебінарах – практикумах вчителів початкових класів, педагогічних радах, нарадах, педагогічних читаннях.

(Скринька таємниць творчого вчителя початкової школи на уроках математики та природознавства https://naurok.com.ua/webinar/skrinka-taemnic-tvorchogo-vchitelya-pochatkovo-shkoli-na-urokah-matematiki-ta-prirodoznavstva)

 

 

 

 

 

 

27.04-01.05

 

VIII

 

1. Опрацювання матеріалів фахових журналів, газет та електронного видання 
« Учительський журнал он-лайн». (http://teacherjournal.in.ua/)

 

2. Створення дидактичних, демонстраційних, електронних матеріалів для 1 і 2 класів.

 

3. Участь у вебінарах-практикумах, конференціях вчителів початкових класів.( STEM із задньої кишені: експерименти і демонстрації у відеоуроках для «Я досліджую світ» https://naurok.com.ua/webinar/stem-iz-zadno-kisheni-eksperimenti-i-demonstraci-u-videourokah-dlya-ya-doslidzhuyu-svit

 

 

 

 

 

 

-4-

 

 

 

 

 

  

     04.05-08.05

№п/п

 

 

терміни

 

IX

 

1. Розробки уроків і виховних заходів для реалізації науково-методичної проблеми.

2. Робота з державним стандартом України. (https://mon.gov.ua/ua/tag/zagalna-serednya-osvita)

3. Участь у вебінарах – практикумах вчителів початкових класів, педагогічних радах, нарадах, педагогічних читаннях.

(Особливості дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами  https://naurok.com.ua/webinar/osoblivosti-distanciynogo-navchannya-ditey-z-osoblivimi-osvitnimi-potrebami)

 

(Онлайн-тести: принципи успішної взаємодії під час дистанційного навчання  https://naurok.com.ua/webinar/onlayn-testi-principi-uspishno-vzaemodi-pid-chas-distanciynogo-navchannya)

 

(Скринкасти, або форми і методи подачі навчального матеріалу під час дистанційного навчання

https://naurok.com.ua/webinar/skrinkasti-abo-formi-i-metodi-podachi-navchalnogo-materialu-pid-chas-distanciynogo-navchannya)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-5-

 

-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11.05-12.05

 

docx
Додано
28 квітня 2020
Переглядів
789
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку