«Затверджую»
Директор
П.І.Б
Назва навчального закладу
Індивідуальний навчальний план
учня 3 класу
Назва навчального закладу
П.І.Б(учня)
на 2024-2025 навчальний рік
Батьки учня П.І.П.
П.І.П
Індивідуальний навчальний план
складено на основі робочого навчального плану школи згідно Типової освітньої програми,затвердженої наказом МОН України від 08.10.2019 р
.№ 1273
Інформація про адаптацію/модифікацію змісту освітніх компонентів освітньої програми, послідовність, форму і темп їх засвоєння, очікувані результати навчання.
Навчальний предмет: Фізична культура
Відповідальний за адаптацію навчальної програми: Шикітка І.В.
Зміст навчального матеріалу |
Вимоги до навчальних досягнень |
Адаптації |
Ігри для активного відпочинку Руховий режим молодшого школяра. -формування правильної постави
-різні види ходьби та бігу
-рухливі ігри
|
Має уявлення про руховий режим, ранкову гімнастику;
Виконує фізичні вправи для формування правильної постави і профілактики плоскостопості, вправи для м’язів шиї, знає місце в шерензі.
Виконує загально розвивальні вправи в русі під час ходьби у шерензі, стрибки, випади, повороти тулуба, вправи на координацію.
Розуміє правила поведінки під час ігор, бере участь та добре взаємодіє з однолітками для досягнення спільних командних цілей, частково дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності. |
Потрібне раціональне чергування фізичної активності та відпочинку. Виробляти та закріплювати нові навички(присутнє порушення опорно-рухового апарату, сутулість).Хлопчику потрібно більше вивільнювати напругу, запобігаючи фізичному перенавантаженню.
Під час виконання вправ відбувається спрощення рухових елементів, вправи виконує у повільному темпі з різних вихідних положень, виконання вправ свідоме, координація рухів потребує вдосконалення. Інколи потребує додаткового роз’яснення, увага недостатньо стійка. Хлопчик любить похвалу та позитивне відзначення досягнутих результатів, під час ігор та естафет, виконує завдання за зразком. |
Рухова діяльність. Вправи для оволодіння навичками пересування, стрибкові вправи. -човниковий біг
-ходьба по опорі
-лазіння по гімнастичні лавці
-різні види стрибків, метання м’яча;
-визначення динаміки фізичних якостей учня; |
Виконує вправи зі зміною положення тіла у просторі “човниковий“ біг 4х9 м, не рівномірний біг у повільному темпі з можливим переходом на ходьбу.
Досить вправно володіє навичками пересувань: ходьба по гімнастичній лаві з підніманням стегна, нерівномірний біг почергово з ходьбою.
Виконує вправи для оволодіння навичками стрибків, стрибки у висоту з прямого розбігу “зігнувши ноги”,стрибки у довжину з місця.
Виробляти і закріплювати нові рухові навички, запобігати фізичному та емоційному перенапруженню, розвивати координацію, психомоторику та здатність втримувати рівновагу. |
Потрібно збільшення часу на виконання завдання. Темп повільний. Досягнення відповідно віковим та фізичним особливостям та рівня розвитку рухових якостей (швидкості, спритності). Сприймає застосування спеціальних методів, які сприяють підвищенню рухових можливостей, що зміцнюють опорно-руховий апарат, дихальну системи, які, у свою чергу, сприяють розвитку і відновленню дихальних м’язів. У хлопчика не збережена рівновага, потрібно удосконалення точності рухів, сприяння розвитку рухової реакції на сигнал. Виконання вправ свідоме, інколи може потребувати більш детального пояснення рухових дій. Дрібна та загальна моторика потребує вдосконалення. Фізичний розвиток знаходиться на середньому рівні. Обговорює з вчителем зміст почутого. Висловлює (за допомогою вчителя) власні міркування, розповідає, який знає спортивний інвентар.
|