Індивідуальний план вчителя англійської мови

Про матеріал
Індивідуальний план дистанційного навчання вчителля англійської мови 1-4 класів.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

Індивідуальний план роботи

вчителя англійської мови

Шевчук Віти Іванівни

під час карантину

(06.04.2020-24.04.2020)

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Директор школи

_____________________

 

 

______ квітня    2020

 

 

Індивідуальний план роботи

вчителя англійської мови

                                                                 Шевчук Віти Іванівни

під час карантину

  (06.04.2020 – 24.04.2020)

 

п/п

Дата

Зміст роботи

Час роботи

Ресурси до використання

1

06.04.2020

1. Розміщення ресурсів для повторення та опрацювання y Viber-чатах 1,3 та 4 класів (посилання на відео уроки, аудіо та відео контент, роз'яснення типу завдань)

2. Індивідуальні консультації батьків щодо розміщених ресурсів

3. Розробка відео-уроків 3 і 4 класу

9.00 – 10.00

 

 

 

 

10.00 -11.00

 

 

11.00- 13:30

1х клас – урок «Сім я»https://www.youtube.com/channe

4х клас – урок «Подорож» https://www.youtube.com/channel

   клас – тема «Дозвілля»https://www.youtube.com/chann

2

07.04.2020

1. Підготовка дидактичних завдань та матеріалів для учнів 3х класів

 

2. Розміщення ресурсів для повторення та опрацювання y Viber-чатах 3х класів (посилання на відео уроки, аудіо та відео контент, роз'яснення типу завдань) та консультації у чатах

3.Продовжити підбирати матеріали до наступних уроків-консультацій 1-4 класів

9.00 –10.00

 

 

 

10.00 – 12.30

 

 

 

 

 

 

12.30 – 13.30

 3х класи

Тема «Майбутній час. Тренувальні вправи з граматики»

 

https://www.youtube.com

 

сайт  www.LearningApps.com

3

08.04.2020

1. Розробка відео-уроків для учнів 1-4 класів

 

 

2. Розміщення завдань для учнів 1х та 4 класу (Viber-чат) та індив.консультація через ел.пошту з учнем

 

 

3. Індивідуальні консультації для учнів 1х та 4 класу  в онлайн – режимі ( Viber-чат)

4. Самоосвіта.Форми та методи подання матеріалу в умовах дистанційного навчання.

9.00 -10.30

 

 

 

10.30-  11.30

 

 

 

 

За вимогою

 

11.30-13.30

 

4х клас – «Повторення теми «Подорож і на вокзалі» 

https://www.youtube.com/channel

  класи «Сім я і Погода»

https://www.youtube.com/channel

Всеосвіта

4

09.04.2020

1. Розміщення ресурсів для повторення та опрацювання y Viber-чатах 1х та 3х класів (посилання на відео уроки, аудіо та відео контент, роз'яснення типу завдань)

2. Розробка відео-уроків та тестів 3 і 4 класу

3. Індивідуальні консультації для учнів 1х та 3 класу  в онлайн – режимі ( Viber-чат)

9.00 – 10.00

 

 

 

 

10.00 - 13.30

 

 

За вимогою

1х клас – «Сім я. Погода»

 

https://www.youtube.com/channel

 

3х класи –  Тренувальні вправи з грамматики»

https://www.youtube.com/channel

 

 

5

10.04.2020

1. Розміщення ресурсів для повторення та опрацювання y Viber-чатах 1х класів (посилання на відео уроки, аудіо та відео контент, роз'яснення типу завдань)

 

2.Індивідуальна підтримка та консультація онлайн (skype або платформа для конференцій) 

 

3. Розробка онлайн-ресурсів для читання з анг.мови в НУШ

9.00 – 10.30

 

 

 

 

10.30 - 11.30

 

 

 

12.00-13.30

1х клас – тема

«Погода»

https://www.youtube.com/channel

 

 

 

 

 

https://www.storyjumper.com/user/signup#_=

аlphablocck

 

6

13.04.2020

1. Поповнення персонального сайту власними методичними та дидактичними розробками.

2. Розміщення ресурсів для повторення та опрацювання y Viber-чатах 1,3 та 4 класів (посилання на відео уроки, аудіо та відео контент, роз'яснення типу завдань)

2. Індивідуальні консультації батьків щодо розміщених ресурсів

3. Розробка відео-уроків 1 і 4 класу

 

 

 

9.00 – 11.30

 

 

 

11.30 - 12.00

 

 

 

 

За вимогою

 

 

12:00-13:30

https://www.youtube.com/channel

1х клас – урок «Предмети одягу»

4 х клас – урок «Подорож містом»

https://www.youtube.com/channel

 3х клас – тема «Вільний час»»

https://www.youtube.com/channel

 

7

14.04.2020

1. Підготовка дидактичних завдань та матеріалів для учнів 3х класів

 

2. Розміщення ресурсів для повторення та опрацювання y Viber-чатах 3х класів (посилання на відео уроки, аудіо та відео контент, роз'яснення типу завдань) та консультації у чатах

3.Продовжити підбирати матеріали до наступних уроків-консультацій 1-4 класів

4. Розробка відео-уроку для 1 класу

9.00 –10.00

 

 

 

10.00 – 11.30

 

 

 

 

 

11.30 – 12.30

 

 

12.30-13.30

3х класи

Тема «Вільний час»

 

 

 

 

 

 

 

https://www.youtube.com/channel

 

сайт bookcreator and www.LearningApps.com

8

15.04.2020

1. Розробка відео-уроків для учнів 1-4 класів

 

 

 

2. Розміщення завдань для учнів 1х та 4 класу (Viber-чат) та індив.консультація через ел.пошту

 

 

3. Індивідуальні консультації для учнів 1х та 4 класу  в онлайн – режимі ( Viber-чат)

4. Самоосвіта. Особливості дистанційного навчання з особливими освітніми потребами.

9.00 -11.30

 

 

 

 

11.30-  12.30

 

 

 

 

За вимогою

 

12.30-13.30

 

 

4х клаc- В аеропорті.

https://www.youtube.com/channel

1х класи «Предмети одягу»

https://www.youtube.com/channel

 

 

9

16.04.2020

1. Розміщення ресурсів для повторення та опрацювання y Viber-чатах 1х та 3х класів (посилання на відео уроки, аудіо та відео контент, роз'яснення типу завдань)

 

2. Розробка відео-уроків та тестів 1 і 4 класу

3. Індивідуальні консультації для учнів 1х та 3 класу  в онлайн – режимі ( Viber-чат)

 

9.00 – 10.00

 

 

 

 

 

10.00 - 13.30

 

 

За вимогою

1х клас – «Алфавіт »

 

https://www.youtube.com/channel

 

3х класи – «Відпочинок та дозвілля.»

https://www.youtube.com/channel

 

 

10

17.04.2020

1. Розміщення ресурсів для повторення та опрацювання y Viber-чатах 1х класів (посилання на відео уроки, аудіо та відео контент, роз'яснення типу завдань)

 

2.Індивідуальна підтримка та консультація онлайн 

 

3. Розробка онлайн-ресурсів для читання з анг.мови в НУШ

 

9.00 – 10.00

 

 

 

 

За вимогою

 

 

11.30 - 13.30

 

 

 

1х клас – тема

«Предмети одягу.»

https://www.youtube.com/channel

 

 

 

( www.storyjumper )

Alphablok.Facebook

12

21.04.2020

1. Підготовка дидактичних завдань та матеріалів для учнів 3х класів

2. Розміщення ресурсів для повторення та опрацювання y Viber-чатах 3х класів (посилання на відео уроки, аудіо та відео контент, роз'яснення типу завдань) та консультації у чатах

3.Розробка відео-уроків  та ігор для 1-4 класів

 

9.00 – 10.00

 

 

 

10.00 –10.30

 

 

 

10.30 - 15.30

3 х класи – тема «Відпочинок та дозвілляю Теперішній та майбутній простий час»

 https://www.youtube.com/channel

13

22.04.2020

1. Розміщення завдань для учнів 1х та 4 класу (Viber-чат) та індив.консультація через ел.пошту

2. Індивідуальні консультації для учнів 1х та 4 класу  в онлайн – режимі ( Viber-чат)

 

 

3. Розробка відео-уроків для 1-4 класів

 

9.00- 10.30

 

 

10.30 – 11.00

 

 

 

11:00-14:30

1х класи – тема «Традиційний одяг»

https://www.youtube.com/channel

 4 х клас – тема «Подорож містом»

https://www.youtube.com/channel

 сайт bookcreator

14

23.04.2020

1. Розміщення ресурсів для повторення та опрацювання y Viber-чатах 1х та 3х класів (посилання на відео уроки, аудіо та відео контент, роз'яснення типу завдань)

 

2. Підбір завдань та розробка відео-уроків та тестів для учнів 1-4 класу

3.Самоосвіта. Розвиток уяви як складової творчого мислення молодших школярів.

9.00 – 10:00

 

 

 

 

10.00-12.00

 

12.00 – 13.30

1х класи – тема «Алфавіт»

 https://www.youtube.com/channel

3х класи – тема «Вільний час.Плани на майбутнє»

https://www.youtube.com/channel

 

15

24.04.2020

1. Розміщення ресурсів для повторення та опрацювання y Viber-чатах 1х класів (посилання на відео уроки, аудіо та відео контент, роз'яснення типу завдань

2.Індивідуальна підтримка та консультація онлайн 

3. Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу.

 

 

9.00 – 10.00

 

 

 

11.00 – 12.00

 

12.00 – 13.30

1х класи – тема            « Предмети одягу»

 

https://www.youtube.com/channel

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
Додано
13 квітня 2020
Переглядів
726
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку