Індивідуальний план роботи на період карантину
вчителя _______________________________________________________
(предмети, які викладає)
__________________________________________________________________
(назва закладу освіти)
__________________________________________________________________
(прізвище, ім’я, по батькові)
№ з/п |
Дата |
Зміст роботи |
Результат |
1. |
16.03 |
Складання плану роботи на період карантину |
Індивідуальний план роботи на період карантину |
Самоосвітня діяльність (пошук інструментів та ресурсів дистанційного навчання), створення (оновлення ресурсу дистанційного навчання учнів) |
Розроблений ресурс для дистанційного навчання (сайт, блог, платформа дистанційного навчання тощо) (посилання) |
||
2. |
17.03 |
Дистанційне консультування батьків учнів щодо навчання на період карантину |
|
Підбір, розробка і розміщення навчальних матеріалів для учнів на період карантину |
Оновлений ресурс дистанційного навчання (посилання) |
||
3. |
18.03 |
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі (скайп, вайбер, телефон тощо) |
|
Перевірка виконаних учнями робіт, надання зворотного зв’язку |
(посилання) |
||
Робота з шкільною документацією |
|
||
4. |
19.03 |
Підбір, розробка і розміщення навчальних матеріалів для учнів на період карантину |
Оновлений ресурс дистанційного навчання (посилання) |
Підготовка до онлайнового заняття в синхронному режимі |
(посилання) |
||
Проведення онлайнового заняття (Skype, Zoom, Loom, BigBlueButton тощо) |
Відеозапис заняття |
||
5… |
|
… |
|
|
|
|
|
Додаткові види діяльності
|
|
Розробка дидактичних матеріалів |
посилання в Інтернеті |
|
|
Складання плану роботи на період весняних канікул |
|
|
|
Оновлення сайту (блогу) вчителя |
посилання |
|
|
Проведення індивідуальних консультацій для учнів (батьків, колег) щодо дистанційного навчання |
|
|
|
Участь у вебінарі (онлайн-конференції)… |
посилання |
|
|
Опрацювання фахової літератури |
|
|
|
Упорядкування папки виховних заходів (конспектів уроків тощо) |
|
|
|
Розробка презентацій (відео, дидактичних матеріалів тощо) з теми «…» та розміщення її на веб-ресурсі |
посилання |
|
|
Складання тестових завдань для учнів |
посилання |
|
|
Написання статті (методичної розробки) для публікації у виданні (Інтернет-ресурсі)… |
назва матеріалу, посилання |
|
|
Навчання на дистанційному курсі «Як організувати дистанційне навчання» (18 годин) |
Сертифікат (верифікація http://teach-hub.com/verification/) |
|
|
Навчання на дистанційному курсі «Кейс-уроки: від ідеї до впровадження» (18 годин) |
Сертифікат (верифікація http://teach-hub.com/verification/) |
|
|
Навчання на дистанційному курсі «Секрети успішного тренінгу» (18 годин) |
Сертифікат (верифікація http://teach-hub.com/verification/) |
|
|
Навчання на дистанційному курсі «Як не потрапити в пастку під назвою «емоційне вигорання?» (18 годин) |
Сертифікат (верифікація http://teach-hub.com/verification/) |
|
|
Навчання на дистанційному курсі «Як створити свій блог, якщо ви – філолог?» (18 годин) |
Сертифікат (верифікація http://teach-hub.com/verification/) |
|
|
Навчання на дистанційному курсі «Цифрові інструменти формувального оцінювання» (18 годин) |
Сертифікат (верифікація http://teach-hub.com/verification/) |
|
|
Навчання на дистанційному курсі «Ефективне використання відеоматеріалів у викладанні англійської» (18 годин) |
Сертифікат (верифікація http://teach-hub.com/verification/) |
|
|
Навчання на дистанційному курсі «Створення персонального сайту-потфоліо педагога» (9 годин) |
Сертифікат (верифікація http://teach-hub.com/verification/) |
|
|
Навчання на дистанційному курсі «Персональний бренд вчителя: створення та просування» (18 годин) |
Сертифікат (верифікація http://teach-hub.com/verification/) |
|
|
Навчання на дистанційному курсі «Як спланувати STEM-проєкт» (18 годин) |
Сертифікат (верифікація http://teach-hub.com/verification/) |
|
|
Навчання на дистанційному курсі «Як намалювати розповідь, або основи відеоскрайбінгу» (18 годин) |
Сертифікат (верифікація http://teach-hub.com/verification/) |