Індивідуальний план вчителя українсмької мови та літератури, зарубіжної літератури

Про матеріал
Індивідуальний план вчителя українсмької мови та літератури, зарубіжної літератури на час карантину
Перегляд файлу

Індивідуальний план роботи

під час карантину

з 13. 03 – 03. 04. 2020

вчителя української мови та літератури, зарубіжної літератури

Малиш Юлії Ігорівни

№/ п

Дата

Зміст роботи

Примітки

1

13. 03

1. Інструктаж батьків та учнів щодо організації дистанційної форми навчання учнів під час карантину та надання роз’яснювальної інформації щодо виконання завдань дистанційного навчання у Viber-групах та інших соціальних мережах;

2. Розробка та розсилка завдань для учнів 6, 7,8,9,10,11  класів;

3. Онлайн консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання;

4. Перегляд вебінару

«Організація дистанційного навчання під час карантину» .

Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах:

1. Освітня платформа «На урок»;

2. Viber-групи для дистанційного навчання учнів;

3. Інстаграм-група для дистанційного навчання учнів;

4. Viber-група для дистанційного спілкування із батьками.

 

 

2

16. 03

1.Робота із шкільною документацією.

2. Онлайн консультації з учнями 9  класу підготовка до ДПА.

3. Розробка онлайн-тестування за  прочитаними творами  для учнів 6, 7,8,9,10,11   класів;

4. Написання конспектів уроків відповідно темам календарного планування.

Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах:

1. Освітня платформа «На урок»;

2. Viber-групи для дистанційного навчання учнів;

3. Інстаграм-група для дистанційного навчання учнів;

4. Viber-група для дистанційного спілкування із батьками.

5. Сайт МОН України;

6.YouTube.

3

17. 03

1.  Ознайомлення з різними платформами  для дистанційного навчання.

2. Перевірка учнівських робіт (6, 7,8,9,10,11  класи).

3. Вивчення нового правопису – самоосвіта.

Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах:

1. Освітня платформа «На урок»;

2. Viber-групи для дистанційного навчання учнів;

3. Інстаграм-група для дистанційного навчання учнів;

4. Viber-група для дистанційного спілкування із батьками.

5. Сайт МОН України;

6.YouTube.

4

18. 03

1. Вивчення Закону про  середню освіту.

2. Підбір матеріалів для уроків та індивідуальних завдань.

3. Розроблення уроків та позакласних заходів для розміщення їх на освітній платформі «На урок» (сертифікати наявні із відповідними датами розміщення їх на сайті «На урок»).

 

Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах:

1. Освітня платформа «На урок»;

2. Viber-групи для дистанційного навчання учнів;

3. Інстаграм-група для дистанційного навчання учнів;

4. Viber-група для дистанційного спілкування із батьками.

5. Сайт МОН України;

6.YouTube.

5

19.03

1. Розробка та розсилка завдань для учнів 6, 7,8,9,10,11  класів.

 

 

6

20.03

1. Упорядкування папки самоосвіти.

2. Продовжити розробляти та  підбирати матеріали до тематичної перевірки знань з української мови та літератури, зарубіжної літератури.

 

Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах:

1. Освітня платформа «На урок»;

2. Viber-групи для дистанційного навчання учнів;

3. Інстаграм-група для дистанційного навчання учнів;

4. Viber-група для дистанційного спілкування із батьками.

5. Сайт МОН України;

6.YouTube.

7

23.03

1. Виготовлення дидактичного матеріалу;

2. Онлайн консультація для учнів 8 та 9 класів;

3. Надання посилань на відеоуроки  з  тем, які були задані для самостійного опрацювання.

 

Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах:

1. Освітня платформа «На урок»;

2. Viber-групи для дистанційного навчання учнів;

3. Інстаграм-група для дистанційного навчання учнів;

4. Viber-група для дистанційного спілкування із батьками.

5. Сайт МОН України;

6.YouTube.

8

24.03

1. Опрацювання фахової літератури щодо організації позаурочної роботи;

2. Онлайн консультації з учнями 6 та 7 класів;

3. Надання посилань на відеоуроки  з  тем, які були задані для самостійного опрацювання.

 

 

Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах:

1. Освітня платформа «На урок»;

2. Viber-групи для дистанційного навчання учнів;

3. Інстаграм-група для дистанційного навчання учнів;

4. Viber-група для дистанційного спілкування із батьками.

5. Сайт МОН України;

6.YouTube.

9

25.03

1. Розробка та розсилка завдань для учнів 6,7,8,9,10,11 класів;

2. Опрацювання інструкцій та методичних рекомендацій щодо проведення ЗНО у 2020 році;

3. Онлайн консультації з учнями 10 та 11  класів.

Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах:

1. Освітня платформа «На урок»;

2. Viber-групи для дистанційного навчання учнів;

3. Інстаграм-група для дистанційного навчання учнів;

4. Viber-група для дистанційного спілкування із батьками.

5. Сайт МОН України;

6.YouTube.

10

26.03

1. Розробка та розсилка завдань для учнів 7,8,9,10,11 класів

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

3. Опрацювання фахової літератури

 

Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах:

1. Освітня платформа «На урок»;

2. Viber-групи для дистанційного навчання учнів;

3. Інстаграм-група для дистанційного навчання учнів;

4. Viber-група для дистанційного спілкування із батьками.

5. Сайт МОН України;

6.YouTube.

11

27.03

1. Надання посилань на фільми, відеоуроки, та лайфхаки   з  тем, які були задані для самостійного опрацювання протягом карантину;

2. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі.

 

Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах:

1. Освітня платформа «На урок»;

2. Viber-групи для дистанційного навчання учнів;

3. Інстаграм-група для дистанційного навчання учнів;

4. Viber-група для дистанційного спілкування із батьками.

5. Сайт МОН України;

6.YouTube.

12

30.04

1. Надання посилань на фільми, відеоуроки, та лайфхаки   з  тем, які були задані для самостійного опрацювання протягом карантину;

2. Перегляд вебінарів на сайті «НаУрок»;

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

 

Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах:

1. Освітня платформа «На урок»;

2. Viber-групи для дистанційного навчання учнів;

3. Інстаграм-група для дистанційного навчання учнів;

4. Viber-група для дистанційного спілкування із батьками.

5. Сайт МОН України;

6.YouTube.

13

31.04

1. Надання посилань на фільми, відеоуроки, та лайфхаки   з  тем, які були задані для самостійного опрацювання протягом карантину;

2. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня при викладанні української мови та літератури;

2. Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу з предметів.

 

Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах:

1. Освітня платформа «На урок»;

2. Viber-групи для дистанційного навчання учнів;

3. Інстаграм-група для дистанційного навчання учнів;

4. Viber-група для дистанційного спілкування із батьками.

5. Сайт МОН України;

6.YouTube.

14

01.04

1. Перевірка самоосвіти учнів на тиждень, перевірка і оцінювання виконаних завдань;

2. Підбір і розробка завдань із зарубіжної літератури.

 

Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах:

1. Освітня платформа «На урок»;

2. Viber-групи для дистанційного навчання учнів;

3. Інстаграм-група для дистанційного навчання учнів;

4. Viber-група для дистанційного спілкування із батьками.

5. Сайт МОН України;

6.YouTube.

15

02.03

1. Надання посилань на фільми, відеоуроки, та лайфхаки   з  тем, які були задані для самостійного опрацювання протягом карантину;

2. Виготовлення дидактичного матеріалу з предметів;

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

4. Участь у вебінарах із різних тематичних пробем.

 

 

Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах:

1. Освітня платформа «На урок»;

2. Viber-групи для дистанційного навчання учнів;

3. Інстаграм-група для дистанційного навчання учнів;

4. Viber-група для дистанційного спілкування із батьками.

5. Сайт МОН України;

6.YouTube.

16

03.03

1. Підготовка конспектів уроків

2. Корекція календарно – тематичного планування.

 

Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах:

1. Освітня платформа «На урок»;

2. Viber-групи для дистанційного навчання учнів;

3. Інстаграм-група для дистанційного навчання учнів;

4. Viber-група для дистанційного спілкування із батьками.

5. Сайт МОН України;

6.YouTube.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Федоріна Лілія Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Гріньова Віталіна Віталіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
21 березня 2020
Переглядів
7633
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку