Індивідуальний стиль учителя

Про матеріал
УЧИТЕЛЬ не може бути загадковим cфінксом. Прямодушність, щирість, чуйність, чіткість вчинків та спонукань — це критерії Ясності поведінки. Обидві реальності життя вчителя — повсякденна (за межами школи) та зразкова (на очах учнів) — повинні становити нероздільне ціле.
Перегляд файлу

Індивідуальний стиль учителя

 

                                                                             Виступ в межах засідання педагогічної ради

                                                                             «Рівень педагогічної культури вчителя і педагогічного

                                                                             колективу як одна з важливих умов формування 

                                                                             особистості учня»         

                                                                             Гури С.В., вчителя англійської мови

Індивідуальний стиль учителя — це сукупність своєрідних проявів учителя як особистості, людини й професіонала.

Стильний учитель — оригінальний, неповторний, самобутній, харизматичний та артистичний. Стиль значно залежить від того, який є імідж вчителя, створення якого це окреме питання.


 Якими є складові індивідуального стилю вчителя, його «Я»?

  •           Зрозумілість поведінки

Учитель не може бути загадковим cфінксом. Прямодушність, щирість, чуйність, чіткість вчинків та спонукань — це критерії Ясності поведінки. Обидві реальності життя вчителя — повсяк­денна (за межами школи) та зразкова (на очах учнів) — повинні становити нероздільне ціле.

  •           Шляхетна простота

Щира й прониклива увага для всіх людей, незалежно від віку, суспільного становища, інтелектуальних і моральних якостей без жодної фальші, лицемірства, манірності. Поведінка вчителя мусить бути природною та скромною. Це і є розумна, шляхетна простота.

  •           Мужня стриманість

Уміння запобігати конфліктним ситуаціям, не перейматися через дрібниці, витримка, терпіння, володіння емоціями, зібра­ність, намагання спочатку розібратися в усьому, а потім приймати рішення — це складові стриманості. Хоча в процесі творчої роботи спалахи гарячності є можливими.

  •           Лаконізм

Мовлення вчителя повинне бути чітким, ясним, зрозумі­лим, упевненим — без марнослів’я та повчальної риторики. Під час уроку вчитель має висловлювати думку (фразу), яку учні запам’ятовуватимуть відразу й надовго. Це стосується і похвали, що також повинна запам’ятовуватися.

Отже, згадані нами якості повинні бути властивими всім лю­дям, незалежно від їх професії, але для вчителів вони є особливо важливими.
Саме від учителя діти дізнаються про ідеї, погляди, поняття, варіанти розв’язання проблем, що є такими необхідними для фор­мування їх світогляду.

docx
Додано
30 травня 2020
Переглядів
667
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку