Інформаційна п’ятихвилинка «Правила безпечної поведінки»

Про матеріал
Мета: - формувати у дітей знання правил безпечнох поведінки, обговорити про небезпеку, яка може спіткати дітей вдома, на вулиці, навчити правильного поводження у різноманітних життєвих ситуаціях; - пояснити, що ліки, побутові речовини є небезпечними для здоров’я, застерігати дітей від ігор у небезпечних місцях; - закріпити правила дорожнього руху; - вчити організовувати свій відпочинок без загрози для здоров’я. Обладнання: Презентація з правил безпеки, виставка дитячих малюнків з правил безпеки, роздавальний матеріал, сигнальні картки.
Перегляд файлу

Інформаційна пятихвилинка «Правила безпечної поведінки»


Мета:

  • формувати у дітей знання правил безпечнох поведінки, обговорити про небезпеку, яка може спіткати дітей вдома, на вулиці, навчити правильного поводження у різноманітних життєвих ситуаціях;
  • пояснити, що ліки, побутові речовини є небезпечними для здоров’я, застерігати дітей від ігор у небезпечних місцях;
  •  закріпити правила дорожнього руху;
  • вчити організовувати свій відпочинок без загрози для здоров’я.

 

Обладнання: Презентація з правил безпеки, виставка дитячих малюнків з        правил безпеки, роздавальний матеріал, сигнальні картки.


                                                  Хід заходу

І. Організаційний момент.
   Світ наколо нас дуже цікавий, но достатньо складний, а іноді і небезпечний. Так, вже влаштований світ, що на кожному кроці людини, а особливо дитина їх чекають небезпеки.
          Що таке небезпека?
Небезпека – це явище, здатне завдати шкоди життю людини.
           А для того, щоб не сталося біди, ми з вами повинні знати як  попередити.
         Які небезпеки чекають нас у житті ми зараз дізнаємося.

ІІ. Основна частина.
Небезпека 1. Гострі, колючі та ріжучі предмети. Знайте, вони небезпечні!
Читання вірша::
                                                  Щоб уникнути біди,
                                                 Усе на місце поклади:
                                                Ніж, виделки у шухлядку.
                                               Голки теж тримай в порядку.
                                                 Прибери зі столу шило,
                                                  Лихо щоб не наробило.
                                                   Заховай всі зайві речі,
                                                   Будеш ти тоді в безпеці.
                                    (Правила користування гострими предметами).

Небезпека 2. Електроприлади.
Відгадування загадок:
1) Вітя вірші прочитав, я з Андрійком заспівав,
Слово в слово, тон у тон, повторив … (магнітофон)
2) Є у нас в квартирі робот, має він маленький хобот.
Любить робот чистоту і гуде, як лайнер… (пилосос)
3) В нашій кухні кілька літ він воркоче, наче кіт,
І ховає справжньо зиму за надійними дверима… (холодильник)
4) То вперед, то у бік, ходить, ходить парохід,
А зупиниш – горе, продірявить море… (праска)
5) Живе там всесвіт день і ніч,
Насправді то – звичайна річ.. (телевізор)
Коли йдете з дому, не залишайте увімкненими телевізор, комп’ютер та інші електроприлади.
Не тягни за електричний шнур, щоб тебе не вразив струм!
                                (Правила користування електроприладами)

Небезпека 3. Вогонь!
     Вогонь – повсякденний супутник людини. Вогонь – це друг. Він потрібний повсюди: і в житлових будинках, і в навчальних закладах, на заводах і фабриках.
    Ще вогонь є символом олімпійських ігор. Отже, без вогню життя було б неможливе.
    Але, на жаль, вогонь приносить людям не тільки радість. Коли з ним неправильно поводитися, він може стати ворогом.
- Коли вогонь може стати ворогом? (Коли виникають пожежі)
- Як запобігти пожежі? (Треба виконувати правила безпеки).
(Правила поводження з вогнем)
       Як слід поводитися, якщо виникла пожежа?
При пожежі дзвони «101».

Небезпека 4. Ліки.
     Особливої уваги потребує небезпека від ліків, бо в житті часто виникають ситуації, в яких використовують ліки. Особливо небезпечні ліки в руках дітей, які ваблять їх своїм гарним поглядом.
     А зараз послухайте історію про дітей, які бавились ліками.
     А ще ми познайомимось з хлопчиком Неслухою і побачимо, яка біда з ним трапилась.
(Правило поводження з ліками.)
       Ліки – не для дитячої гри. Їх треба приймати тільки під наглядом лікаря, у дозах, які він прописує.
      При отруєнні дзвони у швидку допомогу за номером «103».

Небезпека 5. Побутова хімія.
       Побутова хімія – пральний порошок, миючі речовини.
Правила поводження з незнайомими речовинами.
      При отруєнні викликати швидку допомогу «103».

Небезпека 6. Обережно, газ!
  Не потрібні плитці дрова.
Встане мама вранці-рано,
Поверне легенький краник,
Сірником чиркне – і враз
Спалахне у плитці – газ.
      Це – невидима небезпека. Газ може накопичуватися на кухні. А від електричної іскри чи спалаху сірників може вибухнути. А ще ним можна отруїтися. Тому треба знати правила безпечної поведінки з газом.
        Якщо у квартирі пахне газом, телефонуй «104».

Небезпека 7. Поведінка з незнайомими людьми на вулиці, у під’їзді.
     У житті є не тільки небезпечні предмети, а і небезпечні люди. Це злочинці. Вони можуть пограбувати квартиру, навіть викрасти дитину.
Запам’ятайте! Обережно – незнайомець! Будь обережним, ніколи не погоджуйся на пропозиції незнайомців. Слухаємо «Закон «НЕ».
Якщо вони потрапили в біду завжди пам’ятай.
А зараз проведемо гру «Проаналізуй ситуацію»
Ще, діти часто залишаються самі вдома і тому вони повинні знати як треба себе поводити, якщо у двері дзвонять незнайомці.
                                               Якщо ти сам залишився удома –
                                               Вхідні двері добре зачиняй!
                                               Незнайомих тьотю й дядю
                                               В свою квартиру не впускай,
                                               Щоб не забрали цінні речі,
                                               Не причинили тобі зла.
                                               Не відчиняй двері нікому
                                               Хто б не просив і щоб не казав.
                                               Одразу зателефонуй до мами,
                                               Чи татові дзвінок зроби –
                                Вони тобі завжди порадять, як тут уникнути біди.
Небезпека 8. Обережно, дорога!
Відгадайте, яка головна небезпека в місті?
Щоб тобі я допоміг,
Мені не треба сіна стіг.
Напої мене бензином,
На копится гуму взуй,
І тоді, піднявши пил,
Побіжить (автомобіль).

Відгадуємо загадку.
Опудало з трьома очима,
На одній нозі,
Де машини рухаються,
Де зійшлись шляхи,
Допомагає вулицю
Людям перейти. (світлофор)
      Тепер поговоримо про те, як переходити вулицю, якщо є світлофор. Він покаже нам, коли йти, а коли стояти і чекати.
Виконуй закон простий –
Червоне світло – стій!
Жовте – хвилинку зажди!
А зелене світло – йди!
- Ніколи не переходь дорогу на червоне світло.
- Гратися біля проїжджої частини небезпечно для життя.
- Переходь дорогу тільки у відведених лдя цього місцях.
- Автомобілі, тролейбуси, автобуси обходь лише ззаду.
     Отже, коли ти переходиш вулицю, виконуй поради, які дає поет у своєму вірші.
Як переходиш вулицю,
Спочатку зупинись,
До знаків світлофора
Уважно придивись.
Отбі він скаже чітко,
Чи небезпек нема,
Бо триколірні очі
Він має недарма.
Завжди вони пильнують,
А він завжди не спить,
З дітьми він не жартує,
Бо дуже любить їх.
Виконуй обов’язок
Сумлінно, як завжди,
Машини і тролейбуси
Біжать туди-сюди.
   Згадуючи правила, ми кожного разу підкреслювали, що треба бути уважним.
 

 

doc
Пов’язані теми
Позашкільна освіта, Виховна робота
Інкл
Додано
28 лютого 2020
Переглядів
775
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку