Інформаційна візитна картка STEM-проєкту «Торецьк – місто шістнадцяти териконів».
1. |
Автор проєкту |
Вчитель ЗЗСО І-ІІІ ступенів №13 ВЦА м.Торецьк Донецької області Гринкевич Тетяна Юріївна. |
2. |
Ідея проєкту |
Проєкт «Торецьк - місто шістнадцяти териконів» є навчальним проєктом з математики, який повинен сприяти інтересу учнів до вивчення особливостей геометричного тіла конус через знайомі з дитинства учням нашого міста гірничі відвали ( терикони), які за формою нагадують конус. |
3. |
Тип проєкту |
Інтегрований, дослідницькопошуковий, середньостроковий. |
4. |
Проблема проєкту |
Впровадження компетентнісного підходу на уроках математики в 11 класі. |
5. |
Мета проєкту: |
а) Формувати знання про ознаки конуса, знаходження площі його поверхні та об’єму; б) Розвивати підприємницькі компетентності підлітків; в) Сприяти підвищенню особистої впевненості учнів. |
6. |
Завдання проєкту: |
1. Узагальнити знання про конус; 2. Знайти матеріали про гірничі відвали і можливість їх використання на користь людям, про історію гірничної справи в регіоні; 3. Зробити 3D-модель терикона; 4. Скласти задачі про об’єм і площу поверхні конуса; 5. Зробити « Щоденник здоров’я» учнів школи, проаналізувати вплив териконів на здоров’я. 6. Підготувати конференцію « Терикон. Плюс чи мінус.»
|
7. |
Актуальність проєкту |
Розробка проєкту «Торецьк – місто шістнадцяти териконів» з інтеграцією 8 предметів дає можливість на місцевому матеріалі раціонально об’єднати теоретичні знання дітей з розвитком математичних, підприємницьких і здоров’язбережувальних компетентностей. |
8. |
Предмети |
Основним предметом є математика у взаємозв’язку з фізикою, хімією, біологією та екологією, географією, історією України, українською літературою, технологіями. |
9. |
Очікувані продукти проєкту |
1. Створення 3D моделі терикона-конуса для вивчення його особливостей на уроках біології, хімії, фізики, геометрії, економіки, української літератури. 2. Розрахунок прибутку і зиску від переробки декількох териконів, які оточують ЗЗСО І-ІІІ ступенів №13 3. Створення «Щоденника здоров’я учнів школи. 4. Створення презентації «Терикони плюс та мінус». 5. Розвиток критичного мислення, вміння співпрацювати у учнів 11 класу. 6. Проведення учнівської конференції з питань впливу териконів на життя мешканців «Терикони: плюс та мінус».
|
10. |
Матеріали для диференцьованого навчання: _____________________________ Учні з гуманітарними здібностями. |
Скориговані цілі навчання, скориговані завдання. |
|
Учні, особливо зацікавлені предметом. |
Планування додаткового часу.
Завдання, які потребують більш глибокого розуміння матеріалу. Самостійне створення задач прикладного характеру на тему «Конус».
|
11. |
Обладнання |
Комп’ютери, принтер, сканер, камера, проекційна система, підручники, довідники. |