Інформаційна візитка проєкту "Торецьк - місто шістнадцяти териконів"

Про матеріал
Учні 11 класу прийняли участь у середньостроковому міжпредметному проєкті "Торецьк - місто шістнадцяти териконів". Проєкт спрямовано на формування в учнів знань про геометричне тіло конус на прикладі конусоподібних за формою гірничих відвалів, які оточують учнів з раннього дитинства.
Перегляд файлу

Інформаційна візитна картка STEM-проєкту «Торецьк – місто шістнадцяти териконів».

1.

Автор проєкту

Вчитель ЗЗСО І-ІІІ ступенів №13 ВЦА м.Торецьк Донецької області      Гринкевич Тетяна Юріївна.

2.

Ідея проєкту

Проєкт «Торецьк -  місто шістнадцяти териконів» є навчальним проєктом з математики, який повинен сприяти  інтересу учнів до вивчення особливостей геометричного тіла  конус через знайомі з дитинства учням нашого міста гірничі відвали  ( терикони), які за формою нагадують конус.

3.

Тип проєкту

Інтегрований, дослідницькопошуковий, середньостроковий.

4.

Проблема проєкту

Впровадження компетентнісного підходу на уроках математики в 11 класі.

5.

Мета проєкту:

а) Формувати знання про ознаки конуса, знаходження площі його поверхні та об’єму;

б) Розвивати підприємницькі компетентності підлітків;

в) Сприяти підвищенню особистої впевненості учнів.

6.

Завдання проєкту:

1.     Узагальнити знання про конус;

2.     Знайти матеріали про гірничі відвали і можливість їх використання на користь людям, про історію гірничної справи в регіоні;

3.     Зробити 3D-модель терикона;

4.     Скласти задачі про об’єм і площу поверхні конуса;

5.     Зробити « Щоденник здоров’я» учнів школи, проаналізувати вплив териконів на здоров’я. 6. Підготувати конференцію « Терикон. Плюс чи  мінус.»

 

 

 

 

7.

Актуальність проєкту

Розробка проєкту «Торецьк – місто шістнадцяти териконів» з інтеграцією 8 предметів дає можливість на місцевому матеріалі раціонально об’єднати теоретичні знання дітей з розвитком  математичних,  підприємницьких і здоров’язбережувальних компетентностей.

8.

Предмети

Основним предметом є математика у взаємозв’язку з фізикою, хімією, біологією та екологією, географією, історією України, українською літературою, технологіями.

9.

Очікувані продукти проєкту

1.     Створення 3D моделі терикона-конуса для вивчення його особливостей на уроках

біології, хімії, фізики, геометрії, економіки, української літератури.

2.     Розрахунок прибутку  і зиску від переробки декількох териконів, які оточують ЗЗСО І-ІІІ ступенів №13 

3.     Створення «Щоденника здоров’я учнів школи.

4.     Створення презентації «Терикони  плюс та мінус».

5.     Розвиток критичного мислення, вміння співпрацювати у учнів 11  класу. 

6.     Проведення учнівської конференції з питань впливу териконів на життя мешканців 

«Терикони: плюс та мінус».

 

 

   

 

10.

Матеріали для диференцьованого навчання:

_____________________________

Учні з гуманітарними здібностями.

 

 

 

Скориговані цілі навчання, скориговані завдання.

 

 

 

image

Учні, особливо зацікавлені предметом.

Планування додаткового часу.

 

Завдання, які потребують більш глибокого розуміння матеріалу. Самостійне створення задач прикладного характеру на тему

«Конус».

 

 

 

11.

Обладнання

Комп’ютери, принтер, сканер, камера, проекційна система, підручники, довідники.

 

pdf
До підручника
Геометрія (академічний, профільний рівень) 11 клас (Бевз Г.П., Бевз В.Г., Владімірова Н.Г., Владіміров В.М.)
Додано
17 червня 2021
Переглядів
346
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку