Тема: Мережі для отримання інформації та спілкування. Особиста та публічна інформаці
Мета:
Обладнання уроку: дошка, комп’ютери, презентація,
Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь.
Хід уроку
І. Організаційний етап.
Доброго дня ! Сідайте . Согодні урок інформатики проведу у вас я . Для того щоб вам було зручно до мене звертатися , запам’ятайте що мене звати Аліна Святославівна.Для кращої співпраці я пропоную скласти правила поведінки на уроці.
ІІ. Актуалізація опорних знань та їх коригування.
Сьогодні, у нас з вами буде трішки незвичайний урок. Ви ж любите подорожувати? (Слайд 1) Готові? Відправляємось…
1.Початок подорожі
– Подивіться уважно на парти. Перед вами лежать конверти. Візьміть конверт з цифрою 1. Що там? Так вірно, це пазли. Працюємо у парах. Швидко, збираємо їх. Хто живе у цьому конверті? Здогадалися? (Слайд 2) Так, це – Фіксики. Вони не просто так з’явилися у нас, вони будуть допомагати нам подорожувати країною інформатики. (Слайд 3)Попереду нас чекає дуже багато цікавих завдань та ігор. А підготували їх нам самі герої нашого уроку. Відкладіть пазли, бо нас чекає наступна гра.
2. Гра «Лови помилку!» (Слайд 4)
– Наступна гра, яку підготував нам Нулик має назву «Лови помилку». Він ніяк не може впіймати помилку. Знайдіть у рядку зайве слово.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми й мети.
1. Розв’язання кросворду «Дешифрувальник».
Для того щоб ми перейшли до вивчення нового матеріалу і дізналися багато цікавого нам треба розшифрувати повідомлення яке приготувала нам Сімка.
Візьміть конверт з номером 2. Відкривайте і уважно подивіться на завдання. (Слайд 5).
11 |
17 |
22 |
6 |
20 |
17 |
6 |
22 |
і |
н |
т |
е |
р |
н |
е |
т |
IV. Оголошення теми й мети уроку.
- Отже, на сьогоднішньому уроці разом із Фіксиками ви познайомитеся із найбільшою комп’ютерною мережею, яка допомагає з’єднувати найвіддаленіші куточки нашої країни України, навіть цілої планети - Інтернетом, дізнаєтеся, для чого можна використовувати Інтернет, які Інтернет-служби існують у цій мережі. Тема нашого уроку «Мережі для отримання інформації та спілкування. Особиста та публічна інформаці» (Слайд 7).
1. Розповідь з елементами бесіди.
- Спілкуючись із друзями, рідними, ти передаєш і отримуєш повідомлення. Це відбувається як під час вашого особистого спілкування, так і за допомогою телефону, пошти тощо.
- Згадай, як відбувається обмін повідомленнями? (Слайд 8).
- А от між комп’ютерами, обмін даних відбувається через комп’ютерну мережу.
- З’єднані між собою комп’ютери утворюють комп’ютерну мережу. (Слайд 9).
Об’єднані в мережу комп’ютери можуть розташовуватись в одній кімнаті, різних будинках, різних містах, чи навіть країнах. (Слайд 10).
- Комп’ютерна мережа — це два або більше комп’ютерів, з’єднаних між собою.
- Подивіться на екран. (Слайд 11,12).На що схоже комп’ютерна мережа? Так вона схожа на павутиння. І тому її так і називають - комп’ютерне павутиння
2. Цікавинки (Фіксиків про Інтернет)
Перегляд мультфільму. (Відео_1).
- Ось ми і з’ясували, що таке Інтернет і що можна за його допомоги робити.
V. Практична робота
Я впевнена що ви засиділися, і я вам пропоную встати і зробити фізхвилинку у формі гри «Так Ні». Я буду читати правило, якщо ви погоджуєтесь, то підстрибуєте , якщо проти тупаєте ніжками
3.Закріплення набутих знань.(фізкультхвилинка) (Слайд 13).
А зараз ми з вами трішки попрацюємо
4.Правила техніки безпеки при роботі за комп’ютером та перебування у комп’ютерному класі
- Давайте разом з вами пригадаємо правила теніки безпеки за комп'ютером.
- Подивіться на малюнок та скажіть, на якому з них намальовано правильну поведінку, чому? (Слайд 14-17).
5.Інструктаж вчителя .
За допомогою програми шукача Google Chrome (Слайд 18) ми вводимо те що шукаємо, а саме сайт Українська казка. Обираємо першу вкладку і заходимо на сайт. Роздивимося його, це є головна сторінка сайту. Знаходимо розділ «мапа сайту», натисни лівою клавішею миші та переходимо на наступну сторінку. (Слайд 19)
- Тут ми знаходимо назву вкладки «Алфавітний реєстр», натискаємо лівою клавішею миші та переходимо далі. (Слайд 20)
- Користуючись коліщатком миші прогортаємо алфавітний покажчик до літери «Л» (ел) та знайди казку під назвою «Лисиця та їжак». Натискаємо і бачимо казку. (Слайд 21)
- Прочитай казку.
VІ. Підсумок уроку. (Слайд 21)
1. Питання для підсумкової бесіди
VII Домашнє завдання(Слайд 22)