Інформатика 2 клас Тема: Мережі для отримання інформації та спілкування. Особиста та публічна інформаці

Про матеріал
Тема: Мережі для отримання інформації та спілкування. Особиста та публічна інформаці Мета:  навчальна: • сформувати поняття про «глобальну мережу Інтернет» та її призначення; • ознайомити з принципами взаємозв’язку комп’ютерів між собою; • навчити безпечно використовувати приватну інформацію в Інтернеті;  розвивальна: • розвивати пам'ять, критичне мислення, уяву, зв’язне мовлення; • розвивати увагу, формувати вміння аналізувати інформацію, висловлювати свою думку;  виховна: • виховувати впевненість у власних силах та цікавість до інформатики, естетичний смак, взаємоповагу, гарні манери.
Перегляд файлу

Тема: Мережі для отримання інформації та спілкування. Особиста та публічна інформаці

Мета:

  • навчальна:
  • сформувати поняття про «глобальну мережу Інтернет» та її  призначення;
  •  ознайомити з принципами взаємозв’язку комп’ютерів між собою;
  •  навчити безпечно використовувати приватну інформацію в Інтернеті;
  • розвивальна:
  • розвивати пам'ять, критичне мислення, уяву, зв’язне мовлення;
  • розвивати увагу, формувати вміння  аналізувати інформацію, висловлювати свою думку;
  • виховна:
  • виховувати впевненість у власних силах та цікавість до інформатики, естетичний смак, взаємоповагу, гарні манери.

Обладнання уроку: дошка, комп’ютери, презентація,

Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь.

 

Хід уроку

І. Організаційний етап.

Доброго дня ! Сідайте . Согодні урок інформатики  проведу у вас я . Для того щоб вам було зручно до мене звертатися , запамятайте  що мене звати  Аліна Святославівна.Для кращої співпраці я пропоную скласти правила поведінки на уроці.

  1. Правило «піднятої руки».
  2. Правило «плеск в долоні».

       ІІ. Актуалізація опорних знань та їх коригування.

Сьогодні, у нас з вами буде трішки незвичайний урок. Ви ж любите подорожувати? (Слайд 1) Готові? Відправляємось…

 

1.Початок подорожі

 – Подивіться уважно на парти. Перед вами лежать конверти. Візьміть конверт з цифрою 1. Що там? Так вірно, це пазли. Працюємо у парах.  Швидко, збираємо їх. Хто живе у цьому конверті? Здогадалися? (Слайд 2) Так, це – Фіксики. Вони не просто так з’явилися у нас, вони будуть допомагати нам подорожувати країною інформатики. (Слайд 3)Попереду нас чекає дуже багато цікавих завдань та ігор. А підготували їх нам самі герої нашого уроку. Відкладіть пазли, бо нас чекає наступна гра.

 

2. Гра «Лови помилку!» (Слайд 4)

– Наступна гра, яку підготував нам Нулик має назву «Лови помилку». Він ніяк не може впіймати помилку. Знайдіть у рядку зайве слово.

  • Слух, смак, дотик, волосся, нюх;
  • Зберігання, опрацювання, прийом, передавання, отримання;
  • Клавіатура, миша, пилесос, монітор, системний блок.     

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми й мети.

1.  Розв’язання кросворду «Дешифрувальник».

Для того щоб ми перейшли до вивчення нового матеріалу і дізналися багато цікавого нам треба розшифрувати повідомлення яке приготувала нам Сімка.

Візьміть конверт з номером 2. Відкривайте і уважно подивіться на завдання. (Слайд 5).

11

17

22

6

20

17

6

22

і

н

т

е

р

н

е

т

 

 

 

 

 

 

 

 

IV. Оголошення теми й мети уроку.

- Отже, на сьогоднішньому уроці разом із Фіксиками ви познайомитеся із найбільшою комп’ютерною мережею, яка допомагає з’єднувати найвіддаленіші куточки нашої країни України, навіть цілої планети - Інтернетом, дізнаєтеся, для чого можна використовувати Інтернет, які Інтернет-служби існують у цій мережі. Тема нашого уроку  «Мережі для отримання інформації та спілкування. Особиста та публічна інформаці» (Слайд 7).  

 

1. Розповідь з елементами бесіди.

 - Спілкуючись із друзями, рідними, ти передаєш і отримуєш повідомлення. Це відбувається як під час вашого особистого спілкування, так і за допомогою телефону, пошти тощо.

 - Згадай, як відбувається обмін повідомленнями? (Слайд 8).  

 - А от між комп’ютерами, обмін даних відбувається через комп’ютерну мережу.

 - З’єднані між собою комп’ютери утворюють комп’ютерну мережу. (Слайд 9).

  Об’єднані в мережу комп’ютери можуть розташовуватись в одній кімнаті,  різних будинках, різних містах, чи навіть країнах. (Слайд 10).

 - Комп’ютерна мережа — це два або більше комп’ютерів, з’єднаних між собою.

 - Подивіться на екран. (Слайд 11,12).На що схоже комп’ютерна мережа? Так вона схожа на павутиння. І тому її так і називають - комп’ютерне  павутиння

2. Цікавинки (Фіксиків про Інтернет)

Перегляд мультфільму. (Відео_1).  

- Ось ми і з’ясували, що таке Інтернет і що можна за його допомоги робити.

 

V. Практична робота

Я впевнена що ви засиділися, і я вам пропоную встати і зробити фізхвилинку у формі гри «Так Ні». Я буду читати правило, якщо ви погоджуєтесь, то підстрибуєте  , якщо проти тупаєте ніжками

 3.Закріплення набутих знань.(фізкультхвилинка) (Слайд 13).

  1. Чи можна листуватися в Інтернеті? (Стрибати) через поштові скриньки
  2. Можна дивитися мультфільми і слухати музику? (Стрибати)
  3. В Інтернеті можна їсти? (Тупати) ні, бо Інтернет це програма, а вона не їстівна.
  4. А замовити їжу можна? (Стрибати) так, є сайти ресторанів де можна замовити їжу, піцу, суши, та інше.
  5. Чи можна подорожувати в Інтернеті? (Стрибати) можна, віртуально.
  6. А можна в Інтернеті грати у футбол? (Стрибати) можна грати в різні ігри
  7. Чи можна через Інтернет бачити своїх рідних? (Стрибати) так, є програми з відео зв’язками, наприклад Вайбер, Скайп, Вацап та інші.

 

А зараз ми з вами трішки попрацюємо

 

4.Правила техніки безпеки при роботі за комп’ютером та перебування у  комп’ютерному класі

 

 - Давайте разом з  вами пригадаємо  правила теніки безпеки за комп'ютером.

 - Подивіться на малюнок та скажіть, на якому з них намальовано правильну поведінку, чому? (Слайд 14-17).  

 

5.Інструктаж вчителя .

За допомогою програми шукача Google Chrome (Слайд 18) ми вводимо те що шукаємо, а саме сайт Українська казка. Обираємо першу вкладку і заходимо на сайт. Роздивимося його, це є головна сторінка сайту. Знаходимо  розділ «мапа сайту», натисни лівою клавішею миші та переходимо на наступну сторінку. (Слайд 19)

 - Тут ми знаходимо назву вкладки «Алфавітний реєстр», натискаємо лівою клавішею миші та переходимо далі. (Слайд 20)

 - Користуючись коліщатком миші прогортаємо алфавітний покажчик до літери «Л» (ел) та знайди казку під назвою «Лисиця та їжак». Натискаємо і бачимо казку. (Слайд 21)

 - Прочитай казку.

  • Вправа для очей.
  • Всі гарно впоралися із завданням, сідайте на свої місця.
  • Настав час для відпочинку наших очей. Заплющили всі оченята. Подивилися вгору, вниз, вправо, вліво. Повторили 2 рази. Тепер відкрили очі, покліпали.

 

VІ. Підсумок уроку. (Слайд 21)

1. Питання для підсумкової бесіди

  • Що цікавого ви сьогодні дізналися на уроці?
  • Що найбільше сподобалося?
  • Що запам’яталося?
  • Про що хотіли би дізнатися більше?
  • Що таке комп’ютерна мережа?( Комп’ютерна мережа — це два або більше комп’ютерів, з’єднаних між собою.)

VII Домашнє завдання(Слайд 22)

  • Розповісти батькам та рідним про можливості Інтернету.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.5
Загальна:
4.2
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Мельник Дарина
    Додайте будь ласка презентацію!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Котыга Александр
    А де ж сама презентація? Логіка конспекту зрозуміла, але якщо він посилається на презентацію, то логічно було і її викласти.
    Загальна:
    3.3
    Структурованість
    3.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Додав(-ла)
Голян Аліна
Пов’язані теми
Інформатика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
19 жовтня 2020
Переглядів
5003
Оцінка розробки
4.2 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку