Інкл. ІНП з етики 5 клас на І семестр

Про матеріал
Індивідуально-навчальний план (адаптований) для учнів 5 класу з інклюзивною формою навчання на І семестр складено на основі підручника етики 5 клас Л. Давидюк, А. Мельник (за програмою Данилевської О.М. та Пометун О.І.)
Перегляд файлу

Індивідуально-навчальний план учня 5-б класу

 з етики за І семестр 2022-2023 н.р.

 (адаптований)

 

Зміст навчального

матеріалу

Цілі навчання

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

1

Вступ.

Мораль. Роль етики в житті людини. Золоте правило моралі.

Ознайомлюється, що таке мораль та етика, яку роль вони відіграють у житті та стосунках людей, має поняття про «золоте правило».

Ознайомлення ізпредметом,поняттями «етика», «мораль», «золоте правило моралі».

2

Моральне зростання людини: чому важливо пізнавати та оцінювати себе.

Розуміє, що таке моральні цінності та як вони впливають на взаємини та спілкування людей. Розповідає за навідними запитаннями вчителя про важливість самопізнання та самооцінки.

Обговорення та дискусії :

Що є життєвими орієнтирами людини;

Як можна пізнавати себе; Чому важливо оцінювати себе

 

Розділ 1. УНІКАЛЬНІСТЬ І НЕПОВТОРНІСТЬ ЛЮДИНИ

3

Індивідуальність людини.

Людська унікальність. Як людина стає особистістю.

Має поняття, що таке унікальність та неповторність кожної людини, можек навести приклади відмінності між людьми .

Активізація мислення, виявлення людини як індивідуальності, виокремлення відмінностей між людьми, виховання  поваги до людей, їхніх особливостей.

4

Цінність людського життя. Гідність

Розуміє, що життя людини – це найвища цінність, має поняття  гідності та наводить приклади її проявів.

Розширити уявлення про цінності, розвиток мовлення, збагачення словникового запасу.

5

Людські чесноти

Розповідає про людські чесноти, розуміє різницю між добрими і поганими.

Формування розуміння про чесноти, розвиток мислення, логіки. Д/гра «Людські чесноти».

6

Роль світогляду в становленні особистості.

Бере участь у груповій роботі. Характеризує з допомогою вчителя  роль світогляду у житті людини. Може визначити свої потреби, бажання, інтереси та цілі. Вчиться описувати та аналізувати в цілому себе та інших осіб за різними ознаками (інтереси, світогляд тощо).

Творче завдання у групах: інтерв’ювання однокласників: Які мої/твої індивідуальні риси? Які інтереси посідають важливе місце в житті; д/гра «Я – особливий, тому що…»,  створення малюнків «Мій портрет». Виховання поваги до думки інших дітей.

7

Роль світогляду в становленні особистості.

8

Потреби, бажання, інтереси людини

Може розказати про свої потреби, бажання, інтереси. Розрізняє їх за важливістю.

Формування вміння розказувати  про людські потреби, бажання, інтереси, зокрема свої. Інтерактивна вправа «Піраміда потреб». Збагачення словникового запасу.

9

Узагальнення.

Контрольна робота

Аналізує життєві ситуації; виконує тести.

Узагальнення знань із теми. Розвиток пам΄яті.

 

Розділ 2. СПІЛКУВАННЯ У ЖИТТІ ЛЮДИНИ

10

Спілкування та його роль у житті людини.

Вербальне та невербальне спілкування

Може пояснити, що таке спілкування і чи важливе воно для людини.  Розуміє різницю між вербальним та невербальним спілкуванням.

Застосовує навички вербального та невербального спілкування у грі.

Складання і розігрування діалогів із досягнення різних цілей з використанням вербального та невербального спілкування; зображення (малюнком, пантомімою) безпечного/небезпечного спілкування.

11

Конструктивна комунікація. Спілкування в групі

Доброзичливість, щирість, повага у спілкуванні.

Називакє особливості спілкування та аналізує прояви доброзичливості, щирості та поваги у спілкуванні. Наводить приклади чемної поведінки у спілкуванні.

Уточнення знань про спілкування.

Формування знань про  етикетні правила бесіди. Розвиток уяви. Активізація вміння застосовувати ввічливі слова. Збагачення словникового запасу.

12

Ввічливість та чемність. Етикет

Розуміє, що таке етикет, може навести приклад правил етикету. Пояснює значення етикету для спілкування .

Ознайомлення  з історією виникнення етикету;

 формування вміння з’ясувати роль етикету в житті людини;

виховання ввічливого ставлення до інших.

13

Безпечне та відповідальне спілкування. Особливості та ризики віртуального спілкування

Ознайомлюється із безпечним та віртуальним спілкуванням.

Розуміє ризики комунікації у віртуальному середовищі.

 

Ознайомлення із видами спілкування, правилами безпечного й віртуального спілкування. Розвиток мислення, мовлення.

14

Агресивність у спілкуванні: тиск, маніпуляції та неповага. Наслідки та протистояння.

Може описати прояви агресії у спілкуванні, назвати прояви тиску, агресії, маніпуляції й неповаги щодо себе та інших осіб.

Розширення знань про агресивність: тиск, маніпуляції,неповагу.

Виховання толерантного ставлення до інших. Збагачення словникового запасу.

15

Булінг та кібербулінг: прояви, запобігання та протидія.

Виокремлює інформацію та обговорює ситуації булінгу, зокрема кібербулінгу.

Етичні правила спілкування у віртуальному просторі; Булінг – сьогодні це не модно. Ровиток уяви, логіки, мислення.

16

Узагальнення.

Контрольна робота

Застосовує отримані знання на практиці; виконує тести.

Закріплення визначення

ключових понять.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
3.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Аврамець Ольга Михайлівна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    3.0
docx
Пов’язані теми
Етика, 5 клас, Планування
Інкл
Додано
4 січня 2023
Переглядів
2353
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку