Інклюзивне навчання. Основні положення

Про матеріал
Презентація на тему "Інклюзивне навчання". Основні положення, принципи та визначення
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Данько Ірина, Асистент вчителя ЗЗСО №243 м. Києва

Номер слайду 2

Інклюзія (від Inclusion – включення) – процес збільшення ступеня участі всіх громадян у соціальному житті. Відносно дітей: Це політика й процес, що дає можливість всім дітям навчатися там, де вони та їх батьки хочуть.

Номер слайду 3

Інклюзивна освіта – це система освітніх послуг, що базується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права здобувати її за місцем проживання, що передбачає навчання дитини з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітнього закладу.

Номер слайду 4

Інклюзія – це процес. Постійний пошук ефективніших шляхів задоволення індивідуальних потреб усіх дітей. В основу інклюзивної освіти покладена ідеологія, яка виключає будь-яку дискримінацію дітей, яка забезпечує однакове ставлення до всіх людей, але створює спеціальні умови для дітей з особливими потребами.

Номер слайду 5

Основний принцип інклюзії у всіх випадках, коли можливо, усі діти мають навчатися разом, не дивлячись на певні труднощі чи відмінності, що існують між ними. .

Номер слайду 6

Підтримка – це всі дії, спрямовані на посилення спроможності закладу реагувати на різноманітність потреб дітей. *Підтримка - це найважливіша частина педагогічного процесу! *Підтримка окремих дітей *Розробка навчальних планів з урахуванням потреб всіх дітей, розуміння того, що у них можуть бути різні початкові знання, досвід і спосіб життя *Запрошення додаткових спеціалістів

Номер слайду 7

інклюзивна модель освіти передбачає адаптацію навчальної програми та плану, фізичного середовища, методів і форм навчання, залучення батьків використання існуючих в громаді ресурсів, співпрацю з фахівцями для надання спеціальних послуг створення позитивного клімату в освітньому середовищі.

Номер слайду 8

Умови успішної інклюзивної освіти Командний підхід Створення умов для задоволення індивідуальних потреб дітей Співпраця з батьками Створення сприятливої атмосфери в дитячому колектив.

Номер слайду 9

Команда – це група людей, у яких є спільна мета, які співпрацюють, щоб досягти більшого, ніж кожен із них може досягти самотужки. *** Співпраця вихователів, відповідних фахівців, батьків. Важливі помічники та партнери спеціалісти з проблем розвитку дітей Має бути створена своєрідна мережа підтримки.

Номер слайду 10

Усі працівники та адміністрація закладу мають допомагати один одному, обмінюватися знаннями, намагатися максимально використовувати ресурси для досягнення головної мети – реалізації дитиною її потенційних можливостей та підготовки її до незалежного життя!!!

Номер слайду 11

Характерні риси командної роботи з дитиною, яка має  особливі потреби Рішення стосовно методів роботи з дитиною приймаються колективно; члени команди несуть колективну відповідальність за результати. Батьки є рівноправними членами команди. Всі члени команди мають рівний статус і вважаються однаково важливими. Знання та вміння представників різних дисциплін інтегруються під час розробки та реалізації навчального плану роботи з дитиною

Номер слайду 12

Умови для задоволення індивідуальних потреб дітей розробка індивідуальних навчальних планів, та реалізації завдань визначених в них проведення необхідних адаптацій та модифікацій

Номер слайду 13

формальний документ, який містить детальну інформацію про дитину і умови, в яких вона має навчатися. Розробляється командою педагогів і фахівців та об’єднує їхні зусилля з метою розробки комплексної програми роботи з дитиною і, водночас, визначає, які саме послуги надаватиме кожний фахівець. Батьки є активними учасниками розробки індивідуального навчального плану, оскільки вони знають своїх дітей краще за інших.

Номер слайду 14

Співпраця з батьками Сучасна освітня філософія – «батька - перші і головні вчителі» Дуже важливо враховувати інтереси, пріоритети й турботи сімей. Батьки дітей з порушеннями психофізичного розвитку мають працювати в тісному контакті з учителями та іншими фахівцями під час розробки та реалізації навчальних планів

Номер слайду 15

Розуміння й урахування потреб дітей під час розробки навчальних та інших програм. Заохочення і створення умов для взаємної підтримки батьків. Розуміння унікальності кожної сім’ї, повага до різних методів навчання та виховання дітей, що застосовуються батьками. Допомога, яка надається родинам, має бути комплексною, скоординованою, гнучкою і відповідали потребам кожної родини.

ppt
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Інкл
Додано
8 жовтня 2021
Переглядів
588
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку