Застосування методів навчальних та дослідницьких проєктів в початковій школі.

Про матеріал
У матеріалі представлене практичне застосування методів навчальних та дослідницьких проєктів в початковій школі.
Перегляд файлу

 

Застосування методу навчальних та дослідницьких проєктів в початковій школі

 

 

 

 

 

ВИКОНАЛА

ВЧИТЕЛЬ ПОЧАТКОВИХКЛАСІВ

Гирич Наталія Валеріївна

 

 

 

 

2020-2021 н.р.

Застосування методу навчальних чи дослідницьких проєктів в початковій школі

Я працюю за Науково-педагогічним проєктом « Інтелект України». Програма розробляться з урахуванням міжпредметних  зв’язків. Протягом чотирьох років навчання учні брали участь в різноманітних практичних і досдідницьких завданнях.  На уроках читання в учнів формуються комунікативні компетентності ( слухання, монологічне та діалогічне мовлення), пропонується проєктна діяльність. Учні мого класу розробляли творчі роботи по прочитаним легендам, складали власні казки, вірші, розробляли макети до прочитаних книжок.

C:\Users\User\Desktop\легенді.jpg

 

Також після ознайомлення із творчістю Т. Г. Шевченка, ми провели урок « З Україною в серці», де діти власноруч виготовляли оберіг – віночок.

C:\Users\User\Desktop\ДОКУМЕНТЫ\Фотки 1 - А класс\IMG-b0983abcfc816fd4703e1955089d8f49-V.jpg

 

 

На уроках математики особлива увага приділяється формуванню математичної компетентності. Це розв’язання логічних задач, робота з геометричним матеріалом. Розроблені окремі уроки  «Сходинками до математичного олімпу. Розв’язування завдань підвищеної складності.» Під час вивчення геометричних фігур, у першому класі, учні провели майстер клас по виготовленню намиста із бубликів ( вивчали круг, коло).

C:\Users\User\Desktop\IMG-3a0273e3da156f2a9ae076da4dd1320c-V.jpg

Також учні брали участь у навчальних проєктах і ділових іграх.

1. « Гра – мандрівка» (за темою « Сотня», діти розробляли настільну гру, самостійно розташовуючи на ігровому полі ряд чисел у межах 100).

2. Проєкт « Таблиця –помічниця», присвячена вивченню табличного множення і ділення. Учні власноруч створювали свої таблиці і самостійно вписували потрібні числа.

3. Інформаційний проєкт « Математика в казках». Діти шукали казки, в яких освітлювались математичні терміни ( числа, фігури). На уроці обговорювали і зачитували знайдені казки. Деякі учні склали власні роботи.

4. Ділова гра « У магазині іграшок». Учні уявляли себе покупцями, вчилися правильно витрачати кошти, рахувати решту.

 

 

Навчальний посібник для уроків « Еврика», розроблений так, що учні на кожному заняття розв’язують різнорівневі задачі, використовуючи методи організованого перебору та схематичні малюнки. В основі прийомів таких задач лежить завдання сформулювати суперечність: ЯКЩО…ТО…АЛЕ… Завдання другого рівня «Розв’язуємо разом», формують в учнів початкові уявлення роботи за алгоритмом, застосовуючи метод міркувань.

Вправи і задачі третього рівня спираються на алгоритм розв’язування винахідницьких задач, які стимулюють дітей до творчого пошуку. Так до вивчення теми « Переливання. Задачі на переливання», діти знайомилися наочно із задачами Пуассона, переливаючи рідини, а також дітям були продемонстровані досліди із рідинами, що допомогло наочно краще зрозуміти рідини і іх властивості.

C:\Users\User\Desktop\ДОКУМЕНТЫ\Фотки 1 - А класс\20180427_113412.jpg

 

C:\Users\User\Desktop\ДОКУМЕНТЫ\Фотки 1 - А класс\20180427_113849.jpg

 

 

Основною метою дисципліни « Навчаємося разом» є формування в учнів основної компетентності « Умій учитися». Зберігає в учнів позитивне ставлення до школи, стійкої мотивації до навчання.

Уроки « Навчаємося разом» спонукають дітей докладати вольових зусиль для досягнення пізнавальної діяльності.  Учні створюють     «Форми дедлайну», розподіляють свої справи на групи, використовуючи таблиці, графіки :

  • швидкій кінь
  • білка в колесі
  • лев
  • равлик .

Курс « Я у світі» формує компетентності у галузі природничих наук, техніки й технологій, дослідницької діяльності, сприяє потребі до пізнання світу. Під час роботи на уроках у дітей відбувається потрійне сприйняття матеріалу: бачу, чую, роблю, створюю). Так діти беруть участь у проєктах:

1. «Рельєф», створюють за допомогою паперових рушників і склянки води умовні складки на поверхні Землі.

2. Проєкт « Форми Земної поверхні», пап’є-маше.

3. Тваринний світ Євразії, створення леп буків.

4. Проєкт « Грунт. Властивості грунту». Діти висаджували насіння гороху і квасолі, слідкували за ростом рослин.

5. Проєкт « Родовідне дерево».

6. Проєкт « Допомагай тваринам».

 

При вивчені теми « Збільшувані прилади» учні ознайомилися із мікроскопом, самостійно роблячи висновки, як працює даний пристрій.

C:\Users\User\Desktop\IMG_1207.jpg

docx
Додано
8 жовтня 2021
Переглядів
314
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку