Інноваційні форми методичної роботи: воркшоп.

Про матеріал
Воркшоп - це досить нова методична форма роботи з дорослими, які мають спільний інтерес. Це навчання з мінімальною кількістю теорії і максимальною практики, який будується тільки на особистому досвіді, знаннях і думках самих членів воркшопу.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Інноваційні формиметодичної роботи:воркшоп Наталія Корж, методист Чернігівського професійного ліцею залізничного транспорту. Немає людей, більш допитливих,невагомих, більш одержимих думкамипро творчість, як учителі. В. Сухомлинський

Номер слайду 2

Воркшоп - це досить нова методична форма роботи з дорослими, які мають спільний інтерес. Це навчання з мінімальною кількістю теорії і максимальною практики, який будується тільки на особистому досвіді, знаннях і думках самих членів воркшопу.

Номер слайду 3

 Воркшоп як форма динамічного навчання. Освіта дорослих – це відокремлена частина системи освіти, яка сприяє всебічному розвитку людини в період її самостійного життя. Термін «освіта дорослих» стрімко увійшов у сучасну вітчизняну і зарубіжну наукову лексику. Проте, вузькопрофільні підходи до визначення даного поняття не дають змоги побачити увесь загал краси терміну «освіта дорослих». Сучасні науковці виділяють напрямки такого розвитку: формальна (післядипломна освіта, підвищення кваліфікації), неформальна (тренінги, майстер класи тощо) та інформальна освіта (самоосвітня діяльність, освіта в мережі «інтернет» тощо).

Номер слайду 4

Методична служба Чернігівського професійного ліцею залізничного транспорту у роботі з педагогічними працівниками спрямовує свої зусилля на: - забезпечення умов для професійного та морального зростання;- створення професійного інформаційного та освітньо-методичного середовища;- впровадження сучасних інноваційних технологій у освітньому процесі;- інформаційно-методичну підтримку нових форм, методів і засобів навчання і виховання молоді та апробацію їх в практичній діяльності;- удосконалення самоосвітньої роботи;- вивчення, узагальнення та популяризацію передового педагогічного досвіду;- виявлення творчих та обдарованих педагогів, допомога їм у професійному зростанні;- надання консультативної допомоги педагогам.

Номер слайду 5

ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНІ НАРАДИ, ОБМІН НОВИНКАМИ МЕТОДИЧНОЇ ЛІТЕРАТУРИ МІЖ ЧЛЕНАМИ МК У ФОРМІ ВОРКШОП

Номер слайду 6

Майстер-класи у формі «воркшопу» по опануванню та вдосконаленню майстерності впровадження інноваційних технологій в освітній процес серед педагогічних працівників - заняття по опануванню сервісу ZOOM для проведення відеоконференцій, занять, опанування доступу до потрібних для комфортної роботи функцій провела методист Наталія Корж; - майстер-клас по створенню он-лайн тестів, інтерактивних завдань для контролю знань та засвоєння вивченого матеріалу на платформі «На урок», який провів викладач фізики та астрономії Олександр Хорець;- майстер-клас по застосуванню основних можливостей Google Classroom продемонструвала викладач інформатики та інформаційних технологій Наталія Кардаш.

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Педагогічні читання у формі воркшору «Сучасні підходи до використання інформаційних технологій в освітньому процесі» відтулись у дистанційному форматі задля безпеки та дотримання протиепідемічних заходів в умовах сьогодення

Номер слайду 9

Сучасний педагог повинен іти в ногу з часом і бути інноваційним, саме так, плідно й успішно організовано заняття з виробничого навчання для учнів І курсу з професії «Кухар» у дистанційному форматі з використанням додатку Zoom. Здоров’я і безпека усіх учасників освітнього процесу понад усе.

Номер слайду 10

Портфоліо, на нашу думку, є не лише найсучаснішою формою представлення професіоналізму педагога, а насамперед прикладом особистого плану реалізації професійного потенціалу.  У нашому ліцеї кожен педагог створив власне портфоліо, в якому відстежує ефективність викладання свого предмета шляхом здійснення самооцінки своєї педагогічної діяльності. Увесь обсяг важливої інформації, який міститься в портфоліо, педагог використовує для пошуку відповідей на власні питання. Спроба відповісти на ці питання дає змогу поглянути на свою діяльність з критичного погляду.

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Швидкий розвиток сучасної науки, постійне нарощування інформації, підвищення вимог до будь-якого професіонала щодо його професійної компетентності потребують від кожної особистості прагнення й уміння систематично та наполегливо займатися самоосвітою. Нові освітні технології сприяють поступовому зміщенню співвідношення «освіта – самоосвіта» до домінування самоосвіти. Через плани самоосвіти кожній педагог розробляє особисту творчу концепцію, епізодичну та планову самоосвітню діяльність, науково-дослідну роботу, моніторинг творчого потенціалу та узагальнення досвіду

Номер слайду 13

Отже, головне завдання методистів, керівників навчальних закладів — створення системи неперервної освіти з метою формування мотивації педагога до самоосвіти та самовдосконалення, орієнтацію на впровадження новітніх соціально-педагогічних проєктів, враховуючи можливості сучасних Інтернет-технологій, науково обґрунтованих механізмів управління розвитком інноваційного потенціалу навчальних закладів.

Номер слайду 14

Дякую за увагу!

pptx
Додано
25 травня 2021
Переглядів
1926
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку