Інноваційні педагогічні технології

Про матеріал
Розвиток освіти ХХІ століття спонукає до оновлення методів та прийомів навчання, запровадження в навчально-виховний процес інноваційних технологій, сучасних концепцій та способів формування в учнів предметних та життєвих компетенцій. Працюючи над даною науково-методичною проблемою, з’ясувала, що найбільш ефективною формою навчання для мене є використання сучасних технологій в поєднанні з традиційними засобами.
Перегляд файлу

Розвиток освіти ХХІ століття спонукає до оновлення методів та прийомів навчання, запровадження в навчально-виховний процес інноваційних технологій, сучасних концепцій та способів формування в учнів предметних та життєвих компетенцій.

       Працюючи над даною науково-методичною проблемою, з’ясувала, що найбільш  ефективною формою навчання для мене є використання сучасних технологій в поєднанні з традиційними засобами.

      Вважаю доцільним на уроках використовувати елементи інноваційних технологій разом із традиційними, що дозволяє урізноманітнити діяльність учнів, а саме:

 навчає здобувати знання самостійно;

 акумулює вміння користуватися здобутими знаннями для рішення нових завдань;

 сприяє набуттю комунікативних навичок і умінь (тобто умінь працювати в різноманітних групах, виконуючи різні соціальні завдання і ролі);

 надає можливість широких людських контактів в знайомстві з різними точками зору на одну проблему;

 навчає користуватися дослідницькими методами: збирати інформацію, факти, уміти їх аналізувати з різних точок зору, висувати гіпотези, робити висновки;

 надає можливість висловлювати свої власні думки.

      Цей процес треба організувати так, щоб зорієнтувати дитину на досягнення нею цілей, які вона сама собі поставила. Тому етапу  візначення цілей, завдань уроку треба приділяти більше уваги при плануванні будь-якого уроку.

      Використовуючи метод анкетування,  визначилась з ефективними  інноваційними методами, прийомами та  технологіями. Тож у своїй діяльності спираюсь на інновації, які є не тільки актуальними, а й цікавими дітям. В результаті проведеного анкетування було встановлено, що учні стали більш активними, цілеспрямованими, впевненими, підвищився інтерес до навчання, рівень знань та сформованості

 

       Учні швидше сприймають новий навчальний матеріал, із задоволенням шукають разом  шляхи вирішення поставлених завдань, відповідей на проблемні запитання. Адже набагато цікавіше і пізнавальніше дітям  керуватися власним розумом, а не спиратися на чужі думки.

      Прагнення визначати, які знання дитині потрібні, і знаходити їм застосування є природними. Та слід пам’ятати про психологічні особливості та особисті потреби  дітей. Тому треба вчасно скорегувати процес навчання в потрібне русло, щоб домогтися однаково високого результату розвитку і навченості учнів.

      Окрім того, не слід забувати, що набагато результативнішим є навчання, що проходить у співробітництві вчителя та учня. Саме таке навчання, з використанням інноваційних технологій, сприяє формуванню ключових компетентностей учнів, стимулює активність і творчість, підвищує інтелект дитини, зміцнює її віру у власні здібності. Тому взаємоповага, взаєморозуміння, доброта, підтримка, сучасні інноваційні методи і прийоми – невід’ємні супутники  моїх уроків.

       На жаль, залишається проблема, яку не вдається вирішити власними силами, - недостатня комп’ютерізація класів, забезпечення Wi-Fi зон, обмежений термін роботи батареї комп’ютерного обладнання.  Адже уроки набули б більш пізнавального, цікавого, продуктивного характеру, якби діти мали змогу кожен попрацювати з мультимедійною дошкою, комп’ютером, фліпчартом тощо.

       Я вважаю, що  сучасне життя зазнало багатьох змін, тому школа  вже не може бути тільки осередком знань. Школа повинна давати вміння застосовувати  ці знання для вирішення будь-яких життєвих, особистісних,  проектно-дослідницьких проблем, формувати цінності, необхідні для розуміння проблем суспільства, країни в цілому. Тож тільки той вчитель, котрий не стоїть на місці, іде в ногу з життям, використовує сучасні інноваційні технології, здатний не зійти на узбіччя, здатний запалити і підтримувати вогонь у душах своїх вихованців.

     Не забуваймо, справжній вчитель повинен працювати на майбутнє, а наше гідне майбутнє – це наші діти!

  

 

docx
Додано
17 квітня 2022
Переглядів
406
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку