Передова інфраструктура круїзних лайнерів, реалізована за допомогою технічних і професійних сервісів Cisco, дає можливість пасажирам, наприклад, записуватися на спа-процедури, що не виходять з каюти, або визначати місце розташування дітей за допомогою програми на основі i. Phone, що лежить в шезлонге. Весь обслуговуючий персона круїзних лайнерів має при собі бездротові касові пристрої, тому пасажири можуть швидко, без черг, купувати те, що їм потрібно, в будь-якій точці лайнера. Більше тисячі членів екіпажу мають у собі уніфіковані бездротові IP-телефони Cisco, що дозволяє прискорити доставку послуг (наприклад, пасажири можуть безпосередньо зателефонувати до свого стюарду, а не звертатися через стійку адміністратора або залишати повідомлення).
Номер слайду 3
На більшості сучасних круїзних лайнерах створена замкнута телевізійна система, а кожна каюта оснащена системою IP-телебачення (IPTV), що забезпечує винятково високу якість зображення та звуку за будь-яких погодних умов. Пасажири можуть отримати в оренду бездротові телефони для голосового зв'язку з іншими пасажирами, для обміну текстовими повідомленнями, ознайомлення з програмою заходів та визначення точного місця перебування дітей (якщо діти носять спеціальний сигналізатор місцезнаходження).
Номер слайду 4
Деякі круїзні компанії на сьогоднішній день будують свої пасажирські термінали. Тенденція до широкого використання технологій у круїзній галузі очевидна, і зміни у цій індустрії відбуваються швидко.https://www.youtube.com/watch?v=h. Gl2y. Hv7 Q7w&t=74s