"Інноваційні технології навчання. Трикутник Уолта Діснея. Артбук однієї теми.".

Про матеріал
У презентації продемонстровані інноваційні технології навчання. Трикутниу Уолта Діснея та спосіб його застосування. Артбук однієї теми та спосіб його реалізації.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Трикутник Волта Діснея.

Номер слайду 2

Метод Волта Діснея описав психолог Роберт Б. Ділтс у своїй книзі “Стратегії геніїв.” Цей інструмент розвитку креативного мислення побудований у вигляді рольової гри. Роберт Б. Ділтс

Номер слайду 3

За допомогою неї учасники вчаться аналізувати питання з реалістичної, критичної та творчої точок зору. Гра за цим методом розвиває креативність та критичне мислення. А також емпатію і вміння вести дискусію. Підходить для різних вікових груп.

Номер слайду 4

Реалізація методу. Вчитель формує завдання, яке потрібно вирішити, а діти в групах, уявляють себе в ролі експертів - мрійника, реаліста та критика, шукають оптимальне вирішення. Час від часу учні можуть змінювати свої ролі.

Номер слайду 5

Що робить мрійник?Мрійник відіграє роль творчої людини, ентузіаста, який пропонує різноманітні, навіть нереальні варіанти розв'язку проблеми.

Номер слайду 6

Що робить реаліст?Реаліст займає тверезу та прагматичну позицію і пропонує як структурувати, спланувати роботу і визначає які кроки потрібні для реалізації розв'язків проблеми.

Номер слайду 7

Що робить критик?Критик намагається оцінити цінність ідей, знаходить помилки у запропонованому та ідентифікує слабкі місця у попередніх пропозиціях.

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Хід роботи. Оберіть питання вправи, яке буде доцільним для обговорення з різних точок зору. Підготуйте картки для жеребкування із зазначеними ролями. Запишіть питання на дошці, поясніть ролі та етапи роботи. Нагадайте про правила роботи групі, часові обмеження та повагу до чужих ідей. Перебіг гри: першим висловлюється мрійник, записує свої думки, другим - реаліст, він корегує думки мрійника, записує, третім - критик, оцінює думки колег та вдосконалює їх. Презентація результатів.

Номер слайду 10

Артбук.

Номер слайду 11

«Артбук однієї теми» це один із адаптованих інструментів для розвитку критичного мислення, який допоможе додати нових родзинок до уроків та увімкнути креативність учнів. Метод підходить для проєктної роботи або ж для завдання над яким є можливість опрацювати декілька тем.

Номер слайду 12

Його суть полягає в тому, що діти практикують самостійне дослідження запропонованої теми, вчаться знаходити цікавинки для себе і перетворюють результати своїх пошуків на своєрідний мистецький об`єкт: журнал, карту, інструкції, щоденник дослідника чи комікс. У кожного учня своє дослідження та свій артбук.

Номер слайду 13

У самовираженні діти отримують свободу, але є кілька обов`язкових умов. ОБОВ`ЯЗКОВІ УМОВИ:1. РОБОТА МАЄ БУТИ РЕЗУЛЬТАТОМ ДОСЛІДЖЕННЯ ОБРАНОЇ ТЕМИ.2. РЕЗУЛЬТАТ РОБОТИ МАЄ БУТИ ЗРОЗУМІЛИМ ДЛЯ ВСІХ – ОДНОКЛАСНИКИ ПЕРЕГЛЯНУВШИ АРТБУК МАЮТЬ ЗРОЗУМІТИ ЙОГО СУТЬ І ЧОМУСЬ НАВЧИТИСЯ.3. ДОТРИМАННЯ ВСТАНОВЛЕНИХ ЧАСОВИХ РАМОК – УЧИТЕЛЬ МАЄ БУТИ В КУРСІ НАПРЯМКУ РОБОТИ УЧНЯ, КОЛИ ДО ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ ЗАЛИШАЄТЬСЯ ПОЛОВИНА ЗАДАНОГО ЧАСУ.4. ЗАДОВОЛЕННЯ ВІД РОБОТИ - ТРОХИ ГУМОРУ НЕ ЗАВАДИТЬ!

Номер слайду 14

У процесі виконання діти вчаться досліджувати тему з різних боків, шукати застосування предмета чи явища, створювати естетичний продукт власних пошуків - АРТБУК. Технологія виконання базована на принципах підходу STEAM, який вимагає комплексного розуміння проблеми, творчого та критичного мислення, інженерних рішень. Інструмент артбук однієї теми підходить для різних вікових груп.

Номер слайду 15

КРОК 1. ВИБІР ТЕМИ – вона має бути досить широкою, торкатися кількох дисциплін, щоб дітям було цікаво здійснювати пошуки. Алгоритм створення артбуку наступний:

Номер слайду 16

КРОК 2. ВИБІР ФОРМАТУ – для створення артбуку можна взяти тонкий альбом на кілька сшитих аркушів, складену гармошкою стрічку ватмана висотою 15-20 см, створити «цікаву карусель», постер та інше. Далі, скеровуємо пошук: діти мають знайти всю можливу інформацію з теми, обрати найцікавіші факти, роздрукувати зображення, підготувати вирізки, і, головне – окреслити основну ідею артбуку: дитина має сама обрати фокус свого дослідження.

Номер слайду 17

КРОК 3. СУПРОВІД І ПІДКАЗКИ – учні структурують свої результати і оформлюють їх візуально. Доречно показати різні варіанти структурування інформації, щоб діти не зациклювалися лише на форматі книги.

Номер слайду 18

КРОК 4. ПРЕЗЕНТАЦІЯ І ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ – усім оплески, винагороди та якісний зворотній зв`язок. Вчителю необхідно відмітити ті позитивні і цікаві якості проектів, які справді здивували і вразили, неуважність до деталей і надто загальні коментарі легко зводять запал дітей нанівець.

Номер слайду 19

Дякую за увагу!

pptx
Додано
18 червня 2022
Переглядів
1283
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку