1.Формування науково-методичного середовища або професійна взаємодія з колегами, тобто участь у колективних та групових інноваційних формах методичної роботи
Номер слайду 6
2.Формування гнучкої системи безперервної освіти педагога: - інноваційний підхід педагога до вдосконалення рівня професійної компетентності як у курсовий, так і в міжкурсовий період.
Номер слайду 7
3. Створення інформаційно-освітнього простору з рівноправним доступом всіх педагогів до інформаційно-освітніх ресурсів: бібліотека; інтернет; медіа- та відеотека педагогічного досвіду, реєстр програмних педагогічних засобів навчання.
Номер слайду 8
4. Готовність до інноваційної діяльності, пріоритет освітніх технологій: апробація сучасних науково-методичних концепцій, виявлення та впровадження освітніх продуктивних технологій навчання і виховання
Номер слайду 9
5. Організація пошукової, науково - дослідної роботи педагогів та учнів: - науково-дослідна діяльність учителя, результати якої відбиваються в таких формах: науковий звіт (реферат, доповідь, виступ на педраді) з проблеми дослідження; введення в практику комплексу дидактичних матеріалів; створення авторської методики, технології; узагальнення власного досвіду
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Номер слайду 12
1. У мене часто з'являється бажання більше знати про себе. 2. Я вважаю, що в мене немає потреби в чомусь змінюватись. 3. Я впевнений у своїх силах. 4. Я вірю, що всі мої плани здійсняться. 5. У мене немає бажання знати свої плюси та мінуси. 6. У моїх планах я найчастіше сподіваюсь на щасливий випадок, ніж на себе. 7. Я хочу краще та більш ефективно працювати. 8. Я вмію примусити себе змінитися, коли це потрібно. 9. Мої невдачі частіше пов'язані з невмінням працювати. 10. Я цікавлюся думкою інших про мої якості та можливості. 11. Мені важко самостійно домогтися того, що задумано. 12. У будь-якій справі я не боюся невдач та помилок. 13. Мої якості та вміння відповідають вимогам моєї професії. 14. Обставини сильніші за мене, навіть якщо я дуже бажаю щось змінити.