Інноваційний процес. Класифікація інновацій. Інноваційний проєкт: характеристика, планування, розробка, управління реалізацією.

Про матеріал
Конспект уроку допоможе вчителю технології сучасно й на високому рівні провести урок в 11 класі з теми:”Інноваційний процес. Класифікація інновацій. Інноваційний проєкт: характеристика, планування, розробка, управління реалізацією”. Форми й методи, які використовуються на уроці: інтерактивна вправа «Конкуренція» в Mentimeter, словесні (розповідь, бесіда); наочні (показ презентації «Інноваційний процес. Класифікація інновацій. Інноваційний проєкт», показ відео «Кольоротерапія. Синій колір», «Інноваційні технології на Київщині! Перший надрукований 3D-будинок в Україні»; демонстрація прикладів інноваційних проєктів на сайті «Інноваційні прилади Siemens | Siemens Побутова техніка»); практичні (виконання практичної роботи «Інноваційний проєкт виробу»).
Перегляд файлу

Клас: 11

Урок № 21

Тема: Інноваційний процес. Класифікація інновацій. Інноваційний            проєкт: характеристика, планування, розробка, управління реалізацією.

Мета уроку:

-         навчальна: ознайомити учнів із типами і формами інновацій, класифікацією, характеристикою та особливостями інноваційного проєкту;

-         розвиваюча: розвивати логічне мислення, навички із планування роботи над інноваційним проєктом та контролю за реалізацією проєкту;

-         виховна: виховувати відповідальне ставлення до роботи, самостійність, патріотизм.

Очікувані результати: учні планують роботу над інноваційним проектом, виконують контроль за реалізацією проєкту.

Основні поняття: інновація, інноваційний продукт, інноваційний проєкт, інноваційне підприємство, інноваційна діяльність.

Інструменти та матеріали:

     робочий зошит;

     ручка;

     програмне забезпечення «Microsoft PowerPoint» для підготовки та перегляду презентацій.

Обладнання:

     ноутбук для показу презентації та відео.

Тип уроку: урок формування умінь та навичок.

Міжпредметні зв’язки: історія, музичне мистецтво, інформатика.

Форма і методи: інтерактивна вправа «Конкуренція» в Mentimeter, бесіда.

     словесні (розповідь);

     наочні (показ презентації «Інноваційний процес. Класифікація інновацій. Інноваційний проєкт», показ відео «Кольоротерапія Синій колір», «Інноваційні технології на Київщині! Перший надрукований 3D-будинок в Україні»; демонстрація прикладів інноваційних проектів на сайті «Інноваційні прилади Siemens | Siemens Побутова техніка» );

     практичні (виконання практичної роботи «Інноваційний проєкт виробу»).

 

Хід заняття:

І. Організаційна частина

Привітання з учнями; емоційна установка, зняття психологічної напруженості (перегляд відео «Кольоротерапія Синій колір»).

ІІ. Перевірка домашнього завдання

- Діти, пропоную вам пригадати матеріал попереднього уроку. Для цього   перейдіть за покликанням чи за QR-кодом та виконайте інтерактивну вправу в Mentimeter «Конкуренція».  (відповіді учні не надсилають, вчитель все бачить в особистому кабінеті Mentimeter і робить аналіз на клас)

ІІІ. Актуалізація опорних знань і досвіду учнів

Вчитель: Інноваційні процеси – явище, яке все частіше зустрічається в компаніях, що займаються виробництвом. Вони використовуються для сприяння розвитку як окремо взятої компанії, так і економіки країни, і загалом є найважливішою рушійною силою економічного розвитку.                                  В умовах високої конкуренції важливо впроваджувати нові та інноваційні продукти, які домінуватимуть на ринку. Будь-які процеси або технологічні зміни на підприємстві сприяють його постійному розвитку, задовольняючи потреби споживачів і одночасно даючи переваги у вигляді прибутку.

ІV.  Повідомлення теми, мети і завдань уроку, мотивація навчально-трудової діяльності учнів 

Вчитель повідомляє дітям тему, мету і завдання уроку.

Проблема:

-         Інновація ТV

Створення проблемної ситуації:

Висловіть свої думки та дайте відповіді на запитання:

-         Чому виникає потреба в інновації ТV?

-         Що робити, коли ТV не має цих інноваційних функцій?

-         Чи купуватиме споживач ТV застарілої моделі чи буде шукати альтернативу? (учні дають відповіді; вчитель корегує відповіді за потреби)

-          Діти, пропоную вам дати відповідь на запитання :- «Яким має бути інноваційний ТV?». Для цього перейдіть за покликанням чи за QR-кодом та виконайте інтерактивну вправу «Хмаринка слів» в Mentimeter. (відповіді учнів виводяться на екран, усі їх бачить, робиться аналіз на клас)

V. Вивчення нового матеріалу

- вчитель розповідає новий матеріал (основні поняття учні записують в зошит).

- вчитель демонструє приклади інноваційних проектів (відео «Інноваційні технології на Київщині! Перший надрукований 3D-будинок в Україні» https://youtu.be/9-Gnykg-85Q?si=a-nLFSxdB_0jABkY, сайт «Інноваційні прилади Siemens | Siemens Побутова техніка» https://www.siemens-home.bsh-group.com/ua/uk/inspiration/innovation )

VІ. Самостійне застосування учнями знань

Виконання практичної роботи «Інноваційний проєкт виробу» в зошиті (або в програмному забезпеченні «Microsoft PowerPoint»):

-         учні розробляють план роботи над інноваційним проєктом.

VІІ. Підведення підсумків уроку

Сьогодні на уроці ви узнали багато нової інформації. Давайте пригадаємо, що саме:

        Бесіда:

-         Що таке інновація?

-         Назвіть три ключових елементи інновацій.

-         Які розрізняють основні типи інновацій?

-         На що спрямована інноваційна діяльність?

-         Що включає в себе інноваційний проєкт?

-         З яких етапів складається процес планування інноваційного проєкту?

VІІІ. Домашнє завдання

-         повторіть нові поняття.

-         завершіть виконання практичної роботи.

 

Дякую всім за увагу! До нових зустрічей!

 

 

docx
Додано
23 лютого
Переглядів
682
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку