Тематичні питання 4 Змістові питання 5 1. Що впливає на формування образу міста Києва? 2. Чи існують норми та вимоги, яких потрібно дотримуватись в будівництві архітектурних споруд? 3. Чи існує «мова» в архітектурі? 1. Які види архітектури прикрашають столицю України? 2. Що таке користь, міцність, краса? 3. Які засоби використовують в архітектурі?
СТИСЛИЙ ОПИС ПРОЕКТУ 6 Навчальний проект для учнів 4-го курсу професії «Маляр. Реставратор художньо-декоративних фарбувань» передбачає ознайомлення учнів з поняттям архітектури як виду мистецтва, з видами архітектури, з вимогами до опорядження фасадів, особливостями та художньо-образними засобами, архітектурними деталями наприкладі занедбаних будівель та споруд Києва. Під час роботи над проектом учні знаходять інформацію з різних джерел, вчаться критично її осмислювати, класифікувати, проводити аналіз та колаж удосконалення будівлі, робити висновки, презентувати свою роботу. Результати роботи представляють у вигляді групової презентації.
Архітектура це літопис світу - вона говорить тоді, коли вже мовчать і пісні, і оповідоння. (Микола Гоголь) Живопис - мистецтво, на яке можна дивитися; скульптура - мистецтво, навколо якого можна обійти; архітектура мистецтво, крізь яке можна пройти. (Дэн Райс) Архітектура - це музика в просторі, як би застигла музика. (Фрідріх Шеллінг) Цитати про архітектуру:
Актуальність теми проету: Архітектура неодмінно створює матеріально організоване середовище, необхідне людям для їх життя і діяльності, відповідно до сучасних технічних можливостей і естетичних переконань суспільства. Мета проектц: Ознайомити учнів з архітектурними ансамблями Києва, архітектурною композицію, стилями та архітектурними елементами. Навчитися виконувати опорядження занедбаного фасаду будівлі згідно архітектурного ансамблю.
Переваги проекту: Учні можуть аналізувати та порівнювати архітектурні стилі та виконувати проекти реконструкції фасадів будівель та споруд; Учні розрізняють архітектурні деталі та стилі; Учні володіють основними поняттями архітектури та реставрації; Учні висловлюють думки та захищають їх аргументами; Учні мають уявлення про архітектурні памятки Києва; Впровадження інноваційних форм і методів організації сучасного уроку спецдисциплін; Підняття престижу будівельної професії;