Інноваційний проект на тему: "Архітектурні ансамблі Києва"

Про матеріал
Навчальний проект для учнів 4-го курсу професії «Маляр. Реставратор художньо-декоративних фарбувань» передбачає ознайомлення учнів з поняттям архітектури як виду мистецтва, з видами архітектури, з вимогами до опорядження фасадів, особливостями та художньо-образними засобами, архітектурними деталями наприкладі занедбаних будівель та споруд Києва. Під час роботи над проектом учні знаходять інформацію з різних джерел, вчаться критично її осмислювати, класифікувати, проводити аналіз та колаж удосконалення будівлі, робити висновки, презентувати свою роботу. Результати роботи представляють у вигляді групової презентації.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Архітектурні ансамблі Києва КИЇВСЬКЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ БУДІВНИЦТВА І ДИЗАЙНУ Розробила: Викладач Малець Наталія Олексіївна, спеціаліст І категорії

Номер слайду 2

АВТОР ПРОЕКТУ 1 НАЗВА ПРОЕКТУ 2 КЛЮЧОВЕ ПИТАННЯ 3 Малець Наталія Олексіївна Архітектурні ансамблі Києва Про що говорить архітектура Києва?

Номер слайду 3

Тематичні питання 4 Змістові питання 5 1. Що впливає на формування образу міста Києва? 2. Чи існують норми та вимоги, яких потрібно дотримуватись в будівництві архітектурних споруд? 3. Чи існує «мова» в архітектурі? 1. Які види архітектури прикрашають столицю України? 2. Що таке користь, міцність, краса? 3. Які засоби використовують в архітектурі?

Номер слайду 4

СТИСЛИЙ ОПИС ПРОЕКТУ 6 Навчальний проект для учнів 4-го курсу професії «Маляр. Реставратор художньо-декоративних фарбувань» передбачає ознайомлення учнів з поняттям архітектури як виду мистецтва, з видами архітектури, з вимогами до опорядження фасадів, особливостями та художньо-образними засобами, архітектурними деталями наприкладі занедбаних будівель та споруд Києва. Під час роботи над проектом учні знаходять інформацію з різних джерел, вчаться критично її осмислювати, класифікувати, проводити аналіз та колаж удосконалення будівлі, робити висновки, презентувати свою роботу. Результати роботи представляють у вигляді групової презентації.

Номер слайду 5

Проект для учнів 4-го курсу професія «Маляр. Реставратор художньо-декоративних фарбувань» Викладач: Малець Наталія Олексіївна, спеціаліст І категорії «Архитектурні ансамблі Києва»

Номер слайду 6

прли Час біжить вперед, але багато чого, що створено нашими предками збереглися і до наших днів: Споруди з кам'яних брил, замки, будівлі, міста… Наша задача зберегти і примножити!!!

Номер слайду 7

Архітектура це літопис світу - вона говорить тоді, коли вже мовчать і пісні, і оповідоння. (Микола Гоголь) Живопис - мистецтво, на яке можна дивитися; скульптура - мистецтво, навколо якого можна обійти; архітектура мистецтво, крізь яке можна пройти. (Дэн Райс) Архітектура - це музика в просторі, як би застигла музика. (Фрідріх Шеллінг) Цитати про архітектуру:

Номер слайду 8

Актуальність теми проету: Архітектура неодмінно створює матеріально організоване середовище, необхідне людям для їх життя і діяльності, відповідно до сучасних технічних можливостей і естетичних переконань суспільства. Мета проектц: Ознайомити учнів з архітектурними ансамблями Києва, архітектурною композицію, стилями та архітектурними елементами. Навчитися виконувати опорядження занедбаного фасаду будівлі згідно архітектурного ансамблю.

Номер слайду 9

Що таке Архітектура?

Номер слайду 10

Які архітектурні стилі притаманні Києву?

Номер слайду 11

Які архітектурні деталі можна побачита на фасадах будівель?

Номер слайду 12

Що нам необхідно зробити: Вибрати тему для дослідження

Номер слайду 13

Що нам необхідно зробити: Працювати в групах, дізнатися більше по заданому об'єкту

Номер слайду 14

Що нам необхідно зробити: Працювати в групах, дізнатися більше по заданому об'єкту

Номер слайду 15

Що нам необхідно зробити: Працювати в групах, дізнатися більше по заданому об'єкту

Номер слайду 16

Що нам необхідно зробити: Працювати в групах, дізнатися більше по заданому об'єкту

Номер слайду 17

Що нам необхідно зробити: Провести дослідження

Номер слайду 18

Що нам необхідно зробити: Провести дослідження

Номер слайду 19

Що нам необхідно зробити: Провести дослідження

Номер слайду 20

Що нам необхідно зробити: Провести дослідження

Номер слайду 21

Що нам необхідно зробити: Провести дослідження

Номер слайду 22

Що нам необхідно зробити: Провести дослідження

Номер слайду 23

Що нам необхідно зробити: Провести дослідження

Номер слайду 24

Що необхідно зробити: Провести дослідження

Номер слайду 25

Що необхідно зробити: Провести дослідження

Номер слайду 26

Що необхідно зробити: Провести дослідження

Номер слайду 27

Що необхідно зробити: Провести дослідження

Номер слайду 28

Що необхідно зробити: Провести дослідження

Номер слайду 29

Що необхідно зробити: Провести дослідження

Номер слайду 30

Що необхідно зробити: Провести дослідження

Номер слайду 31

Що необхідно зробити: Надати результати досліджень в групах на уроці-захисті

Номер слайду 32

Що необхідно зробити: Надати результати досліджень в групах на уроці-захисті

Номер слайду 33

Що необхідно зробити: Надати результати досліджень в групах на уроці-захисті

Номер слайду 34

Що необхідно зробити: Надати результати досліджень в групах на уроці-захисті.

Номер слайду 35

Що необхідно зробити: Надати результати досліджень в групах на уроці-захисті.

Номер слайду 36

Що необхідно зробити: Надати результати досліджень в групах на уроці-захисті.

Номер слайду 37

Що необхідно зробити: Надати результати досліджень в групах на уроці-захисті.

Номер слайду 38

Переваги проекту: Учні можуть аналізувати та порівнювати архітектурні стилі та виконувати проекти реконструкції фасадів будівель та споруд; Учні розрізняють архітектурні деталі та стилі; Учні володіють основними поняттями архітектури та реставрації; Учні висловлюють думки та захищають їх аргументами; Учні мають уявлення про архітектурні памятки Києва; Впровадження інноваційних форм і методів організації сучасного уроку спецдисциплін; Підняття престижу будівельної професії;

Номер слайду 39

Результати втілення проету:

ppt
Додав(-ла)
Малець Наталія
До підручника
Технології (рівень стандарту, академічний) 11 клас (Мадзігон В.М., Тарара А.М. та інші)
Додано
17 вересня 2019
Переглядів
1005
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку