Інноваційний урок з фізичної культури для 8 класу, Сценарій спортивного свята

Про матеріал
Найважливішим у роботі учителя фізичної культури є: вироблення в учнів інструктивних навичок та умінь самостійно виконувати фізичні вправи, диференціація навчальної роботи з фізичної культури, здійснення індивідуального підходу до учнів, уважне ставлення до розподілу фізичного навантаження на учнів, створення безпечних умов проведення уроку. Засобів багато. Це і проведення уроків методом колового тренування, і виконання вправ у парах, це і урок-аукціон, і урок- КВК, і урок-змагання, і використання нестандартного обладнання, і використання карток. Проведення уроку методом колового тренування я поєднала із проведенням змагань, з використанням нестандартного обладнання. Все це дало можливість підвищити щільність уроку, урізноманітнити навчальний процес, зробити його більш цікавим, плідним, організувати як колективну так і індивідуальну роботу, провести урок на більш емоційному рівні.
Перегляд файлу

Інноваційний урок

 з фізичної культури методом колового тренування

у 8 класі

Найважливішим у роботі учителя фізичної культури є: вироблення в учнів інструктивних навичок та умінь самостійно виконувати фізичні вправи, диференціація навчальної роботи з фізичної культури, здійснення індивідуального підходу до учнів, уважне ставлення до розподілу фізичного навантаження на учнів, створення безпечних умов проведення уроку.

Засобів багато. Це і проведення уроків методом колового тренування, і виконання вправ у парах, це і урок-аукціон, і урок- КВК, і урок-змагання, і використання нестандартного обладнання, і використання карток.

Проведення уроку методом колового тренування я поєднала із проведенням змагань, з використанням нестандартного обладнання. Все це дало можливість підвищити щільність уроку, урізноманітнити навчальний процес, зробити його більш цікавим, плідним, організувати як колективну так і індивідуальну роботу, провести урок на більш емоційному рівні.

 

Тема. Загальна фізична підготовка

 

Мета. Формувати мотивацію на здоровий спосіб життя, розвивати фізичні якості.

 

Завдання уроку:

 

  1.   Розвиток фізичних якостей методом колового тренування.
  2.   Сприяння розвитку уваги, дисциплінованості, кмітливості.
  3.   Виховання сміливості, колективізму.

 

Місце проведення: спортзал.

 

Інвентар: гімнастичні драбини, обручі, канати, перекладини для підтягування, свисток, гімнастичні лави, колода, аркан.

 

 п/п

Зміст уроку

Дозу-вання

Організаційно-методичні вказівки

І. Підготовча частину уроку (12-14хв)

1

Шикування  класу. Здача рапорту черговим

1хв

В шеренгу, прослідити  за охайністю спортивної форми

2

Вітання з учнями класу, ознайомлення із завданнями уроку

1хв

 

3

Правила поведінки і техніка  безпеки під час виконання фізичних вправ

10-15 сек.

Виконувати вправи по команді

4

ЧСС за 15 сек.

 

Готовність учнів  до уроку

5

Перешикування з однієї шеренги в колону по одному з одночасним поворотом направо

5 сек.

Прослідити за чітким виконанням команди

6

Різновиди ходьби:

1. на носках, руки на пояс;

2. на п’ятка, руки на пояс;

3. на внутрішній стороні ступні,  руки на пояс;

4. на зовнішній стороні ступні,  руки на пояс;

5. перекатом з п’ятки на носки;

6. напівприсівши;

7. у положенні присівши

 

10 м

10 м

10 м

10 м

10 м

10 м

10 м

Тулуб тримати рівно, не нахиляти

7

Ігрова розминка «Вище ноги від землі» За сигналом одного свистка учні біжать по колу в колону по одному. Коли учитель дасть сигнал – два свистка, учні повинні прийняти положення «вище ноги від землі» на 2-й жердині гімнастичної драбини. Хто останній: хлопці  -2 підтягування на високій перекладині, дівчата – 5 підтягувань на низькій перекладині. Після виконання знову стають у колону для продовження розминки.

2-3 хв

НЕ обганяти один одного, дистанція між учнями  два кроки

8

Ходьба в колону по одному в обхід, ходьба в ногу. На 4 кроки – вдих, на 4 кроки - видих

3повт.

Відновлення дихання

9

Загальнорозвивальні вправи в русі.

1. В.п. руки до плечей.

1-4 – колові рухи вперед,

5-8 – колові рухи назад.

2. В.п.- права рука вгору, зміна положення рук на кожен крок.

3. В.п. – руки перед грудьми зігнуті в ліктьових суглобах.

1-2 – відведення зігнутих рук,

3-4 відведення прямих рук з одночасним поворотом вліво-вправо.

4. В.п. – руки вперед,

1- махом лівої ноги доторкнутися до кінчиків пальців,

2 – в.п.,

3 – те саме але правою ногою,

4 – в.п.

5.  В.п. – руки вгору,

1-4 – колові рухи вперед із стрибками вгору,

5-8 – колові рухи назад,

6. В.п. – присівши,

1-4 – стрибки на двох ногах  вперед,

1-4 – стрибки правим боком,

1-4 – стрибки лівим боком,

1-4 – стрибки спиною вперед

 

2повт.

 

 

8повт.

 

6повт.

 

 

 

 

6повт.

 

 

 

 

 

4-6 повт.

 

 

2повт.

 

 

Перекат з п’ятки на носки

 

Руки не згинати в ліктьових суглобах

 

Руки на рівні плечей

 

 

 

 

Ноги не згинати, руки не опускати

 

 

 

 

Руки прямі

 

 

 

Виконати стрибки не вистрибуючи вгору.

10

Ходьба в колону по одному. Руки через сторони вгору – вдих, нахил вперед, опустити руки вниз – видих.

4повт.

Інтервал два кроки. Відновлення дихання.

11

1. Ходьба по гімнастичній лаві, руки на пояс;

2. ходьба по низькій колоді, руки в сторону;

3. ходьба по канату, який лежить на підлозі, руки в сторону;

4. стрибки по купинах;

5. стрибки на двох ногах по квадратах вліво-вправо.

10 м

 

 

10м

 

10 м

 

 

10 м

10 м

Прослідити за збереженням рівноваги та осанки

12

ЧСС за 15 сек.

 

Готовність класу до основної частини уроку

13

Перешикування класу із колони по 1 в колону по 4.

 

Підрахунок ЧСС за 15 сек

30сек.

З послідовним поворотом наліво у русі. Інтервал – 3 кроки.

ІІ. Основна частина уроку (28-30зв.)

1

По периметру волейбольної площадки всі 4 відділення стають в шеренгу, лицем до центру зала.

 

 

 

 

 

 

 

1 відділення – підтягування  на перекладені: хлопці на високій із вису, дівчата – на високій із вису лежачи.

2 відділення – із положення лежачи на спині, руки за голову – піднімання тулуба в сід.

3 відділення – із положення упору присівши – упор лежачи і т.д.

4 відділення – вистрибування вгору із положення присівши.

  Виконання вправ по відділеннях виконується за одним свистком, за другим закінчення.

  Перехід до слідкуючої станції відбувається після пробігання у повільному темпі  одного кола по спортзалу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15сек.

 

 

15сек.

 

 

 

15сек.

 

 

 

15сек.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тулуб рівно, ноги не згинати

 

В положенні лежачи, лікті торкаються мату.

 

Одночасно.

 

Дотримуватися одночасного початку і закінчення  бігу в колону по одному

2

Після виконання вправ на кожній станції, між відділеннями проводяться змагання.

Підрахунок ЧСС за 15 сек

«Аркан-тартиш»

У змаганнях з перетягування беруть участь всі учасники кожного відділення. Перше змагається з другим, третє з четвертим. Потім переможці з переможцями, програвші з програвшими. В кінці визначаються чемпіони.

 

 

 

 

 

 

 

 

Учасники стають в центрі залу. Між ними пряма лінія. Змагання відбуваються в парах. Учасники одягають на себе мотузяні кільця, щоб вони  лягли на шию під потилицю, потім її виводять на плечі і пропускають під руками. Учні стають спиною один до одного з’єднавшись одним кільцем.

  За сигналом виконуються перетягування. Як тільки одному із них це вдається – суддя зупиняє змагання. Визначає переможців.

  Визначаються переможці команд

5-7 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дистанція 2-3 метри  між парами.

3

Клас приступає до другого етапу колового тренування.

1 відділення – вис на зігнутих руках, на перекладині,

2 відідлення – із положення лежачи на животі, руки за голову піднімання тулуба

3 відділення – згинання – розгинання рук в упорі лежачи

4 відділення – біг з високим підніманням стегна

 

 

15сек.

 

15сек.

 

 

15сек.

 

15сек.

 

 

Підборіддя тримати на рівні перекладини збільшуючи амплітуду.

Тулуб тримати рівно, руки згинати під кутом 90 градусів.

4

Перехід  до слідкуючої станції, після пробігання 1 кола в повільному темпі.

Одне коло учні проходять за 5хв.

 

 

5

1. Змагання з перетягування канату  між кожним з відділень.

2. Біг по «тунелю».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Команди вишикувані  в колони по 2, кожна пара тримає між собою обруч, який разом з іншими утворює тунель. За сигналом учасники однієї з колон відпускають обручі і слідом за направляючим швидко пробігають «тунелем». Щойно гравці колони (яка пробігає  через «тунель») підхоплять свої обручі, рух починає друга колона команди. Вона повторює те саме завдання. Перемагає команда, яка завершила змагання першою.

5хв.

 

 

1-2хв.

 

Забезпечити техніку безпеки при виконанні вправи. Дистанція та інтервал між учасниками - 2 кроки.

6

Після проведення змагання підводять підсумки

2хв.

 

ІІІ. Заключна частина уроку (4-5хв)

1

Вправи на відновлення дихання

30сек.

 

2

Шикування в одну шеренгу

30сек.

 

3

Гра «Заборонений рух». Учитель пропонує гравцям виконувати всі рухи крім «забороненого». Він робить рухи, а учні повторюють. Того, хто помилився  і виконав «заборонений рух» штрафують.

1хв

Гравці повинні повторювати всі рухи, крім «руки вниз!». Учні які помилились – продовжують грати.

4

ЧСС за 15 сек.

15сек.

Звернути увагу на учнів  з підвищеним пульсом

5

Підведення підсумків уроку.Оцінювання

1-2хв.

Визначити кращих учнів, дати рекомендації відстаючим

6

Домашнє завдання

10сек.

 

7

Організований вихід із спортзалу

 

 

 

 

 

 

Опубліковано емблему Олімпійських ігор-2024 в Парижі                                                        Сценарій            

                                      спортивного свята

                                     «Весела Спортляндія»

                                     для учнів 4-х класів

 

Мета: формування здорового способу життя, виховання свідомого ставлення до занять фізичними вправами, зміцнення здоров’я за допомогою естафет «рухливих ігор».

 

Спортивний зал прикрашений кольоровими прапорцями, гаслами «В здоровому тілі – здоровий дух!», «О спорт! Світ, краса, здоров’я, любов, життя», «Швидше, вище, сильніше!».

 

Присутні: вчителі, члени адміністрації ліцею, уболівальники від класів.

Підготовлене місце для членів журі і підрахунку очок.

 

Починається парад: під звуки маршу виходять команди від кожного класу і шикуються в чотири колони.

 

Учитель фізичної культури здає рапорт директору ліцею про готовність учасників, журі, суддів, уболівальників до проведення фізкультурного свята.

 

Директор дає згоду розпочати свято, бажає учасникам успіхів, здоров’я і нехай переможе найсильніший у чесній справедливій боротьбі.

Ведучий оголошує програму проведення свята.

 

Ведучий:  Дорогі друзі, учасники спортивних змагань. У наших змаганнях беруть участь чотири команди по 10 учасників у кожній ( 5 хлопців, 5 дівчат). За перше місце команда отримує - 3 бали, за друге - 2 бали, за третє – 1бал, за четверте – 0 балів. Переможцем буде та з команд, яка набере найбільшу кількість очок. Після кожного виду журі підводять підсумки.

Отже, команди. Увага старт!

 

Перший вид змагань і підготовка команд – на футболках гравців емблеми із назвою команд та їхній девіз (представлення команд), привітання журі, а також, підтримка уболівальників і спортивний плакат. Визначення переможця.

 

Другий вид змагань: комбінована естафета з баскетбольними, футбольними, волейбольними та тенісними м’ячами.

Команди шикуються в колону по одному, хлопець, дівчина і т.д.  Перед кожною командою розташовано 5 стійок, відстань між якими 2м.  Кожен учасник обводить стійки «Змійкою» в обидва боки.

 

Перший етап: хлопець виконує ведення  баскетбольного м’яча однією рукою, передає його дівчині, вона теж виконує ведення баскетбольного м’яча.

Другий етап: наступні два учасники – виконують стрибки на двох ногах з м’ячем  між колінами (спочатку хлопець,  тоді дівчина).

 

Третій етап: ведення футбольного м’яча, внутрішньою або зовнішньою стороною ступні виконують (хлопець, дівчина).

 

Четвертий етап: хлопець за допомогою гімнастичної палиці котить волейбольний м’яч, потім передає палицю і м’яч дівчині для продовження естафети.

 

П’ятий етап: хлопець тримаючи тенісну ракетку на якій лежить м’ячик, біжить, передає ракетку з м’ячиком дівчині для продовження естафети.

 

Перемагає команда, останній учасник якої першим перетне фінішну лінію.

 

Третій вид змагань: біг по колу 50м. Беруть участь по чотири учасники від кожної команди (4 хлопці, 4дівчини). В чотирьох кутках спортзалу стоять фішки. За сигналом із лінії старту учасники починають бігти по колу. Перемагає учасник, який першим перетне фінішну лінію: 1м – 3 очки; 2м. – 2 очки, 3м – 1 очко, 4м – 0 очків. Командний результат в естафеті сумується.

 

Четвертий вид змагань: гра в «Артбол», за олімпійською системою.

Завершує спортивне свято підведення підсумків, нагородження переможців.

 

 

doc
Пов’язані теми
Фізична культура, Сценарії
Додано
15 лютого
Переглядів
116
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку