Інноваційний урок з фізичної культури для учнів 3 класу "Карта піратів"

Про матеріал
Інноваційний урок з фізичної культури для учнів 3 класу на тему "Карта піратів"
Перегляд файлу

Інноваційний урок з фізичної культури для учнів 3 класу

 

Тема уроку: Карта піратів.

 

Мета:

  1. Розширити знання учнів про режим дня школяра.
  2. Сприяти розвитку  морально-вольових якостей, витримки, вміння долати труднощі, організованості, взаємодопомоги, дисциплінованості засобами спортивних ігор.
  3. Підвищити інтерес учнів до уроків фізичної культури.

 

Завдання:

  1. Вивчити кидки м’яча у баскетбольне кільце.
  2. Закріпити удари по м’ячу  внутрішньою стороною стопи.
  3. Повторити гімнастичні вправи на розвиток гнучкості.
  4. Сприяти розвитку гнучкості, уваги в фізичних вправах, іграх під музику, почуття ритму.
  5. Виховувати почуття колективізму, розуміння необхідності дотримувати режиму дня.

 

Обладнання: кеглі, м’ячик, секундомір, карта, чарівний ключик, магнітофон, проектор, ноутбук.

 

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні

вказівки

                                                                     І. Підготовча частина 7-8хв.

  1. Шикування. Привітання.

Учні-старшокласники:

-Увага! Увага! Тривога!

Зник ваш класний керівник. Щоб його врятувати, ви повинні виконати вимоги піратів. Вам необхідно отримати фрагменти карти. А якої саме, ви дізнаєтеся після розминки.

Учитель:

-Діти, давайте виконаємо розминку.

2. Виконання організуючих вправ.

 

3. Різновиди ходьби:

  • на носках;
  • на п’ятах;
  • перекатами з п’ятки на носок;
  • у напівприсіді;
  • у повному присіді;

4. Біг:

Повільний;

Приставними кроками.

5.Відновлення дихання.

 

  1. Перешикування у дві колони.

 

 

 

 

 

 

  1. Загальнорозвивальні вправи:

 

В. П. – ноги на ширині пліч, руки на поясі. Нахили голови 1-вперед, 2-назад, 3- праворуч, 4-ліворуч.

В. П. - ноги на ширині пліч.

Кругові обертання руками. 1-4 вперед, 1-4 назад.

В. П. ноги на ширині пліч, руки на поясі. Повороти тулуба 1-4 ліворуч, 1-4 праворуч.

В. П. ноги ширше, ніж на ширині пліч, руки на поясі. Нахили тулуба. 1-до правої ноги, 2- посередині, 3 – до лівої, 4 – в. п.

Стрибки на правій, на лівій, на двох ногах.

8. Вимірювання рівня частоти серцевих скорочень (ЧСС) протягом 10 с.

 

 

9. Перешикування в одну шеренгу.

Учні-старшокласники:

-Молодці, діти! Ви  впоралися із завданням і отримуєте карту, до якої треба здобути фрагменти, подорожуючи по станціях і виконуючи умови піратів.

2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

До 30с.

 

1 хв.

15-20с.

15-20с.

15-20с.

15-20с.

15-20с.

 

1-2 хв.

 

До 30с.

 

   30с.

 

 

 

 

 

 

 

2.5-3 хв.

 

4-6 р.

 

 

4-6 р.

 

 

4-6 р.

 

 

4-6 р.

 

 

 

 

 

 

 

До 30 с.

 

C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\Мои рисунки\NVE00001.png

 

Чітке виконання команд, повороти на місці.

 

Руки на поясі

Руки за голову.

Руки в сторони.

Руки перед собою.

Руки на колінах.

Темп середній.

 

 

Руки вгору-вдих, униз-видих. Дихання глибоке.

C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\Мои рисунки\NVE00003.png

Розімкнутись на відстань витягнутих рук.

 

Виконувати ритмічно.

 

Руки на рівні плечей.

 

 

     C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\Мои рисунки\NVE00006.png

 

Ноги в колінах не згинати.

 

 

 

Свідчення готовності учнів до уроку з ЧСС у межах 100-120 ударів за хв.

 

     C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\Мои рисунки\NVE00008.png

ІІ. Основна частина 28-30 хв.

Організований перехід до станції.

  1. Станція  «Футбольна».

Шикування в одну шеренгу.

Пірат:

  •                   Добрий день, діти!

Діти:

  •                   Добрий день!

Пірат:

  •                   Це екіпаж мого корабля викрав вашого класного керівника. Якщо хочете  його врятувати, то ви повинні виконати перше моє завдання.

      Завдання:

Ударити по м’ячу внутрішньою стороною стопи.

Те ж саме, але з попаданням у фішки.

Пірат:

Молодці, діти! Ви впоралися з моїм першим завданням і за це  отримуєте фрагмент карти.

 

 

 

Організований перехід до наступної станції.

  1. Станція «Баскетбольна».

Шикування в одну шеренгу.

Пірат:

  •                   Друзі, з першим моїм завданням ви впоралися, а зараз ви на станції «Баскетбольна». Ваша задача – поцілити  м’ячем у кільце.
  •                   Ви впораєтесь?

Діти:

-Так.

Перешикування в одну колону.

Кидки м’яча від грудей.

Пірат:

-Діти, ви молодці! І тепер  отримуєте  наступний фрагмент карти.

Організований перехід до комп’ютерного класу.

  1. Станція  «Острівець здоров’я».

Пірат:

-  З двома попередніми завданнями ви впоралися.  Але це були тільки  фізичні завдання, а зараз я пропоную подивитися презентацію «Режим дня школяра».  Після цього ви дасте відповіді на мої запитання.

Організований перехід до спортивної зали.

  1. Станція «Танцювальна».

Пірат:

-   Дітки, ви молодці! Впоралися майже з усіма завданнями. А зараз ви прибули на станцію «Танцювальна». Давайте потанцюємо танок маленьких  каченят.

Ви вмієте танцювати?

Діти:

  • Так.

Перешикування у коло.

Танок маленьких каченят.

Пірат:

  • Ой,  щось я стомився. Діти, а ви знаєте якусь гру, щоб я міг відпочити?

Діти:

  • Так.

Гра «Суша - вода».

Пірат:

  • Дякую, діти, я відпочив. А ви відпочили?

Діти:

  • Так.

Вимірювання рівня частоти серцевих скорочень (ЧСС) протягом 10 с.

Пірат:

  • Ви впоралися зі своїм завданням і отримуєте   фрагмент карти.

 

  1. Станція «Гімнастична».

Пірат:

  • Діти,  ви прибули на останню станцію, яка називається  «Гімнастична». Зі своїми попередніми завданнями ви впорались. А чи зумієте ви показати себе на гімнастичній станції?

Діти:

  • Так.

«Міст» з упору лежачи.

Шпагат.

Пірат:

  •  Дітлахи, ви молодці! А щоб отримати ключ від кімнати, де знаходиться ваш класний керівник, ви повинні зробити неперервний ланцюжок з допомогою своєї розтяжки.

Діти дістають ключ і рятують свого класного  керівника.

До 1 хв.

6-7 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

До 1 хв.

 

4-5хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

До 1хв.

 

6-7хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

4-5хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв.

 

 

 

 

До 20 с.

 

 

 

 

 

2-3хв.

 

C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\Мои рисунки\NVE00009.png

 

 

 

 

 

 

Удари по м’ячу внутрішньою  стороною стопи на точність.

 C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\Мои рисунки\NVE00010.png

 

 

 

 

 

   C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\Мои рисунки\NVE00012.png

 

Кидки м’яча в кільце від грудей.

 

 

 

 

 

Обговорення презентації.

C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\Мои рисунки\NVE00016.png

 

 

 

    C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\Мои рисунки\NVE00018.png

 

 

 

Танок маленьких каченят.

 

 

 

 

C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\Мои рисунки\NVE00021.png

Звернути увагу на дітей з підвищеним пульсом.

 

 

 

 

C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\Мои рисунки\NVE00022.png

Дистанція витягнутих рук.

Один учень сідає на шпагат.

 

       C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\Мои рисунки\NVE00023.png

ІІІ. Заключна частина 2-3 хв.

  1. Шикування в одну шеренгу.
  2. Підведення підсумків за урок.

 

 

 

  1. Організований вихід зі спортзалу.

1 хв.

1-1,5хв.

 

 

 

30 с.

Рівняння у шерензі.

Діти розказують своєму класному керівнику, що їм довелось зробити для його визволення.

Діти виходять зі спортивного залу зі своїм класним керівником.

 

 

doc
Додано
13 березня 2019
Переглядів
1018
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку