Інноваційний урок з фізичної культури для учнів 3 класу
Тема уроку: Карта піратів.
Мета:
Завдання:
Обладнання: кеглі, м’ячик, секундомір, карта, чарівний ключик, магнітофон, проектор, ноутбук.
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
І. Підготовча частина 7-8хв. |
||
Учні-старшокласники: -Увага! Увага! Тривога! Зник ваш класний керівник. Щоб його врятувати, ви повинні виконати вимоги піратів. Вам необхідно отримати фрагменти карти. А якої саме, ви дізнаєтеся після розминки. Учитель: -Діти, давайте виконаємо розминку. 2. Виконання організуючих вправ.
3. Різновиди ходьби:
4. Біг: Повільний; Приставними кроками. 5.Відновлення дихання.
В. П. – ноги на ширині пліч, руки на поясі. Нахили голови 1-вперед, 2-назад, 3- праворуч, 4-ліворуч. В. П. - ноги на ширині пліч. Кругові обертання руками. 1-4 вперед, 1-4 назад. В. П. ноги на ширині пліч, руки на поясі. Повороти тулуба 1-4 ліворуч, 1-4 праворуч. В. П. ноги ширше, ніж на ширині пліч, руки на поясі. Нахили тулуба. 1-до правої ноги, 2- посередині, 3 – до лівої, 4 – в. п. Стрибки на правій, на лівій, на двох ногах. 8. Вимірювання рівня частоти серцевих скорочень (ЧСС) протягом 10 с.
9. Перешикування в одну шеренгу. Учні-старшокласники: -Молодці, діти! Ви впоралися із завданням і отримуєте карту, до якої треба здобути фрагменти, подорожуючи по станціях і виконуючи умови піратів. |
2 хв.
До 30с.
1 хв. 15-20с. 15-20с. 15-20с. 15-20с. 15-20с.
1-2 хв.
До 30с.
30с.
2.5-3 хв.
4-6 р.
4-6 р.
4-6 р.
4-6 р.
До 30 с. |
Чітке виконання команд, повороти на місці.
Руки на поясі Руки за голову. Руки в сторони. Руки перед собою. Руки на колінах. Темп середній.
Руки вгору-вдих, униз-видих. Дихання глибоке.
Розімкнутись на відстань витягнутих рук.
Виконувати ритмічно.
Руки на рівні плечей.
Ноги в колінах не згинати.
Свідчення готовності учнів до уроку з ЧСС у межах 100-120 ударів за хв.
|
ІІ. Основна частина 28-30 хв. |
||
Організований перехід до станції.
Шикування в одну шеренгу. Пірат:
Діти:
Пірат:
Завдання: Ударити по м’ячу внутрішньою стороною стопи. Те ж саме, але з попаданням у фішки. Пірат: Молодці, діти! Ви впоралися з моїм першим завданням і за це отримуєте фрагмент карти.
Організований перехід до наступної станції.
Шикування в одну шеренгу. Пірат:
Діти: -Так. Перешикування в одну колону. Кидки м’яча від грудей. Пірат: -Діти, ви молодці! І тепер отримуєте наступний фрагмент карти. Організований перехід до комп’ютерного класу.
Пірат: - З двома попередніми завданнями ви впоралися. Але це були тільки фізичні завдання, а зараз я пропоную подивитися презентацію «Режим дня школяра». Після цього ви дасте відповіді на мої запитання. Організований перехід до спортивної зали.
Пірат: - Дітки, ви молодці! Впоралися майже з усіма завданнями. А зараз ви прибули на станцію «Танцювальна». Давайте потанцюємо танок маленьких каченят. Ви вмієте танцювати? Діти:
Перешикування у коло. Танок маленьких каченят. Пірат:
Діти:
Гра «Суша - вода». Пірат:
Діти:
Вимірювання рівня частоти серцевих скорочень (ЧСС) протягом 10 с. Пірат:
Пірат:
Діти:
«Міст» з упору лежачи. Шпагат. Пірат:
Діти дістають ключ і рятують свого класного керівника. |
До 1 хв. 6-7 хв.
До 1 хв.
4-5хв.
До 1хв.
6-7хв.
4-5хв.
1 хв.
До 20 с.
2-3хв. |
Удари по м’ячу внутрішньою стороною стопи на точність.
Кидки м’яча в кільце від грудей.
Обговорення презентації.
Танок маленьких каченят.
Звернути увагу на дітей з підвищеним пульсом.
Дистанція витягнутих рук. Один учень сідає на шпагат.
|
ІІІ. Заключна частина 2-3 хв. |
||
|
1 хв. 1-1,5хв.
30 с. |
Рівняння у шерензі. Діти розказують своєму класному керівнику, що їм довелось зробити для його визволення. Діти виходять зі спортивного залу зі своїм класним керівником. |