Тема: Вправи для опанування навичками володіння м’ячем.
Мета уроку: Створити умови для набуття учнями досвіду діяльності . Формування ціннісних орієнтацій учнів на здоровий спосіб життя засобами фізичних вправ та ігрової діяльності. Відтворення на уроці триєдиної задачі : навчальної, оздоровчої, виховної.
Мотивація уроку:
«Разом дружньо всі ми граєм та здоров’я обираєм!»
Підготувала та провела Разновська Т.Г. вчитель фізичної культури ЕЗОШ№2
Завдання:
Дата проведення: 14.03.2019
Вчитель: Разновська Т.Г.
Інвентар: м’ячі баскетбольні 15шт., скакалка(6м) 1шт, резинка для для стрибків 1шт, м’яч футбольний 1шт, помпони для черліденгу 10шт, мотузки 50-60см – по одній на кожну дитину.
Технологія:
1.Технологія Сергія Реутського «Фізкультура про інше, зате для всіх і про все»
2.Технологія В.Л.Висоцького «Фізкультура. Педагогіка загального успіху».
3.Інтерактивні технології: «Мозковий штурм», «Навчаючи, вчуся», робота в малих групах, «Мікрофон».
4.Здоров᾽язберігаючи та здоров᾽яформуючи технології: самостійне виконання завдань, використовується 8 видів діяльності (норма 5-8), тривалість діяльності не більше 7 хв., , активні методи (де учні знаходяться в ролі вчителя, навчаються дією, обговорюють в групах), методи спрямовані на самопізнання і розвиток (фізичного і емоційного стану, самооцінки та взаємооцінки).
Компетентності учнів |
час |
Вимоги до сучасного уроку Зміст уроку: фізичні вправи, види діяльності |
Форми орг. навчання. Принципи навчання. Методи навчання , О-М вказівки. ЧСС за 1 хв. |
|||||||||||||||
Підготовча частина 12хв |
||||||||||||||||||
Мотивуємо |
1хв |
1.Привітання. Поцікавитися самопочуттям учнів. Вимір ЧСС за 10 с
2.Мотивація навчальної діяльності учнів. Задачі до уроку: навчальна, оздоровча, виховна. Вимога: Забезпечення оптимізації навчально-виховного процесу із застосуванням елементів інноваційних методів навчання.
|
Учням ставляться питання, вони відповідають та знаходять правильні відповіді для себе. ЧСС 80-100 уд.хв. Принцип проблемності навчання. Метод цілісної конструктивної вправи
|
|||||||||||||||
Обираємо Здатність діяти усвідомлено залежно від обставин |
5хв |
Вправа на увагу ігрового змісту з мотузками «Весела математика» складання на підлозі геометричних фігур, цифр, тощо, наочним методом (вчитель показує картинки).
«Мозковий штурм» розв’язування ребусів.
Вимога: Забезпечення диференційованого підходу до організації навчального процесу з урахуванням творчості та зацікавленості. Принцип творчості: «Як бачу, так і роблю». |
Учні об’єднуються у групи за народженням пори року. Принцип пробудження свідомості учнів. Метод частково-пошуковий |
|||||||||||||||
Розминаємось Уміння спілкуватись один з іншим на мові рухів
Дихаємо Уміння усвідомлювати себе і світ через фізичну культуру
|
6хв |
Вправи «стретчингового» характеру з мотузками. Опис: мотузки в руках до гори, високо триматися на носках, спину держати рівно. Вимога: забезпечення оздоровчої, розвивальної спрямованості навчального процесу.
Вправа «Мотузка помічниця» Опис:
Дихальна гімнастика. Вправа «Галікоптер» Вимога: забезпечення оздоровчої спрямованості навчального процесу
|
Фронтальна форма. Вправи виконуються за вчителем. Принцип активності та самостійності. Метод спрямованого відчуття рухової дії.
Колективна форма роботи . Вправи виконуються за лідерами (вчителем). Принцип коефіцієнта корисної дії.
Колективна форма роботи. Поточний метод виконання. Вправи виконуються за лідером.
ЧСС 140-160 уд.хв.( не перевищує)
Фронтальна форма. Принцип міцності навчання та його циклічності. Метод стандартно безперервної вправи.
|
|||||||||||||||
Основна частина 23хв |
||||||||||||||||||
Розвиваємося Учень може називати та показати рухову дію. |
9хв |
Ігрове завдання: «Разом весело ми граєм та здоров’я обираєм!» Спортивна зала розподілена на чотири ігрові зони, дітям пропонується за вибором зайняти одну з них. В ході ігор діти можуть самостійно міняти ігрові зони.
Двоє дітей тримають ногами резинку, інші поточно згадують або придумують рахувалочку та виконують різні стрибкові вправи .
Той самий метод, як і з резинкою – з рахувалочками, поточно.
Діти встають у коло з широкою поставою ніг, м’яч у колі, діти руками намагаються закотити м’яч товаришу.
Діти в колі з помпонами в руках(по 1), підкидають їх в гору, рухаючись в одному напрямку повинні спіймати помпон сусіда.
|
Групова форма. Принцип коефіцієнта корисної дії. Метод частково-пошуковий. Ініціативно-творчий метод. Метод стандартно безперервної вправи. Принцип зв’язку навчання з життям. Ігровий метод. Вправу учні виконують в парах. Принцип активності та самостійності. Метод спрямованого відчуття рухової дії. |
|||||||||||||||
Рухові завдання складно координованого характеру |
||||||||||||||||||
Розвиваємося та тренуємося
|
8хв |
Завдання: «Обведи та передай» Опис: Діти об’єднуються в пари. На кожну пару по одному баскетбольному м’ячу. Виконують вправу – ведення м’яча, обведення товариша та передача йому. Вимір ЧСС за 10 сек.
|
Індивідуальна форма. Темп вільний, учні орієнтуються в просторі та не зіштовхуються між собою. Принцип врахування індивідуальних особливостей учнів. Метод перемінної вправи. ЧСС 140-160 уд.хв (не перевищує) |
|||||||||||||||
Рухові завдання змагального характеру |
||||||||||||||||||
Удосконалюємося Учні використовують рухові дії, володіють технічними прийомами, дотримуються правил гри |
4хв |
Завдання: гра «Мисливці та качки» З класу обираються чотири – шість «мисливців», які займають місця по периметру в залі. Інші залишаються в колі – «качки». «Мисливці» волейбольним м’ячем намагаються влучити в «качків». Дитина в яку влучив м’яч, займають місце «мисливця». |
Групова робота. Принцип відкритості. Принцип зв'язок навчання з життям. Метод ігровий. Навантаження в залежності від самопочуття.
|
|||||||||||||||
Корекційно - реабілітаційний тренінг |
||||||||||||||||||
Удосконалюємося Здатність бачити положення своє та інших людей у просторі |
2хв |
Завдання: «Яскрава уява» Опис: Учні способом мислення уявляють місця та дії, які пропонує вчиткль.
|
Групова робота. Учні створюють вправи по назві, яку пропонує їм вчитель. Принцип діяльнісного характеру навчання. Метод індуктивний.
|
|||||||||||||||
Заключна частина 5хв |
||||||||||||||||||
Відновлюємося
Підведення підсумків |
3хв
До 2хв |
1.Вправа «Дружне коло». -о.с – сидячи «по-туркецькі» діти обмінюються враженнями про урок. Довільна форма спілкування.
2. Вправа «Сонечко». Лежачі на спині на підлозі утворити «промені» одного дуже яскравого та теплого сонечка 3А. Принцип уяви, де сонечко не таке яскраве без навіть одного промінчика. Вимога: відновлення організму. Вимірювання ЧСС за 10 сек.
Підсумки по групам та індивідуально. «Мікрофон» - що сподобалося? що запамяталося?
|
Фронтальна робота. Принцип активності та самостійності. Метод спрямованого відчуття рухової дії. Колективна робота.
Індивідуальні та загальні вказівки.
|
|||||||||||||||