Інтегрований урок з фізичної культури для учнів 3 класу

Про матеріал
Конспект уроку за освітньою програмою НУШ. Тема: Вправи для опанування навичками володіння м’ячем. Мета уроку: Створити умови для набуття учнями досвіду діяльності . Формування ціннісних орієнтацій учнів на здоровий спосіб життя засобами фізичних вправ та ігрової діяльності. Відтворення на уроці триєдиної задачі : навчальної, оздоровчої, виховної. Урок містить в собі достатньо різноманітних методів та технологій для всестороннього розвитку та вдосконалення фізичних та психологічних якостей дітей.
Перегляд файлу

План конспект уроку з фізичної культури для 3А класу

 

Тема:  Вправи для  опанування навичками  володіння м’ячем.   

Мета уроку:  Створити умови для набуття учнями досвіду діяльності . Формування ціннісних орієнтацій учнів на здоровий спосіб життя засобами фізичних вправ та ігрової діяльності. Відтворення на уроці триєдиної задачі : навчальної, оздоровчої, виховної.

Мотивація уроку:

IMG_20190314_100710

«Разом дружньо всі ми граєм та здоров’я обираєм!»

 

 

 

 

 

Підготувала та провела Разновська Т.Г. вчитель фізичної культури ЕЗОШ№2

     Завдання:

  1. Формувати уміння учнів різностороннє та безпечно виконувати   рухові дії.
  2. Розширювати руховий досвід для формування культури рухів учня.
  3. Сприяти проявам комунікативних функцій та позитивного  ставлення до оточуючої діяльності.
  4. Виховувати потребу в систематичних заняттях, дисциплінованість, доброзичливе ставлення до товаришів.

      Дата проведення: 14.03.2019

      Вчитель: Разновська Т.Г.

      Інвентар: м’ячі баскетбольні 15шт., скакалка(6м) 1шт, резинка для для стрибків 1шт, м’яч футбольний 1шт, помпони для черліденгу 10шт, мотузки 50-60см – по одній на кожну дитину.

Технологія:

1.Технологія Сергія Реутського «Фізкультура про інше, зате для всіх і про все»

  • розтяжка;
  • від простого до складного;
  • творчий пошук;

2.Технологія В.Л.Висоцького «Фізкультура. Педагогіка загального успіху».

  • спілкування мовою рухів;
  • співдружність дій  (діяти усвідомлено залежно від обставин);
  • розвиток та вдосконалення вміння володіти м’ячем;

3.Інтерактивні технології: «Мозковий штурм», «Навчаючи, вчуся», робота в малих групах, «Мікрофон».

4.Здоров᾽язберігаючи та здоров᾽яформуючи технології: самостійне виконання завдань, використовується 8 видів діяльності (норма 5-8), тривалість діяльності не більше 7 хв., , активні методи (де учні знаходяться в ролі вчителя, навчаються дією, обговорюють в групах), методи спрямовані на самопізнання і розвиток (фізичного і емоційного стану, самооцінки та взаємооцінки).

Компетентності учнів

час

Вимоги до сучасного уроку  Зміст уроку: фізичні вправи, види діяльності

Форми орг. навчання. Принципи навчання. Методи навчання , О-М вказівки. ЧСС за 1 хв.

Підготовча частина 12хв

Мотивуємо

1хв

1.Привітання. Поцікавитися самопочуттям учнів. Вимір ЧСС за 10 с

0-02-08-5e6016a6f1396dac17bae536846646986477e437643f7126d5e7ee9c6318875e_9e820928

2.Мотивація навчальної діяльності учнів.

Задачі до уроку: навчальна, оздоровча, виховна.

Вимога: Забезпечення оптимізації навчально-виховного процесу із застосуванням елементів інноваційних методів навчання.

 

Учням ставляться питання, вони відповідають та знаходять правильні відповіді для себе.

ЧСС  80-100 уд.хв.

Принцип проблемності навчання.

Метод цілісної конструктивної вправи

 

Обираємо

Здатність діяти усвідомлено залежно від обставин

5хв

Вправа на увагу ігрового змісту з мотузками

«Весела математика» складання на підлозі геометричних фігур, цифр, тощо, наочним методом (вчитель показує  картинки).

0-02-08-faf7e4174b32538796a6d4dfc80d52ae2a41d42b3440228f5b629cbb04e7ce92_bd46ad95

 

«Мозковий штурм» розв’язування ребусів.

0-02-05-f6c2ee0878494e267cf82bfb3b360487048cf09e8274972a7a1bdfd5ce6b11a2_full

Вимога: Забезпечення диференційованого підходу до організації навчального процесу з урахуванням творчості та зацікавленості. Принцип творчості: «Як бачу, так і роблю».

Учні об’єднуються у групи за народженням пори року. Принцип пробудження свідомості учнів.

 Метод частково-пошуковий

Розминаємось

Уміння спілкуватись один з іншим на мові рухів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дихаємо

Уміння усвідомлювати себе і світ через фізичну культуру

 

6хв

Вправи «стретчингового» характеру з мотузками.

Опис:  мотузки в руках до гори, високо триматися на носках, спину держати  рівно.

Вимога: забезпечення оздоровчої, розвивальної спрямованості навчального процесу.

0-02-08-fb7e7fe125d15d4384bd99ca524fbdfa58e39ec797d33087e911e8852c69061d_1c4cc029

Вправа «Мотузка помічниця»

Опис:

  1. Дітям пропонується обрати «лідера», який придумує або згадує  та показує гімнастичні вправи з мотузкою іншим учасникам групи, які за ним повторюють.
  2. Після повтору впр.3-4 рази, «лідер» змінюється.
  3. Вчитель активно допомагає кожній групі.

0-02-08-49f082ff9e0e1005885fb000dd011eb8da47a1167d6d65c743e8493e2bba2362_4e3b5d8c

Дихальна гімнастика.

Вправа «Галікоптер»

Вимога: забезпечення оздоровчої спрямованості навчального процесу

 

 

 

Фронтальна форма. Вправи виконуються за вчителем. Принцип активності та самостійності. Метод спрямованого відчуття рухової дії.

 

 

 

 

 

 

 

 

Колективна  форма роботи . Вправи виконуються за лідерами (вчителем). Принцип коефіцієнта корисної дії.

 

Колективна форма роботи.

Поточний метод виконання.

 Вправи виконуються за лідером.

 

 

ЧСС  140-160 уд.хв.( не перевищує)

 

 

 

 

Фронтальна форма.

Принцип міцності навчання та його циклічності.

Метод стандартно безперервної вправи.

 

Основна частина 23хв

Розвиваємося

Учень може називати та показати  рухову дію.

9хв

Ігрове завдання:

«Разом весело ми граєм та здоров’я обираєм!»

Спортивна зала розподілена на чотири ігрові зони, дітям пропонується за вибором зайняти одну з них. В ході ігор діти можуть самостійно міняти ігрові зони.

  1. Вправа «На резинці я стрибаю – рахувалочку згадаю».

Двоє дітей тримають ногами резинку, інші поточно згадують або придумують рахувалочку та виконують різні стрибкові вправи .

0-02-05-8e48e7dbd74514170c63e7a562dbf2f95503326fd9d08f2b161df6e26cb448bf_full

 

  1. Вправа «Довга скакалка».

Той самий метод, як і з резинкою – з рахувалочками, поточно.

0-02-08-67247428c4e88763fc6e5a166cbd7106b054e89ce55c2b93e8adfa745ae3490e_e12740bd

  1. Вправа «Коловий футбол».

Діти встають у коло з широкою поставою ніг, м’яч у колі, діти руками намагаються закотити м’яч товаришу.

0-02-08-655e280b18aa8326799eaf8cd09c6004dea1a215048da55aeea24e1a9d9b4e3e_af656e58

 

  1. Вправа «Помпони вгору».

Діти в колі з помпонами в руках(по 1), підкидають їх в гору, рухаючись в одному напрямку повинні спіймати помпон сусіда.

 

 

 

Групова форма. Принцип коефіцієнта корисної дії.

Метод частково-пошуковий.

Ініціативно-творчий  метод.

Метод стандартно безперервної вправи.

Принцип зв’язку навчання з життям. Ігровий метод.  

Вправу учні виконують в парах. Принцип активності та самостійності. Метод спрямованого відчуття рухової дії.

Рухові завдання складно координованого характеру

Розвиваємося та тренуємося

 

8хв

Завдання: «Обведи та передай»

Опис:

Діти об’єднуються в пари. На кожну пару по одному баскетбольному м’ячу. Виконують вправу – ведення м’яча, обведення товариша та передача йому.

Вимір ЧСС за 10 сек.

0-02-05-679f768371fe6f1ae5f5d5fdf90314d7dce3dd708bef661143169625e695ebcd_full

 

Індивідуальна форма.

Темп вільний, учні орієнтуються в просторі та не зіштовхуються між собою. Принцип врахування індивідуальних особливостей учнів. Метод перемінної вправи.

ЧСС   140-160 уд.хв (не перевищує)

Рухові завдання змагального характеру

Удосконалюємося

Учні використовують рухові дії, володіють технічними прийомами, дотримуються правил гри

4хв

Завдання: гра «Мисливці та качки»

З класу обираються чотири – шість «мисливців», які займають місця по периметру в залі. Інші залишаються в колі – «качки». «Мисливці» волейбольним м’ячем намагаються влучити в «качків». Дитина в яку влучив м’яч, займають місце «мисливця».

Групова робота. Принцип відкритості. Принцип зв'язок навчання з життям. Метод ігровий. Навантаження в залежності від самопочуття.

 

Корекційно - реабілітаційний тренінг

Удосконалюємося

Здатність бачити положення своє та інших людей у просторі

2хв

Завдання: «Яскрава уява»

Опис: Учні способом мислення уявляють місця та дії, які пропонує вчиткль.

0-02-08-6a268c9e9cc4c41069ef52ca0e4a34cd06b4c44830f0e82d4fa6df7beb94a33f_7d5356d8

Групова робота.

Учні створюють вправи по назві, яку пропонує їм вчитель.

Принцип діяльнісного характеру навчання. Метод індуктивний.

 

Заключна частина 5хв

Відновлюємося

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підведення підсумків

3хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

До 2хв

 

1.Вправа «Дружне коло».

-о.с – сидячи «по-туркецькі» діти обмінюються враженнями про урок. Довільна форма спілкування.

 

 

2. Вправа «Сонечко».

Лежачі на спині на підлозі утворити «промені» одного дуже яскравого та теплого сонечка 3А. Принцип уяви, де сонечко не таке яскраве без навіть одного промінчика.

Вимога: відновлення організму.

Вимірювання ЧСС  за 10 сек.

 

 

Підсумки по групам та індивідуально.

«Мікрофон» - що сподобалося? що запамяталося?

0-02-08-44af1a71c7d52c4dd994cd481f36331daf2d688643a8a1524cd967ce96effd63_c0001faa

Фронтальна робота.

Принцип активності та самостійності.

Метод спрямованого відчуття рухової дії.

Колективна робота.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Індивідуальні та загальні вказівки.

 

 

docx
Додано
21 березня 2019
Переглядів
2239
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку