Інструкція учням з опрацювання теоретичного матеріалу
та виконання завдань з зарубіжної літератури в 11-А класі за темою:
Райнер Марія Рільке. «Орфей. Еврідіка. Гермес». «Ось дерево звелось…». Життєвий і творчий шлях. Синтетичний вияв новітніх течій і тенденцій в поезіях австрійського поета Р. М. Рільке. Вираження традицій відчуження людини в дегуманізованому світі. Ностальгія за втраченою єдністю людини зі світом. Рільке і Україна. Українські мотиви в його творчості.
Любий друже!
Для засвоєння теми «Райнер Марія Рільке. «Орфей. Еврідіка. Гермес». «Ось дерево звелось…». Життєвий і творчий шлях. Синтетичний вияв новітніх течій і тенденцій в поезіях австрійського поета Р. М. Рільке. Вираження традицій відчуження людини в дегуманізованому світі. Ностальгія за втраченою єдністю людини зі світом. Рільке і Україна. Українські мотиви в його творчості» дотримуйся інструкцій:
1. Перед початком уроку повтори правила роботи в ZOOM, які розміщені в матеріалах уроку на платформі GoogleClassroom.
2. Під час актуалізації опорних знань, якщо в тебе виникнуть питання, повтори ще раз теоретичний матеріал (Зарубіжна література: підручник для 11-го класу загальноосвітніх НЗ (рівень стандарту) Zarubizhna literatura 11 klas Parashhych 2019 Автор: В.В. Паращич, Г.Є. Фефілова, М.В. Коновалова. Видавництво: Харків, Ранок, 2019 ISBN: 978-617-09-5203-5)
https://shkola.in.ua/1111-zarubizhna-literatura-11-klas-parashchych-2019.html
або звернись до вікіпедії за посиланням
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B4%D0%B8%D0%B7%D0%BC
3. Переглянувши відеоматеріал за покликанням, спробуй визначити тему уроку.
4. Створи асоціативний образу Рільке, переглянувши відеоматеріал і опрацювавши біографічний нарис у підручнику на стор. 64-65.
https://shkola.in.ua/1111-zarubizhna-literatura-11-klas-parashchych-2019.html
https://ukrclassic.com.ua/katalog/teoriya-literaturi/2717-asotsiativnist-v-literaturi
5. Прослухай вірш Р. Рільке «Орфей. Еврідіка. Гермес». https://mala.storinka.org/%D0%BE%D1%80%D1%84%D0%B5%D0%B9-%D1%96-%D0%B5%D0%B2%D1%80%D1%96%D0%B4%D1%96%D0%BA%D0%B0-%D0%B4%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D1%8C%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B5%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9-%D0%BC%D1%96%D1%84-%D1%83-%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%B0%D0%B7%D1%96-%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%B8-%D0%B3%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%97.html
Проаналізуй його за допомогою питань і вияви провідні мотиви лірики Рільке, відображені у творі «Орфей. Єврідіка. Гермес».
Запитання за змістом вірша:
1. Яку частину з давнього сюжету про Орфея і Еврідіку вибирає Рільке?
2. Як влаштоване царство смерті, що тимчасово з’єднує розлучених закоханих?
3. На які найголовніші закони робить замах Орфей?
4. Чим це обертається для співця?
5. Як ви розцінюєте бажання Орфея, не питаючи Еврідіку, проти її волі повернути в земний світ?
6. Яку роль відіграє у творі Гермес?
Переглянь картину "Орфей, Еврідіка" за посиланням https://gallerix.ru/storeroom/320650295/N/43692333/ і подумай над питанням:
Що в ній спільного з сюжетом вірша Рільке?
6. Прослухай вірш Р. Рільке «Ось дерево звелось».
Проаналізуй його за допомогою питань, після прослуховування за посиланням.
«Коло думок».
Чому, на вашу думку, саме цим віршем Рільке відкрив цикл «Сонетів до Орфея»?
Які зміни у світі причиняє спів Орфея?
Що має на увазі поет під «прислуханням»? Чому саме так зводить свій храм Орфей?
Що дає змогу створити храм?
Що символізують у своїй взаємодії образи дерева і храма?
Опрацюйте теоретичний матеріал за посиланням
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D1%82
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B0%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%BD
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%B5%D1%80%D1%86%D0%B8%D0%BD%D0%B0
і дайте відповіді на запитання
6. Виконай тестове завдання за посиланням https://naurok.com.ua/test/start/12460
або продовжіть речення
Для мене Райнер Марія Рільке – це…, поділіться міркуваннями в чаті ZOOM
7. . Підведіть підсумки спільної роботи, закінчивши речення:
- Я дізналась…
- Я зрозуміла…
- Мені сподобалось…
- Мені не сподобалось…
- Я навчилась…
- Мене зацікавило…
- Я відчула труднощі…
- Я не вміла, але тепер умію…
- Мене надихнуло на…
11. Домашнє завдання в асинхронному режимі:
- Створити інтелекткарту Райнер Марія Рільке.
Підготувати виразне читання та аналіз його віршів.