Інструкція учням з опрацювання теоретичного матеріалу та виконання завдань з зарубіжної літератури в 11 класі за темою: Райнер Марія Рільке. «Орфей. Еврідіка. Гермес»...

Про матеріал
Інструкція учням з опрацювання теоретичного матеріалу та виконання завдань з зарубіжної літератури в 11 класі. Дистанційний урок на тему: " Райнер Марія Рільке. «Орфей. Еврідіка. Гермес». «Ось дерево звелось…». Життєвий і творчий шлях. Синтетичний вияв новітніх течій і тенденцій в поезіях австрійського поета Р. М. Рільке. Вираження традицій відчуження людини в дегуманізованому світі. Ностальгія за втраченою єдністю людини зі світом. Рільке і Україна. Українські мотиви в його творчості.
Перегляд файлу

Інструкція учням з опрацювання теоретичного матеріалу

та виконання завдань з зарубіжної літератури в 11-А класі за темою:

Райнер Марія Рільке. «Орфей. Еврідіка. Гермес». «Ось дерево звелось…». Життєвий і творчий шлях. Синтетичний вияв новітніх течій і тенденцій в поезіях австрійського поета Р. М. Рільке. Вираження традицій відчуження людини в дегуманізованому світі. Ностальгія за втраченою єдністю людини зі світом. Рільке і Україна. Українські мотиви в його творчості.

 

Любий друже!

Для засвоєння теми «Райнер Марія Рільке. «Орфей. Еврідіка. Гермес». «Ось дерево звелось…». Життєвий і творчий шлях. Синтетичний вияв новітніх течій і тенденцій в поезіях австрійського поета Р. М. Рільке. Вираження традицій відчуження людини в дегуманізованому світі. Ностальгія за втраченою єдністю людини зі світом. Рільке і Україна. Українські мотиви в його творчості» дотримуйся інструкцій:

1. Перед початком уроку повтори правила роботи в ZOOM, які розміщені в матеріалах уроку на платформі GoogleClassroom.

2. Під час актуалізації опорних знань, якщо в тебе виникнуть питання, повтори ще раз теоретичний матеріал (Зарубіжна література: підручник для 11-го класу загальноосвітніх НЗ (рівень стандарту) Zarubizhna literatura 11 klas Parashhych 2019  Автор: В.В. Паращич, Г.Є. Фефілова, М.В. Коновалова. Видавництво: Харків, Ранок, 2019 ISBN: 978-617-09-5203-5)

https://shkola.in.ua/1111-zarubizhna-literatura-11-klas-parashchych-2019.html

або звернись до вікіпедії за посиланням

 

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B4%D0%B8%D0%B7%D0%BC

 

3. Переглянувши відеоматеріал за покликанням, спробуй визначити тему уроку.

4. Створи асоціативний образу Рільке, переглянувши відеоматеріал і опрацювавши біографічний нарис у підручнику на стор. 64-65.

https://www.youtube.com/watch?v=7ppO5gokru8&ab_channel=%D0%97%D0%B0%D1%80%D1%83%D0%B1%D1%96%D0%B6%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%B0%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0

 

https://shkola.in.ua/1111-zarubizhna-literatura-11-klas-parashchych-2019.html

 

https://ukrclassic.com.ua/katalog/teoriya-literaturi/2717-asotsiativnist-v-literaturi

https://www.youtube.com/watch?v=tPPAjnfjvN0&t=26s&ab_channel=%D0%90%D1%83%D0%B4%D1%96%D0%BE%D0%BA%D0%BD%D0%B8%D0%B3%D0%B8.%D0%9E%D0%BA%D1%81%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%9B%D0%B8%D1%82%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE

 

5. Прослухай вірш Р. Рільке «Орфей. Еврідіка. Гермес». https://mala.storinka.org/%D0%BE%D1%80%D1%84%D0%B5%D0%B9-%D1%96-%D0%B5%D0%B2%D1%80%D1%96%D0%B4%D1%96%D0%BA%D0%B0-%D0%B4%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D1%8C%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B5%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9-%D0%BC%D1%96%D1%84-%D1%83-%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%B0%D0%B7%D1%96-%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%B8-%D0%B3%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%97.html

 

Проаналізуй його за допомогою питань і вияви провідні мотиви лірики Рільке, відображені у творі «Орфей. Єврідіка. Гермес».

Запитання за змістом вірша:

 1. Яку частину з давнього сюжету про Орфея і Еврідіку вибирає Рільке?

 2. Як влаштоване царство смерті, що тимчасово з’єднує розлучених закоханих?

 3. На які найголовніші закони робить замах Орфей?

 4. Чим це обертається для співця?

 5. Як ви розцінюєте бажання Орфея, не питаючи Еврідіку, проти її волі повернути в земний світ?

 6. Яку роль відіграє у творі Гермес?

Переглянь картину "Орфей, Еврідіка" за посиланням https://gallerix.ru/storeroom/320650295/N/43692333/ і подумай над питанням:

Що в ній спільного з сюжетом вірша Рільке?

 

6. Прослухай вірш Р. Рільке «Ось дерево звелось».

Проаналізуй його за допомогою питань, після прослуховування за посиланням.

https://www.youtube.com/watch?v=2wJv1HefLmc&ab_channel=%D0%97%D0%B0%D1%80%D1%83%D0%B1%D1%96%D0%B6%D0%BD%D0%B0%D0%9B%D1%96%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0

 

 «Коло думок».

Чому, на вашу думку, саме цим віршем Рільке відкрив цикл «Сонетів до Орфея»?

Які зміни у світі причиняє спів Орфея?

Що має на увазі поет під «прислуханням»? Чому саме так зводить свій храм Орфей?

Що дає змогу створити храм?

Що символізують у своїй взаємодії образи дерева і храма?

Опрацюйте теоретичний матеріал за посиланням

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D1%82

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B0%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%BD

 

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%B5%D1%80%D1%86%D0%B8%D0%BD%D0%B0

і дайте відповіді на запитання

  • Як побудований сонет Рільке?
  • Які основні образи першого катрена можна виділити? Яке вони мають значення?)
  • Який головний образ у другому катрені?
  • Виділіть основні змістові образи в терцинах. Чи змінюється в них настрій поета?

6. Виконай тестове завдання за посиланням https://naurok.com.ua/test/start/12460

або продовжіть речення
Для мене Райнер Марія Рільке – це…, поділіться міркуваннями в чаті ZOOM

7. . Підведіть підсумки спільної роботи, закінчивши речення:

- Я дізналась…

- Я зрозуміла…

- Мені сподобалось…

- Мені не сподобалось…

- Я навчилась…

- Мене зацікавило…

- Я відчула труднощі…

- Я не вміла, але тепер умію…

- Мене надихнуло на…

11. Домашнє завдання в асинхронному режимі:

- Створити інтелекткарту Райнер Марія Рільке.

Підготувати виразне читання та аналіз його віршів.

 

docx
Додано
8 лютого 2021
Переглядів
1056
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку