Тема уроку: Добування кисню з гідроген пероксиду з використанням різних біологічних каталізаторів, доведення його наявності
(практична робота 4)
Очікувані результати |
- знає та розуміє поняття реакція розкладу, каталізатор; - характеризує фізичні та хімічні властивості кисню; - складає рівняння реакцій добування кисню з гідроген пероксиду; - визначає наявність кисню дослідним шляхом; - дотримується інструкції щодо виконання хімічних дослідів та знає правила безпеки під час роботи в хімічному кабінеті; - робить висновки за результатами експерименту |
Інструктивна картка до уроку:
1. |
Виконай практичну роботу в зошиті для практичних робіт з хімії, дотримуючись інструктивної картки наведеної нижче |
Інструктивна картка до практичної роботи № 4 1.У зошиті для практичних робіт знайди зазначену роботу(скористайся шаблоном). Проаналізуй її назву та ознайомся з метою. 2. Уважно прочитай перелік обладнання та реактиви, правила БЖД (за піктограмами). 3. Уважно прочитай «Хід роботи» від початку до кінця, щоб зрозуміти, що ти маєш зробити. 4. Переглянь відеодосліди за посиланням: https://youtu.be/8eED1ftcS9s та виконай завдання, що передбачені в роботі. 5. Зроби загальний висновок про способи добування та збирання кисню в лабораторії, а також можливість перевірки його наявності. Висновок запиши у зошит. 6. Фото або сканований варіант виконаної практичної роботи сфотографуй, прикріпи і надішли у завдання Tims. |
|
2. |
Саморефлексія Прочитай очікувані результати, наведені на початку інструктивної картки до уроку, та з'ясуй, які питаннями ти засвоїв добре, а над якими потрібно додатково попрацювати. Якщо у тебе виникли запитання, надішли запит на консультацію у чат в особисті повідомлення. |