Інструктивно-методичні ркомендації (математична галузь)

Про матеріал
Презентацію можна використовувати для обговорення на засіданнях ШМО, так як в ній зібрані ключові моменти з методичних рекомендацій.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇщодо викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2023/2024 навчальному році МАТЕМАТИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

Номер слайду 2

У 2023/2024 навчальному році пріоритетними є такі напрями освітньої діяльності: продовження реформи загальної середньої освіти відповідно до Концепції «Нова українська школа» – впровадження у 6 класах нового Державного стандарту базової середньої освітиподолання втрат у навчанні, зумовлених спочатку тривалими карантинами, потім – військовою агресією рф на території нашої держави; посилення національно-патріотичного виховання, формування громадянської позиції, розвиток навичок інформаційної гігієни під час війни; просвіта з питань особистої безпеки; психологічна підтримка всіх учасників освітнього процесу.

Номер слайду 3

Продовжується поетапне впровадження Державного стандарту базової середньої освіти, відповідно учні 6 класів закладів загальної середньої освіти переходять на нову модель навчання.

Номер слайду 4

Водночас, для класів, які розпочинають навчання на адаптаційному циклі повної загальної середньої освіти у 2023році (і в подальших роках), можуть бути обрані модельні навчальні програми інших авторів. Педагоги обирають модельні навчальні програми на певний цикл повної загальної середньої освіти і не можуть змінювати їх в середині циклу, зокрема при переході від 5-го до 6-го класу, оскільки кожна з модельних навчальних програм має особливості щодо реалізації вимог стандарту до результатів навчання на адаптаційному циклі інших авторів.

Номер слайду 5

Метою математичної освітньої галузі є розвиток особистості учня через формування математичної компетентності у взаємозв’язку з іншими ключовими компетентностями для успішної освітньої та подальшої професійної діяльності впродовж життя, що передбачає засвоєння системи знань, удосконалення вміння розв’язувати математичні та практичні задачі; розвиток логічного мислення особистості; розуміння можливостей застосування математики в особистому та суспільному житті.

Номер слайду 6

Ключові компетентності учня: досліджує проблемні ситуації та виокремлює проблеми, які можна розв’язувати із застосуванням математичних методів; моделює процеси і ситуації, розробляє стратегії, плани дій для розв’язання проблем; критично оцінює процес і результат розв’язання проблем; розвиває математичне мислення для пізнання і перетворення дійсності, володіє математичною мовою.

Номер слайду 7

Як зазначено в п. 7 Типової освітньої програми для 5-9 класів закладів загальної середньої освіти, основними видами оцінювання результатів навчання учнів є: поточне, підсумкове (тематичне, семестрове, річне) оцінювання. Воно здійснюється за допомого таких форм та засобів

Номер слайду 8

При перевірці зошитів оцінюється лише правильність записів. Почерк, охайність та форма запису не є предметом оцінювання. Зошити з математики, в яких виконуються навчальні класні і домашні роботи, перевіряються: у 5—6-х класах— не рідше ніж один раз на два тижні; у 7—11-х класах— не рідше один раз на місяць Оцінка за ведення зошитів виставляється у класний журнал, але на враховується при виведенні тематичної.

Номер слайду 9

Відповідно до Рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів серед основних видів оцінювання результатів навчання учнів, що проводяться закладом освіти, особлива роль відводиться формувальному оцінюванню

Номер слайду 10

Формувальне (поточне формувальне) оцінювання. Рівневе. Бальне. Самооцінювання. Взаємооцінювання

pptx
Додано
5 листопада 2023
Переглядів
111
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку