Презентація "Інтерактивні методи навчання в початковій школі". Принципи інтерактивного навчання. Методи та прийоми навчання. Класифікація інтерактивних методів навчання. Інтерактивні форми навчання. Форми роботи.
Метод «Мікрофон» дає можливість кожному висловлювати думку, швидко, по черзі, відповідаючи на запитання. Правила проведення «Мікрофону»:говорити має право тільки той учень, у кого «символічний» мікрофон;відповіді не коментують і не оцінюють;коли хтось висловлюється, інші мають дотримуватися тиші.
Номер слайду 10
Цей прийом часто поєднують із «Мікрофоном». Він дає змогу ґрунтовніше працювати над формою висловлювання власних ідей, порівнювати їх з іншими. Робота за такою методикою дає присутнім можливість долати стереотипи, вільніше висловлюватися стосовно запропонованих тем, відпрацьовувати вміння говорити стисло, але по суті й переконливо.
Номер слайду 11
Спонукає учнів проявити творчість та уяву. Мета цієї технології полягає в тому, що за обмежений час вислухати якмога більше ідей учнів. Під час колективного обговорення пошуку розв’язання задач учні виявляють творчість, вільно висловлюють думки, ідеї. Які фіксуються на дошці.
Номер слайду 12
Під час роботи за допомогою методу «Ажурна пилка» учні працюють в різних групах. Спочатку вони працюють в «домашній» групі. Потім в іншій групі учні виступають в ролі «експертів» з питання, над яким працювали в «домашній» групі, та отримують інформацію від представників інших груп. Потім учні повертаються в свою «домашню» групу, для того щоб поділитися тією новою інформацією, яку їм надали учасники інших груп.
Номер слайду 13
Номер слайду 14
На початку роботи вчитель визначає одним словом тему, над якою проводитиметься робота, а учні згадують, що виникає в пам’яті стосовно цього слова. Спочатку висловлюються найстійкіші асоціації, потім другорядні. Учитель фіксує відповіді у вигляді своєрідного «куща», який поступово «розростається.
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Номер слайду 18
Номер слайду 19
Номер слайду 20
Номер слайду 21
Діяльність учнів, у цьому випадку, є подібною до роботи в парах. Цей варіант кооперативного навчання сприяє активному, ґрунтовному аналізу та обговоренню нового матеріалу з метою його осмислення, закріплення та засвоєння. «Змінювальні трійки»