Креативна освіта визначається як:освіта, спрямована на розвиток загальної креативності учасників педагогічного процесуосвіта з гнучкою системою форм організації навчально-виховного процесу, відповідно здібностям, нахилам, потребам учнівосвіта, зорієнтована на використання інноваційних педагогічних технологій, що забезпечують особистісне зростання та розвиток творчого потенціалу учнів.
Поєднання навчальних дисциплін 2 клас. Українська мова з читання, образотворче мистецтво, Я і Україна, музика, народознавство. Математика з Я і Україна, основи здоров’я, трудове навчання, образотворче мистецтво, фізична культура, валеологія. Музика з читання, образотворче мистецтво, Я і Україна, фізична культура
Поєднання навчальних дисциплін3-4 клас. Українське читання з українська мова, образотворче мистецтво, природознавство, музика, народознавство, етика, валеологія Малювання з музика, розвиток мовлення, читання, трудове навчання. Математика з природознавство, народознавство, трудове навчання, валеологія
РозвивальніПроведення інтегрованого уроку на випереджаючому рівні, стимулювання нових якісних змін у розвитку. Вивчення та урахування рівня розвитку і психологічних особливостей учнів, проектування ІІ зони найближчого розвитку. Формування і розвиток в учнів позитивних мотивів навчально-пізнавальної діяльності, інтересів, творчої ініціативи і активності;
Пам’ятка для вчителя«Як спроектувати ефективну інтеграцію?»Підходь творчо до планування уроку. Пам’ятай: це не просто урок, а сценарій, дійство. Залучай усіх дітей до активної пізнавальної діяльності. Підбирай завдання, які б сприяли підвищенню навчальної мотивації учнів. Створюй на уроці ситуацію успіху. Обов’язково враховуй вікові та індивідуально-психологічні особливості особистості учнів.
7. Підбирай завдання, спрямовані на розвиток у школярів цілісного сприйняття світу.8. Зверни увагу на доцільність інтеграції предметів.9. Ретельно відбирай форми і методи роботи залежно від психолого-педагогічної характеристики класу.10. Проводь уроки-свята наприкінці вивчення теми як уроки систематизації та узагальнення знань.11. Перевір чи відповідає твій «сценарій» дидактичним, розвивальним та виховним вимогам інтегрованого уроку.