Інтеграція навчального процесу в системі креативної освіти

Про матеріал
Принцип інтегрування заключається в системі поєднання необхідних знань Державного стандарту з додатковими матеріалами на українознавчій та природничий основі, що забезпечує оптимальний розвиток творчих здібностей школярів на якісно новому рівні.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Інтеграція навчального процесу в системі креативної освіти

Номер слайду 2

Концепція сучасної креативної освіти відповідає основним документам,що забезпечують діяльність освітньої галузі: Загальна декларація прав людини;Декларація прав дитини;Національна доктрина розвитку освіти України;Закони України «Про освіту», «Про загальну середню освіту».

Номер слайду 3

Креативна освіта визначається як:освіта, спрямована на розвиток загальної креативності учасників педагогічного процесуосвіта з гнучкою системою форм організації навчально-виховного процесу, відповідно здібностям, нахилам, потребам учнівосвіта, зорієнтована на використання інноваційних педагогічних технологій, що забезпечують особистісне зростання та розвиток творчого потенціалу учнів.

Номер слайду 4

ІНТЕГРАЦІЯ (від лат. іnteger - повний, цілісний) – об’єднання в ціле будь-яких окремих частин.

Номер слайду 5

Педагогічна технологія інтеграції змісту освіти - це сукупність способів, методів, засобів прийомів, що використовуються для всебічного розвитку особистості через пізнання себе і навколишнього світу.

Номер слайду 6

Принципи інтегрованої технології Принцип інтегрування заключається в системі поєднання необхідних знань Державного стандарту з додатковими матеріалами на українознавчій та природничий основі, що забезпечує оптимальний розвиток творчих здібностей школярів на якісно новому рівні.

Номер слайду 7

Головні принципи інтеграції

Номер слайду 8

Причини та передумови інтегрування

Номер слайду 9

Провідні завдання інтегрованого навчання

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Інтеграційні процеси базуються на трьох підпорах

Номер слайду 12

Методологічна. Методологічний підхід – це використання різних прийомів та методів як системи роботи.

Номер слайду 13

Психологічна Психологічний підхід – це врахування індивідуальних особливостей дитини. Даний підхід характерезує якість засвоєння знань.

Номер слайду 14

Дидактична Дидактичний підхід – це система теоретичних і практичних підходів до процесу

Номер слайду 15

Поєднання навчальних дисциплін1 клас. Навчання грамоти з Я і Україна, музика, образотворче мистецтво Математика з Я і Україна, трудове навчання, образотворче навчання, основи здоров’я

Номер слайду 16

Поєднання навчальних дисциплін 2 клас. Українська мова з читання, образотворче мистецтво, Я і Україна, музика, народознавство. Математика з Я і Україна, основи здоров’я, трудове навчання, образотворче мистецтво, фізична культура, валеологія. Музика з читання, образотворче мистецтво, Я і Україна, фізична культура

Номер слайду 17

Поєднання навчальних дисциплін3-4 клас. Українське читання з українська мова, образотворче мистецтво, природознавство, музика, народознавство, етика, валеологія Малювання з музика, розвиток мовлення, читання, трудове навчання. Математика з природознавство, народознавство, трудове навчання, валеологія

Номер слайду 18

Мета інтегрованих уроків

Номер слайду 19

Вимоги до інтегрованого уроку

Номер слайду 20

РозвивальніПроведення інтегрованого уроку на випереджаючому рівні, стимулювання нових якісних змін у розвитку. Вивчення та урахування рівня розвитку і психологічних особливостей учнів, проектування ІІ зони найближчого розвитку. Формування і розвиток в учнів позитивних мотивів навчально-пізнавальної діяльності, інтересів, творчої ініціативи і активності;

Номер слайду 21

Дидактичні

Номер слайду 22

Виховні

Номер слайду 23

Види інтегрованих уроків

Номер слайду 24

Форми проведення інтегрованих уроків

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Опорна таблиця для інтегрованої теми„ Дерева нашої місцевості. Дуб. “ 1 клас

Номер слайду 28

Опорна таблиця для інтегрованої теми “Зима” 2 клас

Номер слайду 29

Опорна таблиця для інтегрованої теми “Калина - символ України ” 3 клас

Номер слайду 30

Опорна таблиця до інтегрованої теми “Немає іншого Дніпра” 4 клас

Номер слайду 31

Пам’ятка для вчителя«Як спроектувати ефективну інтеграцію?»Підходь творчо до планування уроку. Пам’ятай: це не просто урок, а сценарій, дійство. Залучай усіх дітей до активної пізнавальної діяльності. Підбирай завдання, які б сприяли підвищенню навчальної мотивації учнів. Створюй на уроці ситуацію успіху. Обов’язково враховуй вікові та індивідуально-психологічні особливості особистості учнів.

Номер слайду 32

7. Підбирай завдання, спрямовані на розвиток у школярів цілісного сприйняття світу.8. Зверни увагу на доцільність інтеграції предметів.9. Ретельно відбирай форми і методи роботи залежно від психолого-педагогічної характеристики класу.10. Проводь уроки-свята наприкінці вивчення теми як уроки систематизації та узагальнення знань.11. Перевір чи відповідає твій «сценарій» дидактичним, розвивальним та виховним вимогам інтегрованого уроку.

Номер слайду 33

Підготувала Кузнєцова Олександра Григорівна, вчитель початкових класів Криворізької ЗОШ №19

Номер слайду 34

pptx
Додано
4 січня 2021
Переглядів
680
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку