Мета інтегрованого навчання: формування в учнів цілісного уявлення про навколишній світ, системи знань і вмінь; досягнення якісної, конкурентоздатної освіти; створення оптимальних умов для розвитку мислення учнів у процесі вивчення загальноосвітніх предметів; активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках; ефективна реалізація розвивально-виховних функцій навчання.
На інтегрованих уроках формуються наступні компетенції: ціннісно-смислові (розуміння мети уроку, важливості вивчення теми); загальнокультурні (культура мовлення, почуття патріотизму, історичні дані про рідне місто); інформаційні (робота з комп’ютером, уміння самостійно підбирати необхідний матеріал); комунікативні (вміння працювати в групах, вислуховувати, спілкуватися, лояльно відноситися до людей з іншою точкою зору).
Труднощі організації інтегрованих уроків не завжди теми в програмах навчальних предметів, які варто інтегрувати, сформульовано однаково; часто уроки, які можна інтегрувати відповідно до вимог програми, мають проходити з великим проміжком часу, а це вимагає вносити корективи до навчального плану.
Ефективність навчального процессу багато в чому залежить від уміння вчителя правильно організувати урок і грамотно вибрати ту чи іншу форму проведення заняття. Інтегроване навчання дає можливість не тільки підвищити інтерес учнів до предметів, що вивчаються, але і розвивати їх творчу самостійність, навчати роботі з різними джерелами знань, вивчати традиції українського народу,успішно оволодівати державною мовою.