Інтеграція загальноосвітньої і практичної підготовки кваліфікованих робітників закладів П(ПТ)О (з досвіду роботи).

Про матеріал
В період інтеграції України в європейський освітній простір, суспільству потрібна професійно -компетентна молодь, яка вміє швидко адаптуватися в нестабільних умовах, здатна до ризику, самостійного вибору сфер діяльності, поведінки, орієнтованої на успіх, самореалізацію. Професійна (професійно-технічна) освіта все більше орієнтується на підготовку кваліфікованого робітника відповідного рівня та профілю, конкурентоспроможного на державному та європейському ринках праці, компетентного спеціаліста, який не тільки вільно володіє обраною професією й орієнтується в суміжних галузях діяльності, а й готовий до постійного професійного росту, соціальної та професійної мобільності.
Перегляд файлу

 

Інтеграція загальноосвітньої і практичної  підготовки кваліфікованих робітників закладів П(ПТ)О  (з досвіду роботи).

В період інтеграції України в європейський освітній простір, суспільству потрібна професійно -компетентна молодь, яка вміє швидко адаптуватися в нестабільних умовах, здатна до ризику, самостійного вибору сфер діяльності, поведінки, орієнтованої на успіх, самореалізацію.

Професійна (професійно-технічна) освіта все більше орієнтується на підготовку кваліфікованого робітника відповідного рівня та профілю, конкурентоспроможного на державному та європейському ринках праці, компетентного спеціаліста, який не тільки вільно володіє обраною професією й орієнтується в суміжних галузях діяльності, а й готовий до постійного професійного росту, соціальної та професійної мобільності.

 

Вважаємо, що  реалізація міжпредметних зв’язків дає можливість покращити якість засвоєння та відтворення навчального матеріалу, забезпечити ефективність організації освітнього процесу, сприяє перетворенню набутих знань на кваліфікаційні вміння та навички, а відтак формуванню професійної компетентності майбутніх кухарів.

 

Ось чому, ми педагоги, працюючи у творчому тандемі (майстри виробничого навчання професій харчових технологій, викладач іноземної мови) вже не один рік поспіль спрямовуємо нашу роботу на удосконалення компетенцій учнів з англійської мови за професійним спрямуванням, з метою забезпечення підготовки висококваліфікованих спеціалістів для розбудови європейської України.

Як саме в нашому навчальному закладі відбувається інтеграція загальноосвітньої(англійської мови )  та практичної підготовки кваліфікованих робітників за професією Кухар.

  1. Проведення спільних бінарних уроків з іноземної мови та виробничого навчання ,а також спільних інтегрованих позакласних заходів за професією Кухар.

 

В презентації представлені фото з відкритих заходів минулого року

  • « Я майбутній майстер – шеф»
  •   Ярмарка традиційних українських страв « Весела макітра»

 

Такі інтегровані уроки та заходи відіграють величезну роль при формуванні кваліфікованих робітників, сприяють активізації пізнавальної діяльності учнів, активному, емоційному сприйняттю нових знань, розвитку творчого, самостійного та критичного мислення. При підготовці до таких уроків та заходів можуть виникати певні труднощі, але їх можна подолати, а деякі з них навіть трансформувати в переваги. Учні люблять такі уроки і завжди чекають на них. А це головне мірило того, що такі уроки та заходи  потрібні, і вони – не данина моді, а необхідність сучасного освітнього простору

 

 

Також ,ми  постійно перебуваємо у  пошуку нових методів та засобів навчання, які дозволять підвищити рівень мовної підготовки майбутніх кухарів, що є однією з умов їх вдалого працевлаштування.

Нині, в еру освітніх реформ, наша держава обрала два пріоритетні напрямки: іноземні мови та ІТ-технології. Застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій значно покращує рівень вивчення іноземних мов, підвищує мотивацію до навчання, робить урок більш творчим та інноваційним. Доцільним є використання інтерактивних методів навчання, ІКТ, які дозволяють створити освітнє середовище близьким до реальних умов та сприяють всебічному розвитку учнівської молоді.

А отже ми з нашою командою постійно працюємо над…розробкою словників професійної лексики, створенням різноманітних завдань, підбором професійних текстів ,створенням інтерактивних вправ, тестів, презентацій, відеороликів тощо.

2.Розробка та використання словників професійної лексики, різнорівневих завдань ,підбір професійних текстів для читання та аудіювання, створення різноманітних тестів , інтерактивних вправ, презентацій, відеороликів тощо.

 

Постійно працюємо над перекладом рецептів ,рецептур та технологічних карт на англійську мову.

3.Переклад рецептів, рецептур, технологічних карт на англійську мову.

4. Збірник рецептур хлібів Глухівщини (двома мовами)

Нашим творчим колективом була розроблена, опробована і втілена в життя збірка « Збірник рецептур хлібів Глухівщини».Хочу зазначити ,що ми не зупиняємось на досягнутому ,ми продовжуємо співпрацю в цьому напрямку. Жодна ярмарка в місті Глухові не проходить без презентації нашого хліба, проводяться  майстер – класи ,і якщо б не карантинні корективи, наша майстер Гридякіна Ольга Володимирівна як і планувалась провела б майстер – клас саме по виготовленню хліба з нашої збірки. Слід зазначити ,що учні також активно долучаються  до апробації рецептур та залюбки з долучаються до перекладу рецептів на англійську мову .

 

5. Участь у засіданнях ЦК сфери послуг та загальноосвітніх дисциплін з питань інтеграції загальноосвітньої та практичної підготовки.

Також ,майстри виробничого навчання и та викладачі регулярно приймають  участь  у засіданнях ЦК сфери послуг та загальноосвітніх дисциплін з питань інтеграції загальноосвітньої та практичної підготовки.

6. Підготовка та участь у різноманітних обласних семінарах, заходах, проєктах, конкурсах.

Звісно ми не можемо не згадати ,що вже багато років поспіль ми, майстри та викладачі з задоволенням беремо участь у різноманітних обласних семінарах, заходах, проєктах та конкурсах .По перше ,це нас дуже згуртувало . Тепер ми - справжня професійна команда -  викладач англійської мови навчилась готувати, а майстри виробничого навчання почали вивчати англійську мову)) І ми готові до нових спільних проєктів !!!

7.Допомога, мотивація та підтримка учнів в конкурсах ,проектах та під час проходження виробничої практики.

Те ж саме можу сказати і за наших учнів. Вони дійсно професійно зростають під час участі у проєктах та конкурсах ,а ми завжди  їх підтримуємо і допомагаємо.

8.Вся наша робота свідчить про те, що  реалізація міжпредметних зв’язків дає можливість покращити якість засвоєння та відтворення навчального матеріалу, забезпечити ефективність організації освітнього процесу, сприяє перетворенню набутих знань на кваліфікаційні вміння та навички, а відтак формуванню професійної компетентності майбутніх кухарів.

 

 

docx
Додано
9 січня 2022
Переглядів
280
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку