Інтегрована гра-вікторина для 8 класу «День Соборності України – символ національного єднання українського народу»

Про матеріал
Інтегрована гра-вікторина «День Соборності України – символ національного єднання українського народу» Мета: Навчальна: - Поглиблення знань учнів про Україну як державу зі своєю історією, культурою, народними звичаями та традиціями; Розвивальна: - Формування почуття належності до українського народу; - Розвиток полікультурної, соціальної компетентності учнів; - Розвиток творчих здібностей учнів; Виховна: - Виховання толерантного ставлення до соціокультурних надбань українців; - Виховання відповідальності, товариськості, поваги до думки інших. Відзначити знаменні дати для поглиблення знань, досвіду учнів; активізації громадянської позиції з метою розвитку перспективного бачення себе, історії України, держави.
Перегляд файлу

Інте

Інтегрована гра-вікторина

«День Соборності України – символ національного єднання

 українського народу»

Мета:

Навчальна:

-          Поглиблення знань учнів про Україну як державу зі своєю історією, культурою, народними звичаями та традиціями;

Розвивальна:

-          Формування почуття належності до українського народу;

-          Розвиток полікультурної, соціальної компетентності учнів;

-          Розвиток творчих здібностей учнів;

Виховна:

-          Виховання толерантного  ставлення до соціокультурних надбань українців;

-          Виховання відповідальності, товариськості, поваги до думки інших.

Відзначити знаменні дати для поглиблення знань, досвіду учнів; активізації громадянської позиції з метою розвитку перспективного бачення себе, історії України, держави.

Підготовчо-організаційна робота:

-          Підготовка приміщення для проведення вікторини: проводиться в кабінеті інформатики, на дошці карта України, малюнки з ілюстраціями українських народних свят.

-  Призовий каравай для переможців;

 - Зробити емблеми за кількістю учнів (квіти) та 3 великі для кожної команди по 1 с девізом;

-  Роздрукувати та повирізати  3 набори – фрагменти  карти України з областями, та 3 аркуші    карта з символами;

- Скачати  з ютуба відео пісня Олесі Заяць  « Це моя Україна!»

-  Зробити відео до конкурсу 

- Роздрукувати картинки народних свят(Різдво, Водохреща, Масляна, Великдень,Івана Купала)

 Старі назви вулиць замінені на сучасні

 

-          Змагаються 3 команди;

Визначення складу журі:

-          До складу журі запрошуються адміністрація

Перебіг вікторини:

І. Вступне слово ведучого (вчителя), ознайомлення з правилами гри.

          Балабан А. 

                      Різні в світі є країни,
                               Різні люди є на світі,
                               Різні гори, полонини,
                               Різні трави, різні квіти.


          Братушка М. 

                              Є з усіх одна країна,
                               Найрідніша нам усім.
                               То – прекрасна Україна,
                               Нашого народу дім.

         Учитель.

    Дорогі  учні, гості! Раді вітати Вас на  сьогоднішньому великому святі- доДеня соборності України, свято рідного краю, свято нашої держави. Ми пишаємося, що ми – українці, а наша Вітчизна – Україна, земля, дорога та мила серцю кожного із нас.     

    Якщо поглянути на карту нашої Батьківщини, то ми побачимо, що знаходиться вона в самому центрі Європи. Тому за  своїм географічним розташуванням,  Україна – країна європейська. Та ще вона має, як і кожна країна світу свою самобутню історію, природу, культуру.

Сьогоднішня зустріч це гра –  інтелектуальне змагання для тих, хто насамперед любить Україну, відчуває себе  українцем і хоче перевірити й поповнити свої знання про її історію свого села, географію, народні звичаї, традиції та  літературу.

Тому наше змагання буде складатись з таких конкурсів:

1.«Знайомство з командами»     

2. «Географічний»

3. «Історичний»        

4. «Народознавчий»

5   «Літературний»

 

Історична довідка.

    Але перед початком гри хочеться нагадати  історією цього свята, щоб ви згадали чому цей день такий важливий и знаменний для нас  українців.

 

Галдобіна Д.

           Упродовж століть землі України були розрізнені, належали до різних держав: Російської імперії, Польщі, Австро-Угорщини. Тож споконвічною мрією українців було об'єднання України. У тяжкій і тривалій боротьбі за національне визволення,утвердження власної державності наш народ не раз переживав як гіркі, так і радісні події. Одна з таких сторінок нашого минулого–боротьба українського народу за соборність своїх земель.

 

Учитель.

   А чи знаєте ви, що означає слово соборність?

 

Горбенко А.

Так, це –об’єднання. 22 січня 1919 року злилися століттями відірвані одна від одної частини єдиної України. Саме тоді на площі перед Київською Софією відбулася подія, про яку мріяли покоління українських патріотів: на всенародному зібранні було урочисто проголошено злуку Української Народної Республіки і Західноукраїнської Народної Республіки.

 

Григор М.

Майже100 рокiв тому слово «соборність» було вписане в iсторiю українського народу, але святковим днем українського календаря воно стало тiльки від недавна. Як велике державне свято–День Соборності України–відзначають з 1999 року.

 

Іванова А.

   Ті пам’ятні історичні події сформували підґрунтя для відродження незалежної соборної України та утвердження національної ідеї. У розмаїтті жовто-синіх знамен 22 січня 1990 року наші сучасники поєднали живим ланцюгом злуки Схід і Захід України.

 

Учитель.

   Сьогодні в нас є нагода довести, що ми любимо свою мову, свою країну – чудову Україну, багато знаємо про неї і готові дізнатися ще більше.

Дозвольте представити компетентне журі, яке зможе розрізнити справжні знання й оцінити відповіді учасників._____________________________________________________

А який же конкурс без призів? Сьогодні наші команди змагатимуться за супер-приз: команда-переможець отримає справжній український коровай!

Отже, чи готові команди розпочати гру?

    Але спочатку нам треба сформувати 3 команди (кожен з вас вибирає

 

ейджик на якому зображено квіточку- волошка, мак або соняшник) Тепер швидше займайте  місця відносно  своєї емблеми. ( учасники гри сідають за столи з на яких знаходиться емблема їхньої команди),  зверніть увагу  на цій емблемі є маленький віршик.  Це і буде вашим першим завданням- «Знайомство з командами» воно повинно бути емоційним, артистичним, дружнім. І на підготовку завдання у вас  (30 секунд)

  Прийшов час представитись командам. І так команда «Волошки»

 

 

Описание: C:\Users\Администратор\Desktop\7d07.jpgДевіз:

Ми - волошечки синенькі,

Діточки землі гарненькі.                        

Чемні, дружні, працьовиті

На всі руки майстровиті.

 

Описание: C:\Users\Администратор\Desktop\mak-4.jpg

Девіз команди  «Червоні маки»:

 

«Творити, дружити, учитись  і грати                     

– вміє команда- червоні маки»

 

І на решті девіз 3 команди

Описание: C:\Users\Администратор\Desktop\102707416_09.jpg

 Ми як соняшник до сонця                                        

Тягнемося всі до знань,                            

У навчанні будь успішним,

Та не бійсь складних завдань!

 

 

  Молодці учасники команд, журі  оцінює ваші  привітання а ми рухаємось далі

 А тепер перевіримо, наскільки добре ви знаєте географію України?

 Друге завдання  «Створи карту України» – це пазл, але пазл не звичний. Кожна команда маєте фрагменти карти на яких  вказані області України   і  таку собі підказочку -окремий аркуш з картою України на якій зображені символічні емблеми  чи прапори кожної з областей.

Командам треба взяти фрагменти карти України з областями та прикріпити їх на потрібні місця на карті України з символами. Переможе та команда, яка за відведений час правильно обєднає найбільше областей. Командам дається   2 хвилини. Час пішов.

 

Звучить пісня-відео  Олеся Заяць  « Це моя Україна!»

https://www.youtube.com/watch?v=QQcDtMGBwOw

      Дякую учасникам команд  і ми продовжуємо рухатися далі, наступне завдання

 «Знавці рідного краю»  - «Люби і знай свій рідний край»це «Фотозапитання». Цей конкурс складається з двох етапів.

І етап.

Увага на екран. Зараз  з’являться пам’ятки нашого села. Вам треба написати назву ціх пам’яток та їхнє місце розташування. У якої команди буде більше правильних відповідей та команда й перемогла. Командам дається   2 хвилини. Час пішов.

Команди-учасниці працюють за завданнями конкурсу. Відео «Моє рідне село»

 


Аркуші з правильними відповідям надаються журі.

https://www.youtube.com/watch?v=fxUDAikvoog( зробити відео Моє рідне село)

ІІ етап.

«Назви вулицю».

Всі команди отримали аркуші з назвами вулиць: до зміни та сучасні. Треба сумістити ці назви. Командам дається 1 хвилина.

Наступний конкурс «Народознавчий» і називається «Народні свята»

В Україні багато народних свят. Спробуємо перевірити, чи знаєте ви їх. На дошці картинки українських народних свят. Ваше завдання – розташувати їх у хронологічній послідовності. Перемагає команда, яка зробить це найшвидше і правильно. І етап оцінюється трьома балами.

Варіант написаний на дошці:

 

Великдень

Масляна

Різдво

Івана Купала

Водохреща

 

 

 

Правильний варіант:

Різдво

Водохреща

Масляна

Великдень

Івана Купала

 

Наступний конкур «Літературний»

І етап  «З'єднати прислів'я».

 

Батьківщина-мати,                                      Українська  держава.

Всюди добре,                                                  немає України.

Рідна земля – мати,                                      земний рай.

Рідний край –                                                 умій за неї постояти!

Без верби і калини                                        а вдома найліпше.

Наша слава –                                                  а чужа – мачуха. 

 

ІІ етап 

під  назвою " Шифрувальник"

Командам треба розшифрувати українське прислівя. яка команда перша впорається с цим завданням  та перемогає в цьому конкурсі. 1 хв

 

 

Та земля мила, де мати родила. 

×∆      + : ∩∞ ≠     ∩---∞∆      V:     ∆ ×  ---       ≥ ± V ---  ∞∆ .

 

 

 Т -  ×  ;                             

 З  -  + ;

 М -  ;

 Д -  V ;

 Р -   ;

 А -  ;

 Е  -  : ;                    

 Л -  ;

 И ־ --- ;

 Я -   ;

 О -   ±

 

Команди-учасниці працюють за завданнями конкурсу.
Аркуші з правильними відповідям надаються журі.

 

  1. Назва обласного центру, яка складається зі слова – назви однієї з основних зернових культур в Україні та слова, яке означає стан спокою та гармонії, період між війнами.
    (Жито+мир).
  2. Назва обласного центру України, яка складається з двох слів в перекладі російською мовою: перше слово – назва неотруйних змій, поширених по  вмій території України; друге – тип поселення, в Україні має нараховувати понад 10 000 осіб, більша частина жителів якого зайнята поза сільським господарством.
    (Уж+город).
  3. Назва історико-географічного регіону  України. Слово складається з двох частин: перша – низинна старовинна історична місцевість міста Києва, стародавній район ремісників і річковиків; друга – назва однієї з нот.
    (Поділ+ля)
  4. Назва обласного центру України, яка складається із слова, що означає вид єдиноборства, поширеного в Японії, в якому два борці виявляють сильнішого на круглому полі. Останню літеру цього слова замінюємо на українську літеру «и».
    (Сумо-Суми).

Останній конкурс – «Асоціація».

 Назвіть, чий портрет зображено на купюрі номіналом:

20 грн – (Іван Франко)

50 грн – (Михайло Грушевський)

100 грн – (Тарас Шевченко)

200 грн – (Леся Українка)

500 грн – (Григорій Сковорода)

 

Підбиття підсумків гри. Визначення і нагородження переможців.

Слово надається нашому почесному журі.

 

Заключне слово вчителя. От і завершилась наша конкурсна програма. Хочеться вірити, що вона вам сподобалася. А переможцем гри стане команда, яка багато читає, любить свій край, свою Батьківщину,

сьогодні ви продемонстрували гарні знання про Україну, її географію, історію рідного краю, літературу, народні свята. Наша країна давня, але як незалежна – ще зовсім молода.

 

Руденко М.

Ми молоде покоління незалежної України маємо буди свідомі того, що лише в єдності дій та соборності душ можемо досягти величної мети побудувати економічно й духовно багату,вільну й демократичну Україну, якою пишатимуться наші нащадки.

 

 


Сапожнік О.

Лунає пісня солов’їна

І вітер віє степовий.

Моя соборна Україна

Знов зустрічає день новий.

 

Снитко С.

Послухай, брате-українцю,

Хоч історично склалось так,

Що територія різниться,

Одна земля у нас,однак.

 

Торсукова М.

Ми з вами – це одне єдине,

Ми – це родина: ти і я.

Дві сторони у України,

Та Україна в нас одна.

 

Федчишен Є.

А ми усі сини і дочки,

Неначе в морі кораблі,

Розкидані по всіх куточках

 Всеукраїнської землі.

 

Хомченко Ю.

А наша єдність нездоланна,

Бо в нас тече козацька кров.

За скільки літ нас не здолали,

А отже вистоїмо знов.

 

Шемякова Є.

Яка ж вдалась сьогодні днина!

Що хочеться співать пісень

Моя соборна Україна

Знов зустрічає новий день.

Учитель

Любі мої діти давайте підтримаємо традицію  соборності живого ланцюга об’єднання, кожен з вас має блакитні або жовті стрічки зараз  всі   візьмемося за руки і нагадаємо всім ,що наша країна Єдина і Соборна!!!

 

https://www.youtube.com/watch?v=gop7EfpIvuY       Нехай квітує Україна 

 

 

Великоновосілківський район Донецької області

Великоновосілківська ЗОШ І-ІІІ ступенів №2

 

 

 

 

 

 

 

 

 Інтегрована гра-вікторина

«День Соборності України – символ національного єднання українського народу»

 

Для учнів 8 класу

21.01.2019р

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Підготувала та провела

 класний керівник  Коваленко В.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 2019 рік

doc
Додано
7 лютого 2019
Переглядів
3802
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку