29 квітня о 18:00Вебінар: Використання технології «перевернутий клас» на уроках хімії

Інтегрована контрольна робота з української мови та літературного читання у 4 класі

Про матеріал

Шановні колеги! До Вашої уваги підсумкова контрольна робота, складена відповідно до Орієнтовних вимог до змісту атестаційних завдань для проведення ДПА у 2017/2018 навчальному році за І варіантом. Однак, беручи до уваги те, що дуже складно знайти текст у художньому стилі з віповідним відсотком пропущених орфограм, текст для списування обрала інший. Бажаю всім вдалого проведення ДПА !

Перегляд файлу

 

Контрольна робота

Варіант 1

  1. Прочитай уважно текст.

 

ПРОГАЯНИЙ ДЕНЬ

         Мама  йшла на роботу рано, до сходу сонця. Вона розбудила Петрика й сказала:

         -  Сьогодні в тебе почалися канікули. Але гаяти часу не можна. Ось тобі робота на сьогодні: посади біля хати дерево й  прочитай цю книгу.

Мама показала, де викопати дерево, поклала книжку й пішла на роботу.

Петрик подумав: «Посплю ще трохи». Ліг, задрімав, потім заснув міцно-міцно. Йому снилося дерево, яке він посадив та книжка, яку він прочитав.

Прокинувся Петрик – ой, лишенько! Сонце вже серед неба.

Хотів зараз же до роботи взятися, та й подумав: «Ще встигну…»

Сів під грушею. Думає: «Ось посиджу ще трохи та й почну».

Потім їв ягоди, ганявся за метеликом у садку, потім сидів під грушею.

Прийшла мати ввечері й каже:

         -  Показуй, що зробив ти, сину, за день.

А Петрикові нічого показати. Соромно йому й матері у вічі дивитись.

         -  Ходімо, сину, покажу тобі, що люди зробили за день, що ти прогаяв.

Взяла мама сина за руку й повела. Підводить до одного поля й показує:

-  Вчора тут була стерня, а сьогодні рілля. Тут працював тракторист. А ти байдики бив.

Підвела до колгоспного двору, показує багато  ящиків з помідорами й каже:

-  Ці помідори вранці були на полі, а тепер у ящиках. Завтра їх повезуть у місто. Це робила я з жінками. А ти у цей час байдики бив.

Підвела до великої-великої купи зерна.

-  Це зерно вранці було в колосках. Хліб скосили й змолотили, зерно привезли на тік. А ти байдики бив.

Підвела до стінки, вимуруваної з цегли.

-  Тут вранці був тільки гранітний фундамент, а тепер мур стоїть. Це муляри працювали. А ти байдики бив.

Підвела до великого кам’яного будинку, зайшла із сином. На полицях – паляниці, калачі. Усе пахло хлібом.

-  Це пекарня, - сказала мама. – Ці хлібини вранці були ще борошном, а тепер сам бачиш. Цілий день трудилися пекарі. А ти байдики бив.

От що таке прогаяний день. ( сл.

Василь Сухомлинський

 

 

 

  1. Визнач жанр твору

 

А     легенда

Б     оповідання

В     казка

 

3.  Встанови послідовність подій у творі Василя Сухомлинського «Прогаяний день». Простав цифри в порожніх клітинках.

 

 Петрик задрімав.

 

          Сонце вже серед неба.

 

Результати плідної праці.

 

Петрикові нічого показати.

 

Мама дала доручення Петрикові.

Прогулянка по саду.

 

  1. Поясни значення фразеологізму

 

Байдики бити -  ____________________________________________________

 

5.  Спиши текст, вставляючи пропущені букви й розкриваючи дужки.

Чи зна(ї,є)ш ти, що школа наша, виявлять(ц,с)я, дуже стара. Їй уже шіс (т, д)над цять століть. З..явилася вона в Стародавній (Г,г)реції.

Починалося навча..я з початкової, де вчили вірші (на) пам’ять, ч..тали, п..сали й рахували. Потім діти переходили до іншої школи, де навчали співів, муз..ки, поезії. Завершувалося навча..я в спеціальній школі, де готували майбутніх воїнів.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

 

 

 

 

6.   Встанови зв’язки між членами речення за допомогою питань

Взяла мама сина за руку й повела.

(Хто?)________________ (що зробила?)____________________________________,

(кого?)_______________,  ( за що?)_________________________________________.

 

 

7.   З’єднай стрілочками іменник з відмінком, у якому він стоїть.

 

      сином                           кличний

      на полицях                  орудний

      сину                             місцевий

 

8.   Розбери слово за будовою  

 

прогаяний

 

9.   Поміркуй і запиши, чому Петрик не виконав завдання мами одразу? (3-4 речення).

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота

Варіант 2

 

  1. Прочитай уважно текст.

 

НЕГАРНА ЗВИЧКА

Легенько скрипнула дерев’яна  хвіртка, і на подвір’я зайшов сусідський дідусь Микола.

  • Дай, Боже, здоров’я! – привітався він і лагідно посміхнувся.
  • Дай, Боже, всім! – відповів привітно Мишків дідусь Іван і ступив сусідові назустріч.

Мишко, що сидів під крислатим горіхом, полишив їсти вишні. Потім відсунувся на край лави, звільняючи для дідусів місце. Він дуже  полюбляв слухати розмову дорослих, але мав негарну звичку безцеремонно в неї встрявати.

Тим часом дідусі посідали на лаві й завели мову про те, яким спекотним видалось цьогорічне літо. Потім розмова зайшла про пасіку. А далі дідусь Іван почав розповідати про поливальну систему. Він змайстрував її поливати город.

  • А я вчора в тітки Ганни був. Вона мене ситром напувала, - втрутився Мишко.

Але дідусь продовжував свою розповідь, навіть не глянувши на онука. Мишко перечекав якусь мить і знов сказав:

  • Наш Мурчик десь носа подряпав, і мама каже, що він горе-мисливець.

Проте Мурчиків ніс теж не зацікавив дідусів: вони розмовляли про своє.

Мишко образився. «Чого це вони не звертають на мене уваги?» - сердито подумав він. Він смикав то одного дідуся за рукав, то другого. Однак вони його наче не чують.

«Але  ж вони один одного чують! – подумки з обуренням відзначив хлопчик. – Про город чують, про бджіл чують. А про Мурчиків ніс – ні!» І Мишко, набравши повні груди повітря, вигукнув:

  • Учора Максимко ліз через паркан і штани подер!

Однак і ця новина не справила на дідусів ніякісінького враження.

  • Ви чуєте?! – несамовито заволав Мишко. – Максимко штани-и-и подер!

І тут дідусь Микола, роззирнувшись довкруги, питає в дідуся Івана:

  •    А де це твій Михайло? Щось я давненько не чув його й не бачив. Він у вас не з тих, що строчить, як з автомата. Либонь, зараз десь при цікавому ділі?

Од цих слів очі в Мишка округлились, як блюдця. Рот став круглим, наче бублик. Він мовчки зсунувся з лави і, присоромлений, потюпав до хати. ( 300 сл.)

Оксана Кротюк

 

2.  В оповіданні Оксани Кротюк «Негарна звичка» розповідь ведеться від імені:

 

А     автора

Б     дідуся

В     Мишка

 

3.  Встанови послідовність подій у творі Оксани Кротюк «Негарна звичка». Простав цифри в порожніх клітинках.

 

            Мишко сидів під крислатим горіхом.

  На подвір`я зайшов дідусь Микола.

  Присоромлений Мишко потюпав до хати.

  Дідусі завели мову про різні справи.

  Мишко образився.

4.  Поясни значення фразеологізму

 

строчить, як з автомата -  _______________________________________________

 

5.  Спиши текст, вставляючи пропущені букви й розкриваючи дужки.

М..тро – дуже зручний підземний транспорт. Деякі люди користуються ним щоде( н, нн)о. (В)ранці метро особливо переповнене. Але, щоб почуватися в н..ому бе(з,с)печно, треба знати й виконувати правила користува..я.

М..тро розраховане на вихованих пасажирів. Кинута на платформу бананова шкірка може стати загрозою для багат..ох. А непритриманими дв..рима вестибюля можна набити комусь (г,r)улю.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

 

6.   Встанови зв’язки між членами речення за допомогою питань

А я вчора в тітки Ганни був.

(Хто?)________________ (що робив?)____________________________________,

(коли?)_______________,  ( в кого?)________________________________________.

 

 

7.   З’єднай стрілочками іменник з відмінком, у якому він стоїть.

      дідуся                          орудний

      горіхом                        знахідний

      розмову                       родовий

 

8.  Розбери слово за будовою  

 

сусідський

 

9.   Поміркуй і запиши, яку пораду ти можеш дати Мишкові?  (3-4 речення).

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Зуйко Анжела
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Демчук Аліна Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Демчук Аліна Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Rome Alya
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Додано
13 квітня 2018
Переглядів
9196
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку