Інтегрована вправа до теми "Перша та друга відміни іменників"

Про матеріал
Інтегрована вправа "Моя квітка" дає можливість учням не тільки закріпити вивчений матеріал з теми "Перша та друга відміни іменників", а й поглибити знання з ботаніки. Дана вправа розвиває зв'язне мовлення учнів, виховує любов до природи.
Перегляд файлу

                     Інтегрована вправа «Моя квітка»

1. Клас 6

3. Тема уроку: « Перша та друга відміни іменників»

4. Етап уроку: закріплення вивченого матеріалу

5. Інтегровані навчальні дисципліни: ботаніка, етика

6. Обладнання: картки з малюнками квітів ,  ручки,  папір.

7. Матеріали для інтеграції інших дисциплін: покритонасінні (ботаніка),

моральні правила відносин між людиною і природою(етика).

8. На етапі закріплення вивченого матеріалу про іменники першої та

другої відмін учитель звертається до учнів зі словами:

      -У житті людей завжди відігравали  й відіграють важливу роль квіти.

Про них  складено багато пісень, віршів , намальовано  багато картин. Їх існує  понад  200  тисяч видів. І всі вони унікальні, по-своєму прекрасні, здатні  зачарувати  своєю  красою    дорослих  і  дітей,  надихнути їх на творчість та

 гарні вчинки, викликати позитивні емоції.

   Сьогодні я пропоную вам виконати тренінгові вправу « Моя квітка».

9. Інструктаж щодо виконання вправи:

1). Учнів треба поділити на дві команди. Перша команда повинна вибрати

із запропонованих учителем карток ті, на яких зображені квіти, назви яких відносяться до іменників першої відміни, друга – другої.

2). Учитель показує картку, на якій  намальована квітка.

3). Будь – який учасник команди, вигукнувши слово «моя», може підійти

і взяти картку. Але це повинна бути картка з малюнком квітки їхньої команди (для першої команди назва квітки має бути виражена іменником, який відноситься до І відміни, а для другої – іменником, який відноситься до ІІ відміни)

4.)Якщо учень припустився помилки, знімається один бал.

5). Максимальна кількість балів за правильно вибрані картки – 12

(за кожну картку – один бал).

6). Після того, як будуть розібрані всі картки, учасники гри сідають на місця й отримують ще завдання: записати назви квітів, скласти з цими іменниками твір – мініатюру «Улюблені квіти моєї матусі», «Як квіти впливають на настрій людини?», визначити, в якому відмінку вони стоять; провідміняти іменники за відмінками, скласти сенкани…  ( це вже на розсуд учителя).

7). Презентація робіт.

8).Максимальна оцінка за шосте завдання теж 12 балів.

8). Журі підраховує загальну кількість балів кожної команди, ділить на два -

це й буде оцінка учасників гри.

                                                   Зразки карток

   Азбука квітів     Азбука квітівАзбука квітів                                                                             

 

                                   Картинки по запросу "фото квітів"

                                                       Картинки по запросу "фото квітів"                                  

                                                                                                                                                                                                                                                                                                    

                                       

                          

             

 

 

 

                               

      

docx
Додано
28 лютого 2020
Переглядів
560
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку