Конспект заняття
з англійської мови
Тема: «Go to the farm» (Подорож до ферми)
Старша група
Song “hello! How are you?” (діти вітаються з присутніми)
Teacher: Hello! Nice to meet you!
Children: Hello! Nice to meet you too!
Teacher: Is it cold, sunny, rainy, hot, today? What’s season today?
Let’s play game “Listen and do” / “I am …”
(Cпочатку називаються дії, які діти повинні виконувати. Після цього повинні продовжити фразу I am … за допомогою рухів)
Дії: let’s run, jump, dance, fly, stomp your feet, wash your nose, wash your face, clap you hands, shake, sit down, stand up, hands up, hands down….
I am … happy, angry, sad, hungry, big, small, good, bad, cold, funny, tide, wonderful…
Song ”Old McDonald”
Teacher: What’s that? This is a phone. Who calls? This is a Old McDonald. Listen.
Голос Старого Макдональда
Old McDonald: Help, help. My name is Old McDonald. My animals are lost. Help me, please.
Teacher: Ой, трапилася біда з Old McDonald. Усі його тварини зникли із його ферми. Давайте ж допоможемо йому. Let’s go! Hurry up! Go by bus.
Але щоб ми змогли сісти в автобус нам потрібно мати квитки. Щоб їх отримати ми повинні «Introduction».
Teacher : These are tickets. Let’s go by bus
Song “The wheel of the bus round and round….”
(діти їдуть ніби в автобусі. На шляху їхньому зустрічається річка із місточком)
Teacher: What’s that? That is a river. Look! Через річку є місточок – bridge. Щоб його перейти ми повинні пригадати кольори.
Play game “Monster” (повторення колярів)
Teacher: Look! That is a farm. Але де ж усі тварини? Вони зникли. Щоб повернути всіх тварин ми потрібно виконати певне завдання.
Тварини, на фермі Макдональда, love to talk and love to play. Зараз ми уважно повинні прослухати різні звуки тварин і відгадати хто це says (говорить). Якщо ж тварину буде вгадано правильно. Вона зможе повернутися на ферму.
(Вчитель відкриває тварини, які діти вгадують із відео)
Song “Animals sounds”
4.Фізична розминка «Shake the body”
(виконують рухи різноманітних тварин: frog, hippo, horse)
5. Продовження практичної роботи з теми
Game “I’m forgot” (Дошкільнята бачать на фермі 8 тварин. Але чують, що називають лише 7. Діти повинні відгадати, яку тварину забулися назвати. Пробують кілька дітей самостійно)
Game “I see a …”
Teacher: Where are our binoculars? Let’s take binoculars.
(уявляють, що тримають уявний бінокль. І називають кого вони бачать на фермі)
I see a …… (cat, dog, duck, cow, horse, sheep, pig, hen)
Game “Riddle»
(Відгадують тварину за описом кольору та розміром)
It is big/ small.
It is red (brown, green, black ….)
Let’s count animals. Усі тварини Макдональда уже на місці. Тепер він може бути happy. Ми зуміли йому допомогти. Давайте поглянемо Який настрій у нього? Чи повернули ми всіх animals?
Song “Good-bye”