Конспект заняття з англійської мови «Go to the farm»

Про матеріал

Тема: Go to the farm

Мета:

повторити та закріпити ЛО з теми “Domestic animals”, “Colors” та граматичні структури з теми «Let's get acquainted», практикувати вживання ЛО у граматичних структурах: I see a … It is a …, розширити знання вихованців з англійської мови та інтерес до вивчення англійської мови;

розвивати навички говоріння та навички правильної вимови звуків, розвивати пам'ять, мислення, увагу, розвивати вміння працювати в групі;

  • виховувати дбайливе ставлення до тварин, виховувати активність дітей на занятті з англійської мови, виховувати дружні відносини, вміння працювати разом.
Перегляд файлу

Конспект заняття

з англійської мови

Тема: «Go to the farm» (Подорож до ферми)

Старша група

 

IMG-df5c103ae0b2b24dcc75ef02a67687d4-V

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Go to the farm

Мета:

      повторити та закріпити ЛО з теми “Domestic animals”, “Colors” та граматичні структури з теми «Let’s get acquainted», практикувати вживання ЛО у граматичних структурах: I see a … It is a …, розширити знання вихованців  з англійської мови та інтерес до вивчення англійської мови;

      розвивати навички говоріння та навички правильної вимови звуків, розвивати пам'ять, мислення, увагу, розвивати вміння працювати в групі;

  •   виховувати дбайливе ставлення до тварин, виховувати активність дітей на занятті з  англійської мови, виховувати дружні відносини у дітей один між одним, вміння працювати разом.

 Обладнання: phone, плакат «I am … », флеш картинки для ігри «Monsters»,  оформлення декорацій для подорожі на ферму, аудіозаписи, ноутбук.

Тип заняття: закріплення та практика вивченого матеріалу

Хід заняття

  1. Організаційний момент
  1.          Привітання

Song “hello! How are you?” (діти вітаються з присутніми)

Teacher: Hello! Nice to meet you!

Children: Hello! Nice to meet you too!

  1. Введення в іншомовну атмосферу

Teacher: Is it cold, sunny, rainy, hot, today? What’s season today?

Let’s play game “Listen and do” / “I am …”

(Cпочатку називаються дії, які діти повинні виконувати. Після цього повинні продовжити фразу I amза допомогою рухів)

Дії: let’s run, jump, dance, fly, stomp your feet, wash your nose, wash your face, clap you hands, shake, sit down, stand up, hands up, hands down….

I am … happy, angry, sad, hungry, big, small, good, bad, cold, funny, tide, wonderful…

 

  1. Основна частина заняття
  1. Повідомлення теми заняття

Song ”Old McDonald”

Teacher: What’s that? This is a phone. Who calls? This is a Old McDonald. Listen.

Голос Старого Макдональда

Old McDonald: Help, help. My name is Old McDonald. My animals are lost. Help me, please.

Teacher: Ой, трапилася біда з Old McDonald. Усі його тварини зникли із його ферми. Давайте ж допоможемо йому. Lets go! Hurry up! Go by bus.

Але щоб ми змогли сісти в автобус нам потрібно мати квитки. Щоб їх отримати ми повинні «Introduction».

  • Розповідають про себе за схемою

Teacher : These are tickets. Lets go by bus

 

SongThe wheel of the bus round and round….”

(діти їдуть ніби в автобусі. На шляху їхньому зустрічається річка із місточком)

  1. Повторення кольорів

Teacher: What’s that? That is a river. Look! Через річку є місточок – bridge. Щоб його перейти ми повинні пригадати кольори.

       Play game “Monster(повторення колярів)

  1. Активізація ЛО Animals

Teacher: Look! That is a farm.  Але де ж усі тварини? Вони зникли. Щоб повернути всіх тварин ми потрібно виконати певне завдання.  

Тварини, на фермі Макдональда, love to  talk and  love to play.  Зараз ми уважно повинні прослухати різні звуки тварин і відгадати хто це says (говорить). Якщо ж тварину буде вгадано правильно. Вона зможе повернутися на ферму.

(Вчитель відкриває тварини, які діти вгадують із відео)

Song “Animals sounds”


  1.     It’s a dog.
  2.     It’s a cat.
  3.     It’s a cow.
  4.     It’s a duck.
  5.     It’s a sheep.
  6.     It’s a pig.
  7.     It’s a horse.
  8.     It’s a hen.

 

4.Фізична розминка «Shake the body”

(виконують рухи різноманітних тварин: frog, hippo, horse)

 

5. Продовження практичної роботи з теми

GameIm forgot” (Дошкільнята бачать на фермі 8 тварин. Але чують, що називають лише 7. Діти повинні відгадати, яку тварину забулися назвати. Пробують кілька дітей самостійно)

Game “I see a …”

Teacher: Where are our binoculars? Lets take binoculars.

 (уявляють, що тримають уявний бінокль. І називають кого вони бачать на фермі)

I see a …… (cat, dog, duck, cow, horse, sheep,  pig, hen)

Game Riddle»

(Відгадують тварину за описом кольору та розміром)

It is big/ small.

It is red (brown, green, black ….)

  1. Заключна частина
  1. Підсумок

Lets count animals. Усі тварини Макдональда уже на місці. Тепер він може бути happy. Ми зуміли йому допомогти. Давайте поглянемо Який настрій у нього? Чи повернули ми всіх animals?

 

  1. Прощання

Song “Good-bye”

 

 

docx
Додано
16 липня 2018
Переглядів
3194
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку