Інтегроване заняття "Місто, вулиця, будинок"

Про матеріал
Інтегроване заняття (розвиток мовлення/ ФЕМУ/ ознайомлення з навколишнім середовищем/ малювання) у дистанційному форматі
Перегляд файлу

                   Інтегроване заняття. Тема: «Місто. Вулиця. Будинок»

     (Розвиток мовлення/ Ознайомлення з навколишнім середовищем/

                                  ФЕМУ/ Образотворче мистецтво)

Мета: продовжувати знайомити дітей з довкіллям, поповнювати знання про країну, місцевість проживання, уточнити знання про рідне місто, ознайомити дітей з облаштуванням міста; вчити порівнювати об’єкти між собою за висотою, орієнтуватися у поняттях «більше-менше», рахувати у межах 5; закріпити вміння малювати кольоровими фарбами; розвивати спостережливість, зв’язне мовлення, пам'ять, уяву, дрібну моторику; виховувати почуття гордості за своє місто.

Матеріали: ілюстрація «Місто», д/ігри «Вулицями рідного міста», «Який будинок?», кольорові фарби, губка.

  1. Розгляньте малюнок.
  •          Як називається країна в якій ми живемо? (Україна)
  •          Україна - це наша велика Батьківщина. Але у кожного з нас є мала Батьківщина. Це місто в якому ти народився. В Україні є багато міст, містечок та сіл.
  •          Де ми з тобою живемо - у місті, чи у селі? (У місті)
  •          Як називається наше місто? (Дніпро)
  •          А як називається столиця нашої України – місто Київ.
  •          А що є у нашому місті (визначити за малюнком) – вулиці, транспорт, великі будинки, магазини, театри, парки, садочки тощо.

2. Мовленнєва вправа «Місто яке?»

-  Скажемо гарні слова-компліменти про наше місто Дніпро, яке воно? (Гарне, красиве, зелене, рідне, мальовниче)

-  А звідки можна дізнатися про наше місто? (З книжок, газет, інтернету, почути по радіо)

- А ще можна здійснити екскурсію. А зараз давайте уявимо, що ми здійснюємо подорож над нашим містом літаком.

 3. Вправа для розвитку мовленнєвого дихання «Ми сідаєм на літак»

Дивитись Малюнок літака для дітей

Ми сідаєм на літак, летимо угору так (Показати рух літака голосом та рукою вгору)

 Випускаємо шасі - приземляємось усі. (Показати рух літака голосом та рукою вниз)

 

4. Дидактична гра «Вулицями рідного міста»

Як грати:

Розглянути з дітьми малюнки, визначити, які місця є у нашому місті. Вчити дітей будувати речення; назвати споруди та їх призначення (Наприклад: «В моєму місті є аптека. Там продають ліки»)

C:\Users\Дом\Desktop\2.jpg

 

C:\Users\Дом\Desktop\3.jpg

 

 

C:\Users\Дом\Desktop\5.jpg

 

C:\Users\Дом\Desktop\6.jpg

 

C:\Users\Дом\Desktop\8.jpg

 

C:\Users\Дом\Desktop\9.jpg

 

C:\Users\Дом\Desktop\11.jpg

 

C:\Users\Дом\Desktop\14.jpg

 

C:\Users\Дом\Desktop\15.jpg

             

5. Руханка з песиком Патроном https://www.youtube.com/watch?v=foFUavVgKg4

6. Дидактична гра «Який будинок?»

     

- Порівняйте будиночки. Вони однакові за висотою, чи різні?

- Покажіть високий будинок (низький, середній)

  •          У кого будиночок вищий, а у кого – нижчий?
  •          Порахуйте поверхи у високому будинку (їх 5); порахуйте поверхи у низькому будинку (один поверх)
  •          Порівняйте, у якому будинку поверхів більше (менше)

 

7. Пальчикова вправа «Хочу збудувати дім»

https://www.youtube.com/watch?v=xxiCLfvVi9c

 

8. Малювання «Вулиця, на якій я живу»

https://clipchamp.com/watch/6NClRPnam2I

 9. Психогімнастика «Я дощик»

Дорослий разом з дітьми промовляє слова, та зображують сумний чи радісний настрій.

«Я – дощик! Я – веселий! Я сміюся і стрибаю по травичці!

А я сумний дощик. Я плачу. Я вмиваю сльозами листочки…»

10. Спостереження на прогулянці за містом (Відмітити різноманітність споруд та їхнє призначення. Наприклад: «Це багатоповерховий будинок, в ньому живуть люди. Це кінотеатр. В ньому можна подивитися мультфільм»)

 

 

 

 

 

docx
Додано
4 жовтня
Переглядів
309
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку