Інтегроване заняття (ознайомлення з природою, малювання) з використанням прийомів мнемотехніки «Що ти, весно, нам принесла?»

Про матеріал

Продовжувати знайомити дітей з порою року – весною, з весняними явищами, закріпити вміння відгадувати загадки, збагачувати активний словниковий запас дітей, розвивати дрібну моторику рук, мовлення, логічне мислення, увагу, уяву, пам'ять, виховувати почуття любові до рідної природи, вміння відчувати її чарівність і красу

Перегляд файлу

 

«Що ти, весно, нам принесла?»

Інтегроване заняття

(ознайомлення з природою, малювання)

з використанням прийомів мнемотехніки

Підготували: вихователь-методист Даниленко Людмила Олександрівна,

вихователь Кущ Свілана Вікторівна                                                                       

ДНЗ №6 «Зіронька», м.Біла Церква ,Київська обл..

 

Програмовий зміст: 

Продовжувати знайомити дітей з порою року – весною, з весняними явищами,   закріпити вміння відгадувати загадки, збагачувати активний словниковий запас дітей, розвивати дрібну моторику рук, мовлення, логічне мислення, увагу, уяву, пам’ять, виховувати почуття любові до рідної природи, вміння відчувати її чарівність і красу.

Обладнання: 

Мнемотаблиця «Весна», загадка, дидактичні ігри, прислів’я і приказки про весну, губки, гуаш,вода, серветки, підкладні аркуші, пензлики 

 

Хід заняття

 

На початку заняття проводиться психогімнастика

Добрий день, мої малята,

Милі хлопчики й дівчата.

Візьмемося за руки

Та станемо у коло.

Радість та усмішки

Хай сяють навколо.

-  Малята ми зараз подорожуємо з вами до чарівної пори року, а якої ви дізнаєтесь із загадки.

У лісах струмки пустила,

Землю травами встелила.

Перші квіти принесла.

Чарівна моя… (Весна)

-  Сьогодні ми здійснимо з вами мандрівку в гості до Весни. Мандрівка буде і веселою, і цікавою, але нелегкою, бо Весна, запрошуючи нас в гості, запро-  понувала нам багато завдань. Ви погоджуєтесь на таку подорож?

 1 завдання:  Гра «Коли що буває?»

Вихователь розпочинає, а діти продовжують:

- Узимку дуже холодно, а навесні стає…. (тепліше)

- Узимку скрізь лежить сніг, а навесні…. (сніг розтає)

- Узимку немає ні квітів, ні травички, а навесні…..(виростає перша травичка, розквітають перші квіти)

- Узимку небо низьке, похмуре, а навесні… (небо яскраве, блакитне, сонячне)

- Узимку можна кататись на ковзанах, санках, а навесні…. (не можна, бо сніг розтанув, можна кататись на роликах, на велосипеді)

- Узимку  деякі птахи відлітають у теплі краї, а навесні… (прилітають з теплих країв)

- Узимку сонце стоїть низько і майже не гріє, а навесні…(сонечко піднімається вище і пригріває тепліше)

2 завдання:  Складання описової розповіді про пору року Весну

(використовується мнемотаблиця «Весна»)

Розповідь вихователя:

Прийшла весна. Погода весною буває сонячна, пасмурна,  дощова. Вся природа пробуджується від зимового сну. З’являються перші весняні квіти (підсніжники, проліски, конвалії, мати-й-мачуха, кульбабки, тюльпани, мімоза, нарциси і ін.). На деревах з’являються листочки. Пташки прилітають з теплих країв (ластівки, шпаки, журавлі, лелеки). Тварини прокидаються від зимового сну (їжачки, ведмедики). Люди починають працювати на городах і в садах. Я дуже люблю пору року весну за те, що навколо все оживає, радіє весняному сонечку.

(Пропоную дітям скласти розповідь, використовуючи мнемотаблицю)

 

 Психогімнастика на килимку(фізкультхвилинка)

Нам тепло на землю треба,

Сонце, глянь на нас із неба –

Вийди, вийди, сонечко,

На дідове полечко,

На бабине зіллячко,

На наше подвір’ячко!

-  І зараз ми з вами погріємось під промінчиками нашого сонечка – заплющимо очі, відпочинемо, відчуємо тепло сонячних промінчиків, вони лоскочуть нам наше личко, наші долоньки, кожен наш пальчик, наші ніжки. Зараз ми підімемо руки до сонечка, ніби хочемо його обняти, поцілувати, пригорнути до себе…Як же приємно грітися на сонці! Спокійно дихаємо – вдих, видих, вдих, видих, вдих, видих…. Руки розслабились, ноги розслабились. Ваше тіло зовсім не напружене, ми гріємося на сонечку, нам так приємно. Зробили глибокий вдих, відкрили очі, потягнулися і встали.

3 завдання:  Гра «Так чи ні?»

    Малята, я буду читати речення, а ви будете відповідати так чи ні.

- Настала весна, усі птахи полетіли в теплі краї.

- Навесні з’являються підсніжники.

- Діти зраділи, що настала весна і побігли кататися на ковзанах.

- Весною небо стає блакитнм, а повітря теплішає.

- Весною на деревах з’являються плоди.

- Весною на деревах з’являються листочки

- Весною дні стають довшими, а  ночі коротшими.

4 завдання: Прислів’я і приказки про весну 

Діти,а які ви знаєте прислів’я чи приказки про весну

- Весна багата водою

- Весна кличе в поле

- Весна ледачого не любить

- Довгі бурульки – на тривалу весну

5 завдання:  (малювання губкою гілочок мімози)

Пальчикова гімнастика (діти імітують рухи)

Прилетіло сонечко

На мою долонечку -

Крильця червоненькі

Цяточки чорненькі.

По всіх пальчиках походило,

З мізинчика полетіло

- Малята, я пропоную вам намалювати мімозу (показ вихователем нетрадиційної техніки малювання губкою).

Вмочивши губку в густу гуаш, діти малюють букет гілочок мімози, домальовуючи стебла і  листя пензликом. Діти виконують роботу під керівництвом вихователя.

 Підсумкова бесіда.

- Куди ми з вами подорожували?

- Які завдання готувала нам Весна?

- Чи сподобалась вам наша подорож весняними стежинками?

 - До побачення! (Заняття закінчується)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
10 січня 2019
Переглядів
5569
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку