Інтегроване заняття "Водний транспорт"

Про матеріал
Інтегроване заняття (розвиток мовлення/ сенсорний розвиток/ ознайомлення з навколишнім середовищем) в дистанційному форматі
Перегляд файлу

                  Інтегроване заняття. Тема: «Водний транспорт»

                                (Розвиток мовлення/ Сенсорика/

                 Ознайомлення з навколишнім середовищем)

Мета: розширити знання дітей про водний транспорт, ознайомити з професіями людей, які працюють на судні; збагачувати словниковий запас; розвивати пам'ять, мислення, увагу, зв’язне мовлення, мовленнєве дихання; навчити дітей робити кораблик в техніці орігамі, удосконалювати навички складання паперу навпіл, притискання пальчиком лінії згину; викликати бажання орієнтуватися у назвах водного транспорту та професіями людей, які працюють на ньому.

Матеріали: ілюстрації до теми «Водний транспорт», д/г «Що зайве?», аркуш паперу, ємність з водою для запускання човника.

 

  1. – Відгадайте загадку

Без рук, без ніг,

На животі пливе

І других везе.              (Човен)

- Роздивіться ілюстрацію, та скажіть, що на ній ви бачите.

(Човен, яхта, пароплав, баржа, підводний човен, катер, вітрильник)

- Цей вид транспорту називається – водний.

- Водний транспорт виконує перевезення пасажирів та вантажів по водних

шляхах – річках, морях, океанах.

 

2. Дихальна вправа  «Човник»

Дітям пропонується широка ємність з водою, а в ній - паперові кораблики, якими можуть бути прості шматочки паперу, пінопласту. Діти, повільно вдихаючи, направляють повітряний струмінь на «кораблик», підганяючи його до іншого «берега».

3. Послухайте пісеньку «Пливи човнику»

https://www.youtube.com/watch?v=iVn1RnKZH1w

Пливи, пливи, пливи по хвилях,

Я своїм човном.

Весело, весело, весело, весело!

Життя, як дивний сон.

 

4. Руханка «Автобус»

https://youtube.com/watch?v=Tv0ViTcYmm0&feature=shared

5. Артикуляційна гімнастика

https://youtube.com/watch?v=7_fnDUuxrSo&feature=share

 

6. Повторіть чистомовку «Транспорт»

Зі – зі – зі – їдемо на потязі.

Ку – ку – ку – летимо на літаку.

Ні – ні – ні – їдемо на машині.

Сі – сі – сі – їдемо на автобусі.

Лі – лі – лі – пливемо на кораблі.

 

7. Бесіда «Хто працює на судні?»

 Роздивіться ілюстрації.  Познайомось з професіями людей, які працюють на водному транспорті.

         

  •          Це капітан, він керує кораблем.

             

  •          Це матрос, він допомагає капітану.

             

  •          Це корабельний повар. Його називають – кок.
  •          Всі люди, які працюють на водному транспорті, називаються – моряками.

8. Дидактична гра «Що зайве?»

Як грати:

- Назвіть транспорт, який зображен на малюнку.

- Як ви думаэте, що тут зайве? Чому?

            C:\Users\Адмін\Desktop\Без названия.jpg

9. Пальчикова вправа «Транспорт»

https://youtube.com/watch?v=Fc78IJ2jT5M&feature=shared

10. Виготовлення орігамі «Паперовий човник»

Для роботи нам знадобиться один аркуш паперу.

Хід роботи: Беремо аркуш паперу і складаємо його навпіл, потім у згорнутому вигляді зігнутою стороною до гори, загинаєм кути до середини, щоб вийшов трикутник. Пальчиками притискаємо наші загини. Далі, нижню частину загинаємо догори і так само з іншої сторони. Пальчиками із середини розгортаєм і складаєм квадрат. Два хвостики, які дивляться на нас, ми закладаємо один за один, так само робимо з іншої сторони. В нас вийшов ось такий квадрат. Потім ми знов складаємо трикутник, загинаючи догори ту частину, з якої в нас згорнуті хвостики, притискаємо пальчиками і повторюємо так само з іншої сторони. Ретельно притискаємо ще раз наші загини, потім знову розкриваємо із середини і виходить в нас ромб. Згори беремо за куточки і розкриваємо.

 

                  C:\Users\Адмін\Desktop\fdcca1028a5215c9576c951419bbc3df.jpg

11. Психогімнастика «Відправимо човник у плавання»

Запускаємо паперовий човник у ємність з водою, дмухаємо на ного, спостерігаємо.

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
4 жовтня
Переглядів
153
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку