Інтегроване заняття Я досліджую світ Тема тижня: Подорожуємо в часі Тема дня: Як змінилися ми за час шкільного життя?

Про матеріал
Інтегроване заняття Я досліджую світ Тема тижня: Подорожуємо в часі Тема дня: Як змінилися ми за час шкільного життя?
Перегляд файлу

Інтегроване заняття

Я досліджую світ

Тема тижня: Подорожуємо в часі

Тема дня: Як змінилися ми за час шкільного життя?

Мета:

  •        пояснити значимість дотримання правил у житті людини;
  •        вчити правилам культурної поведінки в громадських місцях;
  •        вчити учнів дотримуватися режиму дня школяра;
  •        вчити розуміти прочитане, ставити запитання за змістом прослуханого твору;
  •        закріплювати знання про голосні та приголосні звуки;
  •        закріплювати вміння аналізувати звуки в словах, читати вивчені букви, списувати слова рукописними буквами із друкованого тексту;
  •        повторити склади чисел
  •        закріплювати вміння додавати та віднімати числа в межах 10;
  •        закріплювати вміння визначати час за годинником;
  •        розвивати зв’язне мовлення дітей, пам'ять, увагу, творчу уяву, фантазію, дрібну моторику руки.

 

Завдання:

  •        вправа «Покажи настрій»;
  •        заповнення щоденних новин;
  •        дидактична гра «Ти живеш серед людей»;
  •        бесіда «Що таке правила і як вони виникли»;
  •        повторення правил класу;
  •        обмін інформацією «Крісло автора»;
  •        робота із сюжетними малюнками, обговорення поведінки дітей;
  •        вивчення «золотого правила» напам’ять;
  •        перегляд відеофільму «Правила для учнів 1-4-х класів»;
  •        бесіда «А що цікавого було за цей час у школі?»;
  •        презентація «Миттєвості шкільного життя»;
  •        складання розповіді «Режим дня школяра»;
  •        складня та розв’язання прикладів на додавання;
  •        математична розмальовка «Розв’яжи та розфарбуй»;
  •        вправа «Знайди відмінності між природними об’єктами»;
  •        гра «Знайди букет»;
  •        гра «Знайди слова».

 

Очікуванні результати учіння:

  •        з увагою сприймає усні репліки учителя й однокласників й доречно реагує на усну інформацію в діалозі;
  •        сприймає монологічне висловлення;
  •        ставить запитання до усного повідомлення й відповідає на запитання;
  •        ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого висловлення;
  •        розповідає про те, що його вразило;
  •        уживає форму кличного відмінка іменника для звертання по імені до іншої особи, уживає ввічливі слова;
  •        спілкується з однокласниками та з вчителем;
  •        об’єднується з іншими дітьми у групу для спільної діяльності;
  •        пояснює важливість взаємодопомоги та співпраці у межах спільноти класу;
  •        дотримується встановлених правил в освоєному громадському просторі (у школі, на вулиці, у парку, на дитячому майданчику тощо) правил;
  •        пояснює, чому потрібно дотримуватися встановлених правил;
  •        розповідає про свої права і обов’язки, що пов’язані з громадським життям, пояснює важливість знання і дотримання цих правил;
  •        описує й обмірковує свої права та обов’язки у сім’ї, класі;
  •        вміє дотримуватися режиму дня;
  •        пояснює, чому люди перебувають разом, взаємодіють;
  •        описує, як змінилося його / її життя після того, як він / вона стали школярами;
  •        впізнає на циферблаті годинника час з точністю до години;
  •        читає вголос короткі тексти з метою отримання інформації; обмінюється елементарними письмовими повідомленнями;
  •        вміє списувати з друкованого тексту рукописними буквами;
  •        вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів;
  •        вміє називати звуки в словах;
  •        вміє додавати і віднімати в межах 10;
  •        знає склад чисел;
  •        вміє розрізняти природні та рукотворні об’єкти.

 

 

Перебіг заняття

І частина

  1.     Ранкова зустріч.
    1.       Вітання з подарунком.

 Діти утворюють коло.

  •   Пропоную Вам подарувати один одному усмішку. (демонструю (мімікою), як це можна зробити.)
  •   Доброго ранку, (ім’я дитини)! Я рада тебе бачити в школі! Я дарую тобі усмішку! (жестами показую, як це робити).

Діти відповідно вітаються один з одним. Вітання продовжується в колі.

  1.       Вивчення вірша

…Миле вранці привітання –

Це від серця побажання.

Хай тобі весь день сміється,

Добре вчитися вдається,

Хай живуть між нас забави,

Гарні вчинки, добрі справи.

  1.       Вправа «Покажи настрій».
  •   Пропоную Вам показати свій настрій мімікою, жестами.

 

  1.     Вправа «Синоптик»
    1.       Виграш в лотерею
    2.       Гра з число 20
  2.     Щоденні новини.
    1.       Оголошення теми тижня та дня.

 Сьогодні ви згадаєте, якими ви прийшли до школи 1 вересня, розкажете один одному чи змінилися ви за цей час, чому навчилися у школі.

  1.       Дидактична гра «Ти живеш серед людей».

Перед проведенням гри вчитель нагадує дітям, що людей у світі живе надзвичайно багато і серед них є різні - рідні, друзі, знайомі та чужі й незнайомі нам люди.

Діти стають півколом перед педагогом, а той бере в руки м'яч. Вчитель пояснює дітям правило гри. Той, хто м'ячика зловив, на питання відповів.

Дорослий кидає м’яч дитині і ставить їй питання, а дитина має піймати м'яч, дати відповідь і повернути м'яч дорослому. Решта учнів стежить за відповідями товариша і за потреби виправляють його або допомагають.

Варіанти питань для гри:

Які люди є у твоїй родині? (Мама, тато, братик, бабуся, дідусь.)

Хто живе у квартирі (будинку) поряд? (Сусіди.)

Яких людей запрошують у гості? (Родичів, друзів, приятелів.)

Із ким потрібно вітатися при зустрічі? (Із усіма знайомими.)

Кому ми даруємо подарунки? (Рідним та друзям.)

Кого вважають людьми похилого віку? (Стареньких бабусь та дідусів.)

Дорослі працюють на роботі, а чим займаються діти? (Ходять до дитсадка або до школи.)

Усі незнайомі - це рідні чи чужі нам люди? (Це чужі люди.)

Які люди піклуються про тебе вдома і в школі? (Мама, тато, бабуся, дідусь, вчителі...)

А можуть про тебе піклуватися незнайомі люди? Які, наприклад? (Можуть, якщо це лікар, водій автобуса.)

Із ким ти граєшся? (Із дітьми, друзями.)

Із яким людьми слід поводитися чемно та ввічливо? (З усіма людьми )

Під час гри вчитель спонукає дітей не називати конкретні імена, а вживати слова узагальнюючого характеру.

  1.       Бесіда «Що таке правила і як вони виникли».
  •                   Що таке правила?
  •                   Чи треба їх дотримуватися?
  •                   Чи завжди треба дотримуватися правил?
  •                   Як ви думаєте, коли виникли правила?
  •                   Пригадайте, як жили первісні люди. Чи могла первісна людина існувати самостійно? Як називалися перші колективи первісних людей?(Племена).

З перших днів існування на Землі люди навчилися перемагати природні негаразди, будувати перші оселі, здобувати їжу. Минали роки й століття, змінювалися історичні епохи. Печеру, вогнище та палицю замінили електрика, комп'ютери й хмарочоси. На місці невеликих людських колективів людського стада, племені — утворилися великі держави. Однак і в малому, і у великому колективах завжди існувала та й нині існує проблема співіснування людей, залагоджування стосунків між ними.

Уже в первісному суспільстві виникали певні правила поведінки. Коли плем'я збиралося на полювання, воно влаштовувало навколо зображення звіра традиційний ритуал. Це було правило, без якого на лови не йшли. Уважалося, що без дотримання цього полювання буде невдалим. Згодом виникли держави, у яких формувалися закони правила життя суспільства.

Правила супроводжують нас на кожному кроці життя. Зайшовши в автобус чи трамвай, вагон потягу чи метро, ви бачите правила користування цими видами транспорту. У школі учні зобов'язані дотримуватися правил поведінки. Щоб запобігти пожежі, маємо дотримуватися правил протипожежної безпеки, а щоб уникнути проблем під час купання правил поведінки на воді. У кожному магазині ми можемо ознайомитися з правилами обслуговування покупців.

  1.       Повторення правил класу.
  •    А як ви думаєте, для чого нам потрібні правила? (вислухати міркування учнів).
  •    Чи пам’ятаєте ви правила, які ми разом укладали у перші тижні нашого навчання в школі? Які це були правила? (діти пригадують правила життя у класі).
  1.     Обмін інформацією.

Учитель інформує учнів про те, що в кожній сім’ї усі знають, що можна робити, а що – ні. Так і в країні. В країні – це називається ЗАКОН, а в сім’ї – правила. Наприклад: «Складати усі речі на місце, мити за собою посуд, допомагати один одному».

  1.       «Крісло автора».

− Чи є правила у вас вдома? Хто сьогодні хоче поділитися своїми сімейними правилами?

Учні (за бажанням) розповідають правила.

  1.       Картинки по запросу діти які порушують првила поведінкиРобота із сюжетними малюнками. Обговорення поведінки дітей.

Картинки по запросу діти які порушують правила поведінкиКартинки по запросу діти які порушують правила поведінки

 

 

 

 

 

Похожее изображение

Похожее изображение

 

 

 

 

 

  •    Хто з дітей порушує правила поведінки у громадських місцях?
  •    Які поради дасте дітям?
    1.       Вивчення «золотого правила» напам’ять.

Що хочеш від людей ти мати,

То те ж і до людей неси.

Тоді не буде бракувати

Тепла і радості, й краси.

То ж треба мудро в світі жити,

Нести до всіх своє тепло.

Любити світ, людей любити,

Щоб радісно усім було.

 

Фізкультхвилинка.

Один, два — усі піднялись,

Повернулись, похитались.

Три, чотири — руки вгору,

В сторони і вгору знову

П'ять, шість — опустили,

І швиденько всі присіли.

Сім, вісім — всі малята

Стрибають, як жабенята.

Дев'ять, десять, — рівно стали

І за парти посідали.

 

  1.       Повторення правил поведінки у школі.

Вчасно йди завжди до школи

Та не спізнюйся ніколи.

Вчись раніше пробудитись,

Щоб до школи не спізнитись.

 

Чемним будь, завжди вітайся

І при цьому – усміхайся.

Всіх вітай: дітей, батьків,

Друзів і учителів.

 

Слухай вчителя уважно

І веди себе поважно.

Щоб чогось не пропустити

Та все добре зрозуміти.

 

На уроці не гукай

Завжди руку піднімай.
Там, де шум і крик буває
Працездатності немає.

 

На перерві в ігри грайся,
А не бігай, не штовхайся.
Як ведеш себе негоже —
Завжди травма бути може.

 

До порядку сам привчайся.
В роздягальні не штовхайся.
Одяг власний зберігай
І чужий не розкидай.

 

Школа — це твій рідний дім.
Будь господарем у нім.
Парти бережи і стіни
Скрізь поводь себе відмінно.

 

Книжка всім знання дає.
В кожній щось цікаве є.
То ж по книжці не малюй
Та не рви її, не псуй.

 

В нашій школі — учень ти.
Скрізь дотримуйсь чистоти.
Слідкувати завжди треба,
Щоб порядок був у тебе.

 

У їдальні всі їдять,
Там не бігають — сидять.
Як їси — не поспішай,
Все прожуй, тоді ковтай.

 

В туалет йдуть при потребі.
Чистота там завжди треба.
Пам’ятай, що ти — людина
Й знати правила повинна.

 

Підвіконня , любі діти,
Не для того, щоб сидіти.
Там хай квіточки стоять.
Діти ж поруч постоять.

 

В школу з книжкою ідіть.
Зайві ж речі не беріть.
Ними можна травмувати.
Всім про це потрібно знати.

 

Наполегливо учися.
У житті це знадобиться.
Вчитись ти прийшов до школи —
Не забудь про це ніколи!

 

  1.       Бесіда «А що цікавого було за цей час у школі?».

Діти розповідають чому навчилися за 4 місяці навчання у школі, з ким потоваришували, про що цікаве дізналися.

ІІ частина

Чому ми навчилися у школі?

  1.               Розвиток зв’язного мовлення дітей. Складання розповіді «Режим дня школяра».

 

Картинки по запросу режим дня школяра малюнки

Мета: вчити учнів складати речення за малюнками, розпізнавати час за годинником.

  •                   О котрій годині прокидається школяр?
  •                   Які ранкові процедури робить кожний школяр? Скільки часу відводиться на ранкові процедури?
  •                   О котрій годині школяр снідає?
  •                   Коли розпочинаються заняття в школі?
  •                   О котрій годині закінчуються?
  •                   Скільки часу тривають заняття в школі?
  •                   Чи потрібно після уроків відпочити?
  •                   О котрій годині школяр сідає виконувати домашні завдання?
  •                   Скільки часу відведено для виконання домашніх завдань?
  •                   О котрій годині починається вечеря?
  •                   О котрій годині школяру треба лягати спати?
  •                   Скільки годин повинен тривати сон школяра?

 

  1.               Розвиток математичних знань дітей.
    1.       Повторення складу чисел. Складня та розв’язання прикладів на додавання. Самостійна робота.

D:\моя работа\НУШ\дидактичні ігри\23472912_1946815922305709_2209979290709640598_n.jpg

  1.       Математична розмальовка «Розв’яжи та розфарбуй».

Картинки по запросу математична розфарбовка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.               Фізкультхвилинка.

Всі піднесли руки – раз!

 На носках стоїть весь клас,

 Два – присіли, руки вниз,

 На сусіда подивись.

 Раз! – і вгору,

 Два! – і вниз,

 На сусіда не дивись.

 Будем дружно ми вставати,

 Щоб ногам роботу дати.

 Раз – присіли, два – піднялись.

 Хто старався присідати,

 Може вже відпочивати.

  1.               Розвиток природничих знань.
  •                   Назвіть які природні об’єкти розфарбували?
  •                   Які рукотворні тіла розфарбували?
  •                   Що ви знаєте про Сонце?
    1.       Вправа «Знайди відмінності між природними об’єктами». Робота в парах.
  •                   Які природні об’єкти зображено?
  •                   На яке питання відповідають всі ці назви об’єктів?
  •                   D:\моя работа\НУШ\дидактичні ігри\58fea5908bf5d.jpgЗнайдіть відмінності у кожному рядку.

Картинки по запросу дидактичны ыгри з природознавства

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.               Розвиток фонематичних знань. Гра «ЗБЕРИ БУКЕТ».

Мета: формувати у дітей уміння розрізняти м'які приголосні та тверді. На дошці малюнки дівчинки Лесі та хлопчика Іванка, квітів:

Вчитель говорить слова: Леся та Іванко збирають букет для мами. Але Леся може брати тільки квіти, назви яких починаються з м’яких приголосних. А Іванко – назви яких починаються з твердих приголосних. Допоможіть дітям. Лесі допомагають дівчатка, а Іванкові – хлопчики.

Діти виходять до дошки і групують квіти відповідно до завдання.

 

Картинки по запросу фыалка

Картинки по запросу хлопчик дывчинка

Картинки по запросу троянда малюнокПохожее изображениеКартинки по запросу хлопчик дывчинка

 

 

Картинки по запросу пионияПохожее изображениеКартинки по запросу тюльпан малюнок

 

 

Картинки по запросу гвоздика

Картинки по запросу нарцис малюнок

 

 

 

  •                   Скільки квітів зібрав хлопчик? Які?
  •                   Скільки квітів зібрала дівчинка? Назвіть їх.
  1.               Закріплення графічних навичок письма. Гра «Знайди слова».

Картинки по запросу знайди словоЗавдання: знайти сховані слова, обвести їх кружечком, записати рукописними буквами 3 слова на власний вибір.

Слова: слон, тигр, їжак, білка, вовк, лис, лев, бобер.

 

  1.               Підсумок заняття. Рефлексія.
  •                   З яким настроєм закінчуєте заняття?
  •                   Про що дізналися?
  •                   Що корисного ви навчилися робити за цей час навчання у школі?
docx
Додано
29 вересня
Переглядів
109
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку