Заняття сприяють формуванню умінь розпізнавати кольори предметів; вчать переказувати казку з опорою на різнокольорові прямокутники. розвивають увагу, мовлення, просторову орієнтацію, почуття гумору; виховують почуття довіри, здібність поступатися один одному.
Мета: сприяти формуванню умінь розпізнавати кольори предметів;
вчити переказувати казку з опорою на різнокольорові прямокутники.
розвивати увагу, мовлення, просторову орієнтацію, почуття гумору;
виховувати почуття довіри, здібність поступатися один
одному.
Обладнання: набори різнокольорових прямокутників( червоний,
жовтогарячий, жовтий, зелений, голубий, синій, фіолетовий,
білий, чорний, коричневий, сірий); аркуш паперу в клітинку;
малюнки літака, автомобіля, кораблика; конверти із
завданнями, декілька різнокольорових кружечків.
Хід заняття
І Організаційний момент
ІІ Актуалізація знань
У кожного з вас на парті лежать різнокольорові прямокутники. Давайте перевіримо, чи всі вони на місці. Покажіть, будь ласка зелений прямокутник. Що у природі буває зеленого кольору?
Покажіть прямокутник синього кольору. Що у природі буває такого кольору?
( Діти по черзі показують усі прямокутники).
Під час різнокольорової подорожі ми будемо робити зупинки і виконувати цікаві завдання.
Але спочатку - розминка!
Має смужками жупан.
Сам червоний та м’якенький,
Як із цукром, солоденький. ( Кавун)
Кулька біленька,
Як подуло, як повіло –
Все із кульки облетіло. ( Кульбабка)
Вона зелененька у затінку сидить.
Ловить мушок не сачком,
А липучим язичком. ( Жаба)
І завжди він загорілий.
Як до столу ми йдемо,
То без нього не їмо. ( Хліб)
А поживна ж бо яка!
Зветься цей продукт чудовий
Не інакше, як … ( ікра)
Невеличке і моторне
Між квітками все літає –
З них пожиток добуває. ( Бджола)
на 6 клітинок праворуч;
на 2 клітинки вниз навскоси справа наліво;
на 6 клітинок ліворуч;
на 2 клітинки вгору навскоси справа наліво;
на 4 клітинки вправо;
на 4 клітинки вгору;
на 1 клітинку праворуч;
на 1 клітинку вниз;
на 1 клітинку ліворуч.
« Коричневий дракон », « Синя борода», « Рожева Мері» і т.д.).
Щоб не переплутати порядок, даю вам підказку: уявіть, що ви підійшли до поля, на якому дозріла пшениця. Вона жовтого кольору – на землі, внизу. А над вашою головою блакитне небо. Запам’ятовуємо: внизу – жовте поле, вгорі – блакитне небо.
Фізкультхвилинку «ВВЕРХ- ВНИЗ» ( https://goo.gl/uY3Q66).
« Посадив дід ріпку. Я якого кольору ріпка? Жовтого. ( Діти показують відповідний прямокутник і кладуть його на парті). Виросла ріпка велика – превелика. А гичка у неї яка? Зелена. ( Діти показують). Пора ріпку тягнути. Тягне – потягне, ніяк не витягне. А обличчя від напруги, якого кольору стало? Червоного. Сів дід на травичку відпочити. Гарно! Небо над ним яке? Голубе. Покликав дід бабу. Попробували тягти ріпку удвох. Стала баба бліднути від напруги. Обличчя у неї якого кольору стало? Білого. Тягнуть – потягнуть не можуть витягти. Присіли на лавку, онуку кличуть. А лавка синім кольором пофарбована. Онука їм з ґанку хустинкою махає. А хусточка фіолетова. Онука Жучку гукає, і біжать вони удвох. А нашийник у Жучки коричневий. Стали вони ріпку тягнути, не витягнуть. Гукають кішку. А кішку звали Нічка, бо шерсть у неї якого кольору? Чорного. Стали тягнути, ніяк не витягнуть. А сонце над ними світить яке? Жовтогаряче. Тут вирішили вони, що без мишки їм ніяк не обійтися. Покликали мишку. А шерсть у мишки якого кольору? Сірого. Прибігла мишка. Тут усі дружно за ріпку схватилися і витягли її. Ось і казці кінець, а хто слухав молодець!»
Посміємося: На уроці мови вчитель запитує:
— Що означає вираз «Вона почервоніла до коренів волосся»?
Учень:
— Це означає, що вона пофарбувалася в червоний колір».
А як ви пояснили зміст цього виразу?
Перегляд музичного мультфільму «РІПКА» З любов’ю до дітей
( Під час перегляду діти підспівують,одні інсценують казку, інші – на столі складають сюжет казки за допомогою фігур, складених із пазлів).
ІV Рефлексія
V Підсумок заняття
(Діти сідають у коло, діляться своїми враженнями від заняття)