Тема уроку : Рухливі ігри та естафети.
Мета: навчити правилам гри естафет; розвивати кмітливість, швидкість та координацію рухів; виховувати стійкий інтерес до занять фізичною культурою;
Інвентар: свисток, фішки, баскетбольні м’ячі, тенісні м’ячі, тенісні ракетки, великі м’ячі з ручками.
№ п/п |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
Підготовча частина уроку (12хв.) |
|||
1 |
Шикування в одну шеренгу, привітання, повідомлення завдань уроку, правила техніки безпеки на уроках легко атлетики, вимірювання ЧСС, повороти на місці. |
1хв. 30 сек. |
Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів та самопочуття. |
2 |
1. Різновиди ходьби:
|
2хв. |
Звернути увагу на правильне виконання. Руки на пояс. Руки за голову. Руки в сторони. Руки на коліна. Руки на пояс. |
3 |
Біг у повільному темпі та його різновиди:
Ходьба з виконанням вправ на відновлення дихання. |
3хв.
|
Руки зігнуті в ліктях, вперед.
|
4 |
ЗРВ на місці : 1. В.п. - о.с. 1-4 колові оберти головою вправо ; 5-8 колові оберти головою вліво; 2. В.п. - 1-2 – руки вгору, мах лівою назад; 3-4 теж з правої 3. В.п. - 1 – поворот вліво, руки в сторони; 2- в.п.; 3-4 теж вправо 6-8 р. 4. Кругові рухи руками: 1-4 Кругові оберти вперед; 5-8 кругові оберти назад; 5. Рушничок. 6. Малюємо коло тулубом. 7. В.п. – стійка ноги нарізно 1- нахил до правої ноги ; 2- нахил посередині; 3- нахил до лівої ноги ; 4- в.п. 8. Млин. 9. В.п. - 1 – випад вправо, руки в сторони 2 – в.п.; 3-4 теж вліво. 10. Присідання. 11. В.п.-о.с. 1 – упор присівши; 2 – упор лежачи; 3 – упор присівши; 4 – в.п. 12. Стрибки: « Старт ракети» 13. Вправи на відновлення дихання. |
6-8р.
6-8р.
6-8р.
6-8р.
6-8р. 6-8р. 10р.
6-8р. 6-8р.
6-8р. 6-8 р. |
Руки на поясі. Махи виконувати повні. Повороти повні, руки прямі. Виконувати вірно, з прямими руками, ноги на ширині плечей. Коліна рівні. Випади глибокі, Виконувати чітко і активно. Руки за голову. П’яти від підлоги не відриваємо. Вдих через ніс, видих через рот. |
Основна частина уроку (20хв.) |
|||
1 |
Шикування учасників в дві колони та пояснення завдання. |
3хв. |
Правила безпеки |
2 |
Естафета «Хто швидше». Учасники естафети повинні пробігти змійкою через червоні фішки та повернутись змійкою назад і передати естафету іншому учаснику. |
2хв.
|
Слідкувати за правильним виконанням. |
3 |
Естафета «Теніс». За сигналом вчителя учасник з тенісною ракеткою та тенісним м’ячем повинен пробігти до фішки так, щоб тенісний м’яч не впав на підлогу. |
2хв.
|
Слідкувати за правильним виконанням. |
4 |
Естафета «Стрибунці». Учасники повинні прострибати на великому м’ячі з ручками навколо фішки та повернутись назад звичайним бігом тримаючи м’яч в руках. |
2хв.
|
Ігровий метод виконання. Тримати ручки міцно. Зігнуті коліна. |
5 |
Естафета «Веселі пари». Учасники з м’ячем, стиснутим між грудьми, стрибають приставним кроком навколо фішки та так само повертаються назад. |
2хв |
Руки в сторони.
|
6 |
Вправи на відновлення дихання. Перевірка ЧСС. |
|
Звернути увагу на самопочуття учнів. |
7 |
Рухлива гра «Вибивний». |
9хв. |
Виконувати правильно та чесно. Не штовхатись. |
Заключна частина уроку (3 хв.) |
|||
1. |
Перешикування в одну колону.
|
1 хвилина
1 хвилина 1 хвилина |
Звернути увагу на самопочуття учнів.
Увага на велике ЧСС!!! |
1