Інтегровані уроки як засіб формування загальнокультурної компетентності учнів

Про матеріал
Інтегровані уроки як засіб формування загальнокультурної компетентності учнів Сучасний урок - це твір мистецтва, де педагог уміло використовує всі можливості для розвитку особистості учня. Сучасна система освіти спрямована на формування високоосвіченої, інтелектуально розвиненої особистості з цілісним уявленням картини світу. Самостійність предметів, слабкий зв'язок між ними спричиняють серйозні труднощі у формуванні в школярів цілісної картини освіти. Цю проблему здатна розв’язати міжпредметна інтеграція. Головна мета інтеграції – створення у школяра цілісного уявлення про навколишній світ, тобто формування світогляду.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Інтегровані уроки як засіб формування загальнокультурної компетентності учнів. Кириєнко Н. А

Номер слайду 2

Сучасний урок - це твір мистецтва, де педагог уміло використовує всі можливості для розвитку особистості учня.

Номер слайду 3

Головна мета інтеграції – створення у школяра цілісного уявлення про навколишній світ, тобто формування світогляду.

Номер слайду 4

Інтегрувати можна фактично усі предмети. Англійська мова і предмети природничого циклу краще інтегруються в процесі узагальнення, закріплення, повторення. Англійська мова і предмети гуманітарного циклу інтегруються на будь-якому етапі вивчення навчального матеріалу.

Номер слайду 5

Бінарний урок є практичним відображенням інтегральної технології навчання і являє собою нестандартну форму навчання з реалізації міжпредметних зв’язків.

Номер слайду 6

Закономірності інтегрованого уроку:урок підпорядкований авторському задумуурок об’єднується однією думкоюетапи уроку – це фрагменти цілого

Номер слайду 7

Бінарні уроки сприяють розвитку мовлення, формування вміння учнів порівнювати, узагальнювати, робити висновки, інтенсифікації навчально-виховного процесу, знімають перенапруження, перевантаження. Не тільки поглиблюють уявлення про предмет, розширюють кругозір, але й сприяють формуванню різнобічно розвиненої, гармонійно і інтелектуально розвиненої особистості.

Номер слайду 8

Вимоги при підготовці до інтегрованого уроку :правильно розуміти інтеграцію та її роль в навчальному процесі;психологічно підготуватися до проведення уроку на інтегрованій основі;чітко визначити, з якими досліджуваними явищами інтегруються явища, розглянуті даним навчальним предметом;з'ясувати чи готові діти дидактично і психологічно до проведення таких уроків;визначити мотивацію інтегрованого уроку;уточнити, чи доцільно з даними предметами чи темами інтегрувати даний урок;розрахувати відсоток матеріалу, який буде інтегруватися;продумати, як активізувати опорні зв’язки, що будуть синтезувати знання про явище в нових умовах;спланувати участь учнів у всебічному відкритті зв'язків досліджуваного явища.

Номер слайду 9

Бінарний урок з Всесвітньої історії та англійської мови з теми «Англія в ХІ столітті».

Номер слайду 10

Бінарний урок з хімії та англійської мови у вигляді «Засідання Лондонського королівського суспільства» з теми «Періодичний закон та періодична система хімічних елементів. Будова атома»

Номер слайду 11

На нашому уроці були присутні видатні вчені Джон Томсон та Ернест Резерфорд та їх асистенти, Голова та секретарі Лондонського королівського суспільства та наукова спільнота.

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Напрями інтеграції англійської мови з іншими предметами, над якими б я хотіла далі працювати та провести бінарні уроки : 

Номер слайду 15

Способи взаємодії на інтегрованому уроці можуть бути:1) Паритетна із рівною частковою участю кожного вчителя.2) Один учитель – ведучий, інший – асистент або консультант.3) Увесь урок проводить один учитель. Інший – активний спостерігач або гість.

Номер слайду 16

Позакласний захід з англійської мови «Що?Де?Коли?» в 8-Б класі1) Географія

Номер слайду 17

2) Екологія

Номер слайду 18

3) Художня культура.

Номер слайду 19

Для інтеграції в навчанні і вихованні існують як сприятливі, так і несприятливі фактори. До позитивних факторів слід віднести наявність великих потенційних можливостей у розвитку інтелекту дитини, які в традиційному навчанні не завжди достатньо використовуються. Негативний фактор - труднощі викладу інтегрованого курсу. Необхідно піднести матеріал так, щоб дітям було зрозуміло й цікаво.