Тема: робота з дитячою книжкою. Казка “Лисичка і Журавель”.
Мета: формувати в учнів уявлення про казку, як один із видів усної народної творчості. Закріплювати вміння, відтворювати зміст почутих казок.
Розвивати вміння слухати, переказувати та висловлювати власну думку, правильно оцінювати поведінку персонажів.
Виховувати повагу до моральних цінностей, доброту і взаємодопомогу.
Обладнання: картинки із зображенням персонажів казок. Виставка книг “Казки, які я люблю”. Аудіозапис казки. Роздаткові матеріали (пазли).
Хід уроку
1)Організаційна частина.
Для першокласників малих,
Дзвіночок продзвенів…
Він покликав діточок
У чарівний світ казочок.
2)Мотивація навчальної діяльності.
Сьогодні в нас незвичайний урок. Запрошую вас до цікавої подорожі. Всі ми любимо мандрувати. Але ж яку дорогу обрати для подорожі? Нам допоможе пазл. Потрібно його скласти. Тоді ми дізнаємося назву нашої подорожі.
У сиву давнину казки передавалися із уст в уста. Казка це народний або літературний твір про фантастичні або вигадані події. В казках живуть магічні істоти (гноми, ельфи, Баба Яга…). Зустрічаються чарівні предмети (шапка-невидимка, чарівна паличка, мітла, дзеркало…). Герої казок часто попадали в неймовірні пригоди.
3) Оголошення теми уроку
Отже ми вирушаємо до чарівної казки “Лисичка і Журавель”.
4)Артикуляційні вправи.
5)Основна частина
Слухання казки (аудіозапис казки “Лисичка і Журавель”.
6)Фізкультхвилинка.
7)Гра “Впізнай казку”.
Вчитель показує малюнки з казковими героями. Учні мають впізнати казку за зображенням.
8)Закріплення вивченого матеріалу (Розфарбовування фрагменту казки)
9)Створення власної казки. Учні придумують головного героя, місце події та основну проблему. Ще можна казку скласти колективом.
10)Підсумок уроку.