Конспект уроку. 1 клас

Про матеріал
Конспект уроку з української мови для 1 класу на тему: "Робота з дитячою книжкою. Казка "Дисичка і Журавель"".
Перегляд файлу

Тема: робота з дитячою книжкою. Казка “Лисичка і Журавель”.

Мета: формувати в учнів уявлення про казку, як один із видів усної народної творчості. Закріплювати вміння, відтворювати зміст почутих казок.

Розвивати вміння слухати, переказувати та висловлювати власну думку, правильно оцінювати поведінку персонажів.

Виховувати повагу до моральних цінностей, доброту і взаємодопомогу.

Обладнання: картинки із зображенням персонажів казок. Виставка книг “Казки, які я люблю”. Аудіозапис казки. Роздаткові матеріали (пазли).

Хід уроку

1)Організаційна частина.

Для першокласників малих,

Дзвіночок продзвенів…

Він покликав діточок

У чарівний світ казочок.

2)Мотивація навчальної діяльності.

Сьогодні в нас незвичайний урок. Запрошую вас до цікавої подорожі. Всі ми любимо мандрувати. Але ж яку дорогу обрати для подорожі? Нам допоможе пазл. Потрібно його скласти. Тоді ми дізнаємося назву нашої подорожі.

Лисичка і Журавель" І. Я. Франко | Урок на 6 завдань. Літературне читання

 

У сиву давнину казки передавалися із уст в уста. Казка це народний або літературний твір про фантастичні або вигадані події. В казках живуть магічні істоти (гноми, ельфи, Баба Яга…). Зустрічаються чарівні предмети (шапка-невидимка, чарівна паличка, мітла, дзеркало…). Герої казок часто попадали в неймовірні пригоди.

3) Оголошення теми уроку

Отже ми вирушаємо до чарівної казки “Лисичка і Журавель”.

 

  •          Але, щоб потрапити у світ казок, нам потрібно провести мовленнєву розминку.

4)Артикуляційні вправи.

  •          Понюхайте кульбабку.
  •          Відтворіть звук який видає джміль, як гарчить собака.
  •          Випийте чаю із блюдця.
  •          Відтворіть звук, який просить сказати лікар коли дивиться у горло.

5)Основна частина

Слухання казки (аудіозапис казки “Лисичка і Журавель”.

  •          Обговорення казки
  •          Запитання до учнів
  • Хто був головними героями казки?
  • Що приготувала на обід Лисичка?
  • Чи сподобалось частування Журавлеві?
  • Чим пригощав Журавель Лисичку?
  • Чи сподобався Лисичці обід?
  • Чи стала Лисичка з Журавлем приятелями?

6)Фізкультхвилинка.

7)Гра “Впізнай казку”.

Вчитель показує малюнки з казковими героями. Учні мають впізнати казку за зображенням.

Казка про колобка ᐈ Читати українську народну казку [Колобок] на Дерево  Казок

Аудіоказка "Червона шапочка" Шарль Перро - Dovidka.biz.ua

Українська народна казка «Ріпка» | Тест на 13 запитань. Дошкільна освіта

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8)Закріплення вивченого матеріалу (Розфарбовування фрагменту казки)

Безкоштовні розмальовки до казки «Журавель та Лисиця»: 10 шаблонів в одному  файлі

9)Створення власної казки. Учні придумують головного героя, місце події та основну проблему. Ще можна казку скласти колективом.

10)Підсумок уроку.

  •          Що таке казка?
  •          Чи сподобалася вам казка “Лисичка і Журавель”?
  •          Чого навчила вас ця казка?
docx
Додано
19 жовтня
Переглядів
150
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку