Інтегрований курс «Мистецтво та здоров’я. Краєвиди України. «Україна в моєму серці»

Про матеріал
Матеріали дають можливість навчити учнів роботи з поняттями: фото, колаж, бріколаж, високий/низький горизонт; розвивати просторове мислення, уміння виявляти зв’язки мистецтва з природою формувати уміння презентувати власну творчість; виховувати пошану до національної спадщини, державних символів, країни.
Перегляд файлу

Інтегрований курс «Мистецтво та здоров’я. Краєвиди України. «Україна в моєму серці»

Мета: навчити учнів роботи з поняттями: фото, колаж, бріколаж,  високий/низький горизонт; розвивати просторове мислення, уміння виявляти зв’язки мистецтва з природою формувати уміння презентувати власну творчість; виховувати пошану до національної спадщини, державних символів, країни.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.

Обладнання та наочність: макети, презентація, папір, клей, ножиці, олівець, лінійка.

 

ХІД УРОКУ

 

І. Організаційний етап

Привітання

Перевірка готовності учнів до уроку.

  •      Доброго дня , діти! Перегляньте наявність необхідних матеріалів до уроку. Сьогодні у нас урок незвичайний. Ми з Вами будемо подорожувати краєвидами України.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

Бесіда:

-         В якій країні ми живемо?

-         Як називається столиця держави?

- Які символи держави ви знаєте?

- Як називається наш герб?

- Які кольори має національний прапор України? Що вони означають?

Спільний перегляд відео

Вчитель:

Герб тризуб вперше запровадив київський князь Володимир Великий ще 1000 років тому. Він зображений на монетах того часу та на рештках Десятинної церкви.

Кольори  Прапору: жовтий - колір хліба, життя, а блакитний – це колір неба, джерельної води. Тому народ України обрав поєднання цих кольорів для свого національного прапора.

Гімн України – це урочиста пісня, яка виконується в особливому порядку. Слухати гімн треба стоячи, мовчки, з гордо піднятою головою.

 

Бесіда:

Скажіть, які міста в Україні ви відвідували? Що Вам найбільше запам’яталося?

А хто скаже, що ж таке краєвид? (Місцевість, що відкривається перед очима; пейзаж, ландшафт)

  • Чи маєте Ви уявлення що  таке пейзаж? Пейза́ж  (країна, місцевість) — жанр в образотворчому мистецтві, в якому об'єктом зображення є природа. Пейзажем називають також окремий твір цього жанру.)

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

 

Природа нашої Батьківщини надзвичайна, красива і просто казкова. Вона дарує безліч позитивних емоцій, а це, як відомо, покращує здоров'я.

Чи знайомі вам ці краєвиди?

Українські Карпати

Озеро Синевир

Парк «Софіївка»

Софія Київська

ІV. Повідомлення теми уроку.

  •                   Можливо ви вже здогадалися, яка буде тема нашого уроку.

«Поняття колаж, фотоколаж». Створення колажу «Україна в моєму серці».

 Асоціативний кущ.

 -       Спробуйте дібрати слова, які для вас характеризують Україну.

(Примітка: в центрі дошки – слово «Україна» , від якого відходять промені. На них діти записують підібрані слова.)

  •                   КОЛАЖ - поєднання різних зображень у цілісну композицію.
  •                   Які ж бувають колажі?

Фотоколаж - техніка створення картини шляхом застосування різних  фотографій, наклейок, тканини, вирізки з газет і кольорового паперу і т.д.).

Ефект колажу досягається за допомогою накладення одного зображення на інше, поєднання декількох зображень в одному, іноді навіть з елементами графіки (мозаїка) .

Бріколаж - колаж із предметів.

До бріколажу зараховуються такі види ручної роботи, як в'язання, вишивання, плетіння, різьблення, карбування, художнє лиття, ковальство і т. д. Бріколажем може бути нова річ, конструкція, іграшка, ідея, техніка творчості, навіть цілий напрям мистецтва. Бріколажем є кулінарна справа, оскільки з кількох різних продуктів створюються оригінальні страви.

-   Отже, нові слова на сьогоднішньому тижні: колаж, фотоколаж, бріколаж.

-       

V. Фізкультхвилинка «Перлина Україна»

VІІ. Формування вмінь та навичок

Практична робота

Завдання: використовуючи світлини  та матеріали презентації створимо на ватмані колективний фото колаж «З Україною в серці».  Після завершення роботи ми презентуємо колаж. Колаж створюємо по групах.

VІ. Підсумки.

1. Презентація групової  роботи.

2. Який вид творчої роботи ви сьогодні опанували? (фотоколаж)

Що таке колаж? Які види колажу ви знаєте?

3. Рефлексія. «Враження»

На дошці розташована схема у вигляді «грона», куди діти розміщують смайлики зі своїми емоціями., які вони отримували під час заняття.

 

docx
Додано
5 лютого 2023
Переглядів
183
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку